Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenVaste flitspalen geeft hij nog weer .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichtenofftopic: ksnap uwe sig niet.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijnsPakezel :
*muildier met last op de rug.
*mobiele flitswagen.
*inzittende van die wagen (cfr. pakke-man).
Kiest maar.
Close to E40 Brussel - Luik , hotspot Hakendover PZ Tienen and PZ Landen
dit stuk van men sig is eerder relevant voor het forum op flitsservice.be geef ongeveer mee welke locaties ik dagelijks kan spotten .
Comment
-
Ik heb een week de Coyote mogen gebruiken van Woehaaa, waarvoor nogmaals dank! In t gaan was t vooral wat spelen met het toestel en testen.
In de terugrit echter heb ik meermaals de functies kunnen benutten en ik moet zeggen, het werkt fantastisch! Binnen afzienbare tijd toch ook maar es voor kijken..
Max verkenners stond op 98!
Alles in Frankrijk overigens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomster Bekijk BerichtenBen ook aan het denken van een Coyote aan te schaffen.
Doe dagelijks de E313 van Hasselt tot Geel, weet er iemand of daar al wat verkenners zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEr is toch redelijk wat verkeer dat van Hasselt naar het Antwerpse moet... 2-3-4 verkenners?
Comment
-
Vorige maand had mijn vader 2 snelheids boete's na elkaar, hij was er zo de kop van in dat hij moest en zou een raddarverklikker kopen. Dit deed hij ook, hij kocht een mini-coyote! Ik persoonlijk vind dit apparaat super, alleen is mijn vader nu tot het besef gekomen dat hij te weinig baan aflegt om dit apparaat optimaal te gebruiken. Bij deze stel ik dan ook zijn mini-coyote te koop. Indien geinteresseerd stuur me een mail naar Norman_velghe@hotmail.com. Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door norman velghe Bekijk BerichtenVorige maand had mijn vader 2 snelheids boete's na elkaar, hij was er zo de kop van in dat hij moest en zou een raddarverklikker kopen. Dit deed hij ook, hij kocht een mini-coyote! Ik persoonlijk vind dit apparaat super, alleen is mijn vader nu tot het besef gekomen dat hij te weinig baan aflegt om dit apparaat optimaal te gebruiken. Bij deze stel ik dan ook zijn mini-coyote te koop. Indien geinteresseerd stuur me een mail naar Norman_velghe@hotmail.com. Groeten
prijs?
Comment
-
ik ben ook van plan er eentje aan te kopen maar heb mijn twijfels nog.
Ik ben voornamelijk onderweg aan de Maaskant:regio bilzen-lanaken-maasmechelen.
Vooral de Rijksweg (N)is gevaarlijk vanwege de flitsers.
Zijn er hier van die regio en zijn er daar voldoende verkenners zodat het toestel zijn werk kan doen?ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Dikkepei has joined the community
Dank aan allen die me in het verleden hebben geantwoord op de vragen die ik stelde. sinds vandaag ben ik eveneens bezitter van een mini-coyote v1.
Van zodra ik wat meer kms ermee gereden heb zal ik mijn ervaringen posten.
Cheers,
Dikkepei.
Comment
-
Vraagje: Is het de moeite om echt te wachten op de V2 of doet de V1 meer dan genoeg zijn werk?
Aan een kant heb ik zoiets van 'wachten op de V2', maar aan de andere kant heb ik tegen dat die op de markt is alweer een 10.000km gereden waar ik er genot van had kunnen hebben (waaronder een 3.000km in Frankrijk).
Twijfel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVraagje: Is het de moeite om echt te wachten op de V2 of doet de V1 meer dan genoeg zijn werk?
Aan een kant heb ik zoiets van 'wachten op de V2', maar aan de andere kant heb ik tegen dat die op de markt is alweer een 10.000km gereden waar ik er genot van had kunnen hebben (waaronder een 3.000km in Frankrijk).
Twijfel...
Doe de 3 maanden uit (tegen dan is de V2 hier al goed ingeburgerd), koop de V2 en verkoop de V1 dan met nog een maand gratis abbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVraagje: Is het de moeite om echt te wachten op de V2 of doet de V1 meer dan genoeg zijn werk?
Twijfel...
Als je veel in de auto zit, is de V1 gewoon goed hoor----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet grote voordeel van de V2 gaat toch zijn dat ie veel preciezer is.
Dat hij nu en dan eens piept voor 'n paal die op een dwarsweg staat, zal mij worst wezen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDoe zoals ik, koop u nu nog die V1, maar registreer 'm niet.
Doe de 3 maanden uit (tegen dan is de V2 hier al goed ingeburgerd), koop de V2 en verkoop de V1 dan met nog een maand gratis abbo.
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDe V1 heeft 't voordeel dat het een no-nonsense versie is, met bijzonder lange autonomie (+/- 8u). De V2 is iets fancy-er, maar gaat maar +/- 4u mee...
Als je veel in de auto zit, is de V1 gewoon goed hoor
Dan lijkt het mij toch nog de moeite om gewoon voor de V1 te gaan.
Comment
Comment