Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vraagje : Ik ga regelmatig naar Frankrijk. Ik heb al 2x voor gehad dat de MC perfect werkt in het doorgaan. Bij het terug keren ( zelfde snelweg ) werkt het systeem niet. De MC heeft de snelweg niet weer alsook het aantal verkenners. Op het ogenblik dat ik aan de belgische grens kom werkt het systeem terug. Zou dit een netwerkprobleem zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk BerichtenVraagje : Ik ga regelmatig naar Frankrijk. Ik heb al 2x voor gehad dat de MC perfect werkt in het doorgaan. Bij het terug keren ( zelfde snelweg ) werkt het systeem niet. De MC heeft de snelweg niet weer alsook het aantal verkenners. Op het ogenblik dat ik aan de belgische grens kom werkt het systeem terug. Zou dit een netwerkprobleem zijn ?
Comment
-
Ik heb gemerkt dat hij soms slechts signaal vind, of soms geen baan / verkenners weergeeft bij mij als men batterij laag raakt ( minder dan 10 %). Voorts werkt hij steeds perfect bij mij.
Misschien heeft het daar iets mee te maken ?
Comment
-
Heb overtlaatst een test gedaan , ze stonden namelijk op de Ninoofsesteenweg(N te flitsen mijn MC gaf geen N8 weer op dat ogenblik , ik heb de flitser gemeld en toerke omgemaakt (2min op de kop ),dan terug gepasseerd nog steeds geen N8 melding maar wel de mobiele flitser dus het werkt wel zelf krijg je geen naammelding van Autostrades of gewestwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMijn abbo was afgelopen. Hebben jullie daar een melding van gekregen? Want ik niet (had het pas door na 5 dagen ).
Wel direct verlengd .
Ik heb misschien een tipje voor de particulieren:
Als je in de registratie een BTW nummer invoert, dan krijg je een factuur onder het regime van de intra-communautaire BTW (Geen BTW tussen FR en B). Het totaalbedrag zakt dan van 144 naar 120 EUR.
Het moet wel een geldig BTW-nr zijn (ziek kasticket van de GB).
Ik weet wel niet of dit een probleem kan geven, maar ik gok van niet. Iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMijn abbo was afgelopen. Hebben jullie daar een melding van gekregen? Want ik niet (had het pas door na 5 dagen )----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Dit stuurde ik eergisteren door:
Je hebt me gevraagd om m'n eventuele opmerkingen over Coyote te blijven doorsturen.
Ik stuur even deze mail naar je door, dit is de email die een klant die zijn abbonnement verlengd van jullie krijgt.
Ik denk dat er nog wat vertaalwerk aan is :-)
wordt ook geregeld
VerlengT
Krijgt ge ondertussen nog geen korting met al uw werk da ge voor de coyote doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenMijn abbo was afgelopen. Hebben jullie daar een melding van gekregen? Want ik niet (had het pas door na 5 dagen ).
Wel direct verlengd .
Als je in de registratie een BTW nummer invoert, dan krijg je een factuur onder het regime van de intra-communautaire BTW (Geen BTW tussen FR en B). Het totaalbedrag zakt dan van 144 naar 120 EUR.
Het moet wel een geldig BTW-nr zijn (zie kasticket van de GB).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenSorry
Ik vind het gewoon schitterend dat dat bedrijf zo receptief is voor z'n klanten. Dat maakt dat ik met plezier feedback geef.
Ik merkte van het weekend dat ik geen abbo meer had, heb verlengt en kreeg daarna een email die heel slordig was.
Ik heb dat dus doorgegeven aan dat madammeke. En die is daar blij mee (heb een maandje gratis abbo gekregen)
Ik twijfel nog altijd Het abonnement is m.i. nog te duur. Ik heb geen 150 euro per jaar aan autostrade-boetes, dus ga er geen voordeel uithalen.
ps: verlengD
Comment
-
Wel direct verlengd .
Het moet wel een geldig BTW-nr zijn (zie kasticket van de GB).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenNee, snap echt niet dat ze daar geen mail voor uitsturen, een paar dagen op voorhand... Of dat er op de Coyote bij 't opstarten geen melding komt of zoiets...
12 maanden verlengd, want het is toch een handig systeem2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iceman321 Bekijk Berichtenheb de mijne net besteld bij GPS shop
voor 22.00 uur...
ben eens benieuwd of deze morgen in de bus zal zitten zoals beloofd...
zet me maar bij het lijstje van gelukkigen
ondertussen zo een 200 km getest en het werkt perfect.
had trouwens een mailtje gedaan met een vraag naar Marjan, en zowaar belde die me zelf op! dat noem ik nu eens klantvriendelijkheid.
mij heeft het toestel en de service me alvast bekoord.
Comment
-
Zijn die camera's dus wel voor auto's tussen retie en oud-turnhout? Dacht dat het enkel was om zwaar vrachtverkeer te detecteren? Iig kun je daar zelden te snel rijden dus...
Nog iets, ik vind dat coyote naar iedereen waarvan het abonnement bijna vervalt toch een mail mag sturen questie dat het gebruikersbestand zo optimaal mogelijk blijft. Daarstraks weer vlot overal veel verkenners gehad!
Comment
Comment