Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Da's wel toeval, want hij update om de 5 min. Wil zeggen dat de uwe juist voor die van Gta geupdate werd.
    Ik moet zeggen dat we nogal snel op gTa inliepen ...

Daarna heeft ie mooi aangepikt.

Verbruik 130i: 9,6 gem
    Verbruik 120d: +-7,5 , 8 L gem

Verschil valt goe mee eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Ik moet zeggen dat we nogal snel op gTa inliepen ...

Daarna heeft ie mooi aangepikt.

Verbruik 130i: 9,6 gem
      Verbruik 120d: +-7,5 , 8 L gem

Verschil valt goe mee eigelijk
      Is dat over het hele weekend of enkel de terugrit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Is dat over het hele weekend of enkel de terugrit?
        Enkel de terugrit waarbij we een uurtje samen gereden hebben op cruisecontrol xxx

Comment

• Coyote...

Weet wat ik er ook gigantisch handig aan vind -> je weet altijd uw reële snelheid, na een tijd keek ik zelfs nooit meer naar de teller.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• For Sale

For people who are curious about it, and really want to test it.
            100 euro in stead of 149

Comment

• Mooie prijs!

Comment

• Ik ben geinteresseerd!
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Coyote...

Weet wat ik er ook gigantisch handig aan vind -> je weet altijd uw reële snelheid, na een tijd keek ik zelfs nooit meer naar de teller.
                  Overlaatst reed ik volgens m'n coyote 324km/u

Comment

• Ik reed gisteren tegen 162 voorbij een flitspaal, volgens mijn coyote.

Op mijn kilometerteller stond 118.

Comment

• schijnbaar is de coyote toch ni vrij van gebreken he.
                      Ik stuurde onlangs een mail naar coyote met de vraag wanneer de nieuwe V2 gelanceerd wordt.
                      En ik kreeg een mail in het Frans terug.
                      Vin ik anders niet zo leuk.
                      Hebben die dan geen nederlandse klantendienst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Ik reed gisteren tegen 162 voorbij een flitspaal, volgens mijn coyote.

Op mijn kilometerteller stond 118.
                        serieuze afwijking van Porsche..

Comment

• Nadat mijn scherm de hele tijd raar deed heeft het nu dus steeds een dikke horizontale gele lijn in het midden van het midden van het scherm.

Iemand ervaring mee ? Een nieuwe vragen ?

Comment

enneuh. Wat bedoel je precies met het midden van het midden van het scherm? Bedoel je niet eerder in het midden van de onderkant, maar dan bovenaan links in het scherm?
                            Ik heb 1 schermpje, dat zit links boven.

Door het midden van het schermpje loopt nu een lijn. De meeste snelheden zijn daardoor onleesbaar geworden.

Dus ik weet niet of ik nu 110 of 170 deed hoor meneer de agent !!!

Comment

Da's wel toeval, want hij update om de 5 min. Wil zeggen dat de uwe juist voor die van Gta geupdate werd.
                              Heb in de doorrit op 't einde ook een tijdje achter Dentrax met zijn coyote gehangen en al was het de afstand maar een 100en meters, toch zei coyote "1km". Waarschijnlijk het minimum.

In de terug rit liep ik wel snel in, eerst 20km, dan 10km en bij 1km zag ik 'm al. Oftewel was 't Rami.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                denk ook dat het aan de koude ligt. als het vriest buiten wil mn coyote niet meteen opstarten. Blijft hangen op beginscherm met logo en blijft altijd heropstarten. Na een minuutje start hij pas door.
                                Nu dat het niet meer vriest doet hij het ook niet meer
                                De mijne doet dat al sinds 't begin. Koud of niet. Gewoon dat ding 'es vastpakken als 'ie opstart en de hik krijgt, door 'm te bewegen (schudden hoeft niet, gewoon bewegen) start 'ie dan wel op. Ik dacht dat ik niet de enige was met dat probleem, en dat ik ook niet de enige ben die die oplossing gebruikt.

Beetje vreemd dat je een elektronisch apparaat moet schudden voor gebruik, maar bon zolang 't werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Gisteren in FR.
                                  10 verkenners, de eerste op 1km

tijdje later

*zoef* steek gTa voorbij

9 verkenners

Ik heb het omgekeerde meegemaakt. 8 verkenners voor me, en toen jullie me voorbij kwamen (wat was daar zoef aan, gullie reed 150 op teller en ik deed al 145 ), had ik er wel plots 10 !

Bert, uwe Coyote zegt dat ge een beteke moet vermageren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Enkel de terugrit waarbij we een uurtje samen gereden hebben op cruisecontrol xxx
                                    Dat was nice.

Wel vreemd : ik ging altijd een halve km/u sneller, of een halve km/u trager dan jullie. Was écht niet op dezelfde snelheid af te stellen. Denk verschil in rolomvang banden (ik rijd op 225/40R18 achteraan nu).

Ik heb jullie zien komen maar zo'n snelheidsverschil was dat toch niet, denk 10 per uur, zoiets? Reed 145 op teller op tempomat, in 't begin eventjes 170 gebold (3.000 tpm, ik heb het nogal op ronde toerentallen ), maar daarna wat teruggeschroefd. Had wel niet door dat jij 't was, toen je in de achteruitkijkspiegel zat, zag gewoon een dude met z'n mistlampen op die me eigenlijk zachtjes voorbij kwam. Dan zag ik de LSE's eronder en dan je nummerplaat.

Ik zat tussen de 7 en de 8 liter te rijden, aan die snelheid, dus denk gemiddeld 7,5 aan 150 per uur, dat moet 't ongeveer zijn.

Comment

• Ik heb de mijne zaterdag !

Ben wel eens benieuwd, heb zo onlangs nog een onnozele flitsboete gekregen, 6 km te hard... 50 euro down the drain !

Comment

• Ik vind dus nergens een houder voor op de motorfiets... Zonde, want deze week al twee keer een flitser gezien maar dus geen bakje om op een knop te duwen.

Comment

• Ik ben sinds gisteren mijn 'verkenners' kwijt, ook zie ik nergens geen aanduiding meer van de autosnelweg waar ik op rij. Snelheid/radars/risicozone's worden allemaal goed weergegeven, enkel onderaan blijft de juiste tijd staan, waar normaal het E of N-nummer met het aantal verkenners stond. Heb ik ergens aan geprutst ofzo, of moet dat nog ergens speciaal ge-activeerd worden ?

@wooter : een extra kit met bevestigingbeugel en voedingskabel, enkel voor op de motor ?

Comment

Working...
                                          X