Volgende stap is dat gebruikers "credibility" toegekend gaan krijgen, dan kunnen de retards nog zoveel op't knoppeke duwen als ze willen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zondag van de zee Heist - Aalter en dan E40 was het erg gesteld, ik denk dat dat ding zowat constant gepiept heeft. (nu ze hadden, volgens de radio wel op de Natiënlaan gestaan)
En niets gezien.......... er zijn toch een aantal mensen bezig dat ding te saboteren vrees ik stilletjesaan.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk heb daarjuist toevallig Marjan van Coyote Systems aan de lijn gehad over die valse meldingen.
Ze zijn daar wel mee bezig.
Bij de V2 heb je straks sowieso een 'reputatie', maar ook bij de V1 is dat het geval (achter de schermen). Er zijn een aantal idioten die bvb 20 keer drukken op een dag, en die meldingen worden gewoon niet meer geregistreerd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJuist nog een mailtje gekregen van Marjan:
Op dit ogenblik blijven de mobiele meldingen 3 uur in het systeem staan.
We gaan deze tijd verkorten. Een melding zal 1 uur blijven staan, met een
verlenging van 30 min indien er een herbevestiging komt.
Dit zal een groot deel van de valse meldingen wegfilteren.
Vragende partij!
Comment
-
Yep, de jacht is geopend. Is een prioriteit hé.
Misschien dat de verkeerspolitie ook eens iets aan de files doen? Ik rij regelmatig met de moto en dan zie je dat 50% of meer van de vertragingen en files veroorzaakt worden door tweede en derde baanvak rijders.
Dit fenomeen wordt echt erger met de dag. Verkeersheropvoeding is niet alleen proberen de snelheid te herleiden tot 0
Comment
-
Interesse!
Sinds vandaag is All In One Systems Officieel verdeler van de Mini Coyote!
U kan de Mini Coyote online bestellen en GRATIS laten thuis leveren!
Voor meer info.
All In One Systems is uw leverancier voor computers, monitoren, printers en meer. Voor 15.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis.
Op de komende trackday zal ik enkele toestellen bij me hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenInteresse!
Sinds vandaag is All In One Systems Officieel verdeel van de Mini Coyote!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMoet het niet verdeler zijn ?
Tis een echte ramp schrijffouten dat ik maak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenIk krijg nu al een tijdje geen melding meer van sommige vaste flitspalen/roodlichtcamera's (bv. expressweg Deerlijk-Harelbeke, Gentseweg Desselgem). Iemand enig idee hoe dat komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenLaatste tijd krijg ik de eerste 2-5 minuten bijna geen beeld (enkel in 't donker ietwat zichtbaar). Daarna krijg ik terug felverlichte groene letters/cijfersOorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZou het kunnen dat dat door de koude komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKen,
Ik denk dat het door de koude komt.
Maar als je wil, stel ik de vraag aan Coyote om 'm in te ruilen. Laat maar even weten.
Mocht ie 't nog doen als 't 15+°C is, laat ik 't even weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendenk ook dat het aan de koude ligt. als het vriest buiten wil mn coyote niet meteen opstarten. Blijft hangen op beginscherm met logo en blijft altijd heropstarten. Na een minuutje start hij pas door.
Nu dat het niet meer vriest doet hij het ook niet meer----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment