Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• onderweg naar FR afgelopen zaterdag kon ik perfect volgen hoever jullie van mij vandaan waren ...je zag zo de afstand steeds toenemen

Comment

• Godmiljaar ! 2 boetes in een half uur ... en m'n coyote stond aan

nummer 1, 146 na correctie 136, boete 80 euro
      nummer 2, 46 na correctie 40, boete 50 euro

Last edited by ; 04/03/2010, 20:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
        Godmiljaar ! 2 boetes in een half uur ... en m'n coyote stond aan

En had je verkenners?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
          En had je verkenners?
          op gewest/plaatselijke wegen: 't zwak punt voor coyote in .BE
          in .FR zou dit al beter zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            op gewest/plaatselijke wegen: 't zwak punt voor coyote in .BE
            in .FR zou dit al beter zijn...
            Bij de eerste boete had ik een 8 tal verkenners denk ik. Ik neem ze het niet kwalijk. In de buurt van Nieuwpoort/Jabbeke verstoppen de snorren hun flitsapparaten zodanig goed dat ik iedere keer opnieuw in de val trap ...

De tweede boete stond in een zogezegde zone 30. Coyote was aan het piepen maar had geen idee waar de controle stond. Had het ook niet echt door dat ik me in een zone 30 bevond. De zone ginds is niet echt goed aangeduid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Ik vind dus nergens een houder voor op de motorfiets... Zonde, want deze week al twee keer een flitser gezien maar dus geen bakje om op een knop te duwen.
              ook al achter zitten zoeken. vind alleen zo'n zakje voor op de moto te bevestigen dat eigenlijk voor TomTom gps is bedoeld
              een echte coyote voor de motor kost 349euro???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Is dit iets?

Je moet wel even in het menu van je Coyote nakijken of je audio-out hebt via USB.
                En zonder USB audio is't de versie "air tube"

----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Is uw abonnement niet verlopen?
                  Nieuwe coyote, heeft 1 dag prima gewerkt, s'middag geregistreerd met abo tot 1/06 en s'avonds was't gedaan met verkenners. Gisterenmorgen heeft hij s'morgens nog de A12 met 2 verkenners getoond, op de Ring en de E19 niets meer. Ik

Comment

Is uw abonnement niet verlopen?
                    ... mail ff naar Marjan.

Comment

• Mini Coyote op de motor: straks eens kijken welk type ik heb, hoewel dat weinig uitmaakt want ik heb toch oordopkes in mijn oren en al genoeg bekabeling naar m'n pak lopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                        Godmiljaar ! 2 boetes in een half uur ... en m'n coyote stond aan

Was die zone 30 aan een school misschien? Als ze al op zo'n afgelegen zijstraten gaan beginnen flitsen

Comment

• Nadat m'n vader er echt voor verkocht is, heb ik mezelf vandaag ook eentje cadeau gedaan.

'k heb me net geregistreerd, alleen vind ik het raar dat er dit keer geen zo'n groen blaadje bijzat met een promocode zodat ik 4 maanden krijg ipv 3 maand?
                          Of is dit sedert kort gewoon automatisch 4 maanden gratis geworden?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Is er eigenlijk al meer info over de V2?

Wanneer die hier gaat gereleased worden ed?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Nadat m'n vader er echt voor verkocht is, heb ik mezelf vandaag ook eentje cadeau gedaan.

'k heb me net geregistreerd, alleen vind ik het raar dat er dit keer geen zo'n groen blaadje bijzat met een promocode zodat ik 4 maanden krijg ipv 3 maand?
                              Of is dit sedert kort gewoon automatisch 4 maanden gratis geworden?
                              Niemand?

Wat ik trouwens ook raar vind; De coyote toont me altijd wel het aantal verkenners, maar slechts sporadisch op welke afstand de dichtsbijzijnde zich bevindt... Is dit normaal?
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                Niemand?

Wat ik trouwens ook raar vind; De coyote toont me altijd wel het aantal verkenners, maar slechts sporadisch op welke afstand de dichtsbijzijnde zich bevindt... Is dit normaal?
                                Ja, dat wil zeggen dat de verkenners de weg al verlaten hebben, of in tegengestelde richting rijden
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Ja, dat wil zeggen dat de verkenners de weg al verlaten hebben, of in tegengestelde richting rijden
                                  Ahzo, bedankt voor de info

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Heb je eigenlijk veel verkenners als je in de midden west-vlaanderen op de secundaire wegen zit?
                                  Is te zien wat je met midden W-Vl bedoelt natuurlijk .
                                  Gisteren nog van diskmuide nr Ieper gereden en daar had ik 2 verkenners op die baan.
                                  Op weg naar Leuven gisterenavond op de N58 had ik er 3, van Kortrijk - Gent 4,... Gisteren zelfs voor de eerste lange rit al 2 keer mogen afdrukken in Deinze en 1 in Erpe-Mere
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

• @gebruikers : hoe lang duurt dat gemiddeld, als je de snelweg opduikt, vooraleer de coyote aangeeft welke en eventueel hoeveel verkenners ?

Comment

• Wikango bestaat voor iphone.

Deze morgen nog een bruine MINI Clubman met Coyotesystems.be belettering opgejaagd op de E314 in Leuven .

Dramatisch veel verkenners tegenwoordig... 8 in Hasselt, 12 op de E314, 20 op de E40...

Comment

• Ik gaf flink gas toen hij/zij ruimte maakte, dus kweenie

Comment

• Ik vond die wikango op iphone maar niks. Niet luid genoeg, en ik had geen zin om elke dag een houder op m'n voorruit te plakken.

Comment

Working...
                                          X