Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben nog niet geflitst maar dus wel al een paar keer dat het had "kunnen" gebeuren. Zoals reeds geschreven is het echt geen garantie ! Maar het helpt wel.

Ik betrap me toch op (veel) vlugger rijden ....
    Last edited by Jokke_vlo; 31/12/2009, 13:09.

Comment

• coyote

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      als je warmtewerend glas hebt dan moet hij achter de achteruitkijkspiegel

oke da zeggen ze alle maal maar , bij mijne auto (citroen ,birlingo) blijf het een probleem .
      geen of moeilijk gprs signaal? heb je meschien een andere oplossing om toch een betere oplossing te verkrijgen bv. een extern attene of zo iets te plaatsen
      laat mij iets weten zo spoedig mogelijk

Comment

• Hier ook eentje gekocht..
        Ben er alleen nog ni uit of ik hem met dat knullig uitziend knopje bevestig of in die houder achter de achteruitkijkspiegel. Ik zou hem liefst continu aan de 12V laten hangen, maar dan hangt die draad zo in de weg, in het midden...
        Nog eens zoeken naar een langere kabel om helemaal langs de zijkant rond te kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Hier ook eentje gekocht..
          Ben er alleen nog ni uit of ik hem met dat knullig uitziend knopje bevestig of in die houder achter de achteruitkijkspiegel. Ik zou hem liefst continu aan de 12V laten hangen, maar dan hangt die draad zo in de weg, in het midden...
          Nog eens zoeken naar een langere kabel om helemaal langs de zijkant rond te kunnen...
          Dat knullig knopje is een magneet, en dat werkt enorm goed eigenlijk. Ik heb de magneet linksvoor op het dashboard gekleefd, langs de A-pillar, en de Coyote zet je'r gewoon op.
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
            Dat knullig knopje is een magneet, en dat werkt enorm goed eigenlijk. Ik heb de magneet linksvoor op het dashboard gekleefd, langs de A-pillar, en de Coyote zet je'r gewoon op.
            Dat klinkt goed, gaan we dadelijk eens proberen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Ik heb de houder op mijn dashboard gekleefd, en de magneet in de wagen van mijn vrouw (7-zitter). Ik kan het apparaat dus in beide wagens gebruiken.
              Ikzelf zou ook graag de kabel wegwerken (hij hangt vlak bij een ventilatiemond), heb het al gevraagd aan de garage. Bij hen zou het 100.00 EUR kosten.
              Moet dat ding niet met zijn achterkant richting horizon of hemel gericht worden ?

De morele discussie over de exacte plaats waar de hemel zich bevindt, wil ik hiermee niet aanzwengelen, maar over het algemeen wordt met de hemel het stuk lucht boven ons hoofd bedoeld, gesteld dat ons in open lucht bevinden...
              Dat geheel terzijde..
              Last edited by ; 05/01/2010, 18:30.

Comment

• Steek uw voeding maar in, want als je wat me de wagen rijdt is de batterij leeg voor je het weet.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Ik betrap me toch op (veel) vlugger rijden ....
                  Idem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Steek uw voeding maar in, want als je wat me de wagen rijdt is de batterij leeg voor je het weet.......
                    Dat valt dus goed mee... Ik kan toch makkelijk meer dan 400km rijden op een lading...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Werkt inderdaad prima zo, mijn Roadpilot MicroGo stond daar ook aan die A-stijl. Nu blijft er enkel dat magnetisch 'knopje' achter als je de coyote verwijderd.
                      Prima systeem..

Comment

• Tips en trucs

Voor de mensen die een stroomdraad permanent willen leggen zonder storende kabel...
                        naast de zekeringskast zijn er altijd +- 3 connecties( continu stroom en aan/ uit stroom) waarop een schuivertje past , daarop sluit je een bijgekochte 12V conectie aan en werkt die weg onder het dashboard en ga je langs de A stijl naar boven met de mini usb en zo heb je geen storende draden en nog een voordeel de Coyote gaat automatisch aan bij aanzetten wagen omdat hij dan stroom krijgt dus zo vergeet je hem niet te activeren ook.
                        En nog een tip om hem te plaatsen in verschillende wagens , gewoon de dubbelzijdige kleefband verwijderen en vervangen door velcro te vinden in de doe het zelf of veritas , het zachte gedeelte kleef je op de Coyote (als hem meeneemt in zak of handtas blijft er niks aanhangen of kleven) en kleef je het stijvere / harde deel in de wagens , zo kan je van wagen wisselen zonder dat de Coyote weg en weer ligt te schuiven te rollen en te vallen

Comment

• vrienden, werkt dat spul ook 's nachts wanneer er quasi niemand op de autostrade zit?

of hou je je dan in vlaanderen best wel aan de 120 limiet?
                          bmw 116d sportshatch

Comment

Goed om te weten!

Maarreuh: Ik dacht dat de Coyote op 5.5 of 6 V werkte (mijn vrouw is met mij wagen weg, dus kan het niet checken). Is die 12V dan niet teveel?
                            idd is maar 6V ofzo daarom ik ook zeg om een 12V aansluiting daarmee bedoel ik zo sigaretteaansteker te monteren zie foto , gewoon draadjes afknippen en aansluiten op + aan/uit en - en daarin steek je de chargeur van de coyote ;
                            Do you see the light ?

Comment

• ipv je coyote adpter in het dashboard te steken steek je hem nu onder het dashboard in de sigarette-aansteker die je eronder hebt gemonteerd zie pic
                              De coyote adapter zet de 12V om in 6V
                              Now
                              Last edited by ; 08/01/2010, 11:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                vrienden, werkt dat spul ook 's nachts wanneer er quasi niemand op de autostrade zit?

of hou je je dan in vlaanderen best wel aan de 120 limiet?
                                Ik kom altijd wel wat verkenners tegen.
                                Snachts is het wel iets minder, maar meestal heb ik er toch nog ( mijn verplaatsingen vinden zich voornamelijk in provincie Antwerpen).
                                Ik heb de indruk dat sinds kerst/ nieuwjaar er meer verkenners op de baan zijn.

Een vraagje aan allen die de Coyote via Autogids hebben gehaald, hebben jullie 3 of 4 maanden promo gekregen?
                                Ik merk dat mijn promo bijna afloopt, ik heb 3 maanden gehad, maar ik dacht dat we er 4 kregen. Indien zo, dan wil ik wel van mijn extra maandje genieten.
                                Last edited by Cash; 08/01/2010, 11:52.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                  Snachts is het wel iets minder, maar meestal heb ik er toch nog ( mijn verplaatsingen vinden zich voornamelijk in provincie Antwerpen).
                                  Spectaculaire stijging sinds Kerstmis. Vorige nacht om 12.15 autostrade E40 richting Brussel: 9 verkenners.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten

Een vraagje aan allen die de Coyote via Autogids hebben gehaald, hebben jullie 3 of 4 maanden promo gekregen?
                                    Ik merk dat mijn promo bijna afloopt, ik heb 3 maanden gehad, maar ik dacht dat we er 4 kregen. Indien zo, dan wil ik wel van mijn extra maandje genieten.
                                    Drie maanden via Autogids. Idem bij mij.

Comment

• Hoe werkt dat eigenlijk in Nederland? Zijn er veel verkenners?
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                        Hoe werkt dat eigenlijk in Nederland? Zijn er veel verkenners?
                                        Bij mij werkte de coyote niet in Nederland ... Geen flitspaalmeldingen en ook geen verkenners

Comment

Bij mij plakt hij dus in dat rode vierkantje. Ik zou graag de stroomkabel uit de ventiatie rechts daarvan laten komen.

Zalige alternatieve plaats!
                                          Werkt die perfect? Zou hem dan ook overwegen daar ergens te plaatsen als dat gene problemen geeft qua satellieten vinden en dergelijke...
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X