onderweg naar FR afgelopen zaterdag kon ik perfect volgen hoever jullie van mij vandaan waren ...je zag zo de afstand steeds toenemen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenEn had je verkenners?
in .FR zou dit al beter zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenop gewest/plaatselijke wegen: 't zwak punt voor coyote in .BE
in .FR zou dit al beter zijn...
De tweede boete stond in een zogezegde zone 30. Coyote was aan het piepen maar had geen idee waar de controle stond. Had het ook niet echt door dat ik me in een zone 30 bevond. De zone ginds is niet echt goed aangeduid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk vind dus nergens een houder voor op de motorfiets... Zonde, want deze week al twee keer een flitser gezien maar dus geen bakje om op een knop te duwen.
een echte coyote voor de motor kost 349euro???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIs dit iets?
Je moet wel even in het menu van je Coyote nakijken of je audio-out hebt via USB.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIs uw abonnement niet verlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIs uw abonnement niet verlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenGodmiljaar ! 2 boetes in een half uur ... en m'n coyote stond aan
nummer 1, 146 na correctie 136, boete 80 euro
nummer 2, 46 na correctie 40, boete 50 euro
Comment
-
Nadat m'n vader er echt voor verkocht is, heb ik mezelf vandaag ook eentje cadeau gedaan.
'k heb me net geregistreerd, alleen vind ik het raar dat er dit keer geen zo'n groen blaadje bijzat met een promocode zodat ik 4 maanden krijg ipv 3 maand?
Of is dit sedert kort gewoon automatisch 4 maanden gratis geworden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNadat m'n vader er echt voor verkocht is, heb ik mezelf vandaag ook eentje cadeau gedaan.
'k heb me net geregistreerd, alleen vind ik het raar dat er dit keer geen zo'n groen blaadje bijzat met een promocode zodat ik 4 maanden krijg ipv 3 maand?
Of is dit sedert kort gewoon automatisch 4 maanden gratis geworden?
Wat ik trouwens ook raar vind; De coyote toont me altijd wel het aantal verkenners, maar slechts sporadisch op welke afstand de dichtsbijzijnde zich bevindt... Is dit normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNiemand?
Wat ik trouwens ook raar vind; De coyote toont me altijd wel het aantal verkenners, maar slechts sporadisch op welke afstand de dichtsbijzijnde zich bevindt... Is dit normaal?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJa, dat wil zeggen dat de verkenners de weg al verlaten hebben, of in tegengestelde richting rijden
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHeb je eigenlijk veel verkenners als je in de midden west-vlaanderen op de secundaire wegen zit?
Gisteren nog van diskmuide nr Ieper gereden en daar had ik 2 verkenners op die baan.
Op weg naar Leuven gisterenavond op de N58 had ik er 3, van Kortrijk - Gent 4,... Gisteren zelfs voor de eerste lange rit al 2 keer mogen afdrukken in Deinze en 1 in Erpe-Mere
Comment
Comment