Oorspronkelijk geplaatst door Ken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichtenrichting gent
ben richting kortrijk gepasseerd tegen 16.30u en richting gent terug om 17.30u
beide keren tegen een 135 cc2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Daarnet naar Amsterdam gereden, en nu kent de Coyote de snelwegen in NL wel...
Helaas, overal 0 verkenners----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
't Is wel geruststellend, zo.
Geloofde m'n eigen ogen niet.
Beetje verder deed 'ie er nog een voetbalelftal bij.
Netjes.
Coyote heeft me 4 keer geld opgebracht voorbije reis. Twee keer verdoken onderscheppingspatrouille (niet met Impreza's, maar met Peugeot 307's ), één keer lasermeetpatrouille met motoren-onderschepping één brug verder, en één keer een erg goed verdoken opgestelde driepekkel met flitsapparatuur erop (achter een brugpeiler op de pechstrook).
Gezien 't feit dat ik continu tussen de 160 en de 180 heb gereden, zou dat toch een paar keer pijn hebben kunnen doen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwelkcome 2 tha world
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenIk had er vorige week in NL op de A27 2 verkenners. Gisterenavond 1tje.
Record in Belgie staat op 34 ofzo, op de E17
Geen klagen, dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn mij maar proberen wijsmaken dat het is om niet om de 10 sec. naar z'n teller te moeten kijken om op z'n 120 te blijven.... om relax te kunnen rijden dus.
Ook als ik sneller rijd dan toegestaan doe ik dat. Voorbije verlof in F : tempomat ingesteld op 3.000 tpm rond (ergens rond de 160 reëel), zalig cruisen zo. Skikoffer op 't dak maakt dan wel een beetje lawaai, maar dan draai je gewoon de stereo een tandje hoger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAlert zijn blijft toch de boodschap, ik ben toch al een paar keer gered geweest door mijn ogen.
Maar heeft me ook al paar keer "gered" van een jaar zonder rijbewijs.
Ik ben ooit doorheen een dik bladerdek langs de autosnelweg geflitst (voorbij Menen richting Wallonië), ze hadden de Multanova gewoon pardoes in 't loof verstopt op de berm, hun eigen auto stond op een aanpalende weg 5 meter lager, en compleet onzichtbaar.
Vorige week op reis, in Frankrijk, stond die driepekkel met flitsapparaat vrij goed opgesteld, pas de laatste tientallen meter zag je 'm eigenlijk staan, en die dingen flitsen op de kop, dus als je 'm ziet en je rijdt te snel dan is het te laat.
Een andere die 'k voorbije week voorbij gereden ben was een onderscheppingscontrole, met een auto die compleet onzichtbaar achter een een verhoogde berm (serviceweg autostrade) stond. M'n GPS (heeft ook de flitslocaties en gevaarlijke punten staan) waarschuwde ervoor, en de Coyote waarschuwde met 'n rood LED'je (dus meerdere controles daar per maand). Ben daar voorbijgereden aan ca. 145 km/u, dus te snel maar niet snel genoeg opdat ze me zouden komen uit 't verkeer pikken. Een minuut ervoor reed ik nog 170 op teller (op tempomat), en dan ging ik 't wel vlaggen hebben denkek.
Nog een andere was voor de trackday november 2009 in Chambley. In Metz loopt de autostrade halvelings door 't stad, en ze stonden er met zo'n witte Mégane break (die vanuit de (gesloten) kofferklep flitst, dus auto staat in rijrichting en flitst naar achter = op de kop geflitst worden) net achter een brugpeiler in een bocht. Ik kreeg waarschuwingen "mobiel", maar zag 'm pas enkele meters voor ik op 't punt kwam waar 'ie meet. Had ik daar te snel gereden, 'k stond er ook op, en 'k denk dat er daar veel op hebben gestaan.
Ik vind die kleine schurfthond een verrekt handig ding! Tevreden gebruiker en 't abonnement van 12 EUR is welbesteed geld, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenVoila. Gisteren ook zo gedaan. Heen en weer naar Bretagne: 157 à 159 reëel. Ideaal.
(meerverbruik aan hogere snelheden is wel gigantisch, aan 135 reëel verbruik ik maar een kleine liter / 100 km meer maar aan 165 reëel verbruikt 'ie makkelijk 9,5 à 10 liter, da's toch anderhalve tot bijna 2 liter meer dan zonder skibox)
Bijkomend voordeel : Fransen plakken graag links maar gaan wel zeer rigoureus naar rechts als je sneller bent en aan komt rijden. Zalig! Belgen blijven hangen tot ze die hele rij voorbij zijn, jongens toch die kneuters gaan gewoon niet opzij hé ... heb héél wat karren rechts ingehaald op reis, en er waren zeer veel buitenlanders (vooral Belgen eigenlijk) bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog een andere was voor de trackday november 2009 in Chambley. In Metz loopt de autostrade halvelings door 't stad, en ze stonden er met zo'n witte Mégane break (die vanuit de (gesloten) kofferklep flitst, dus auto staat in rijrichting en flitst naar achter = op de kop geflitst worden) net achter een brugpeiler in een bocht. Ik kreeg waarschuwingen "mobiel", maar zag 'm pas enkele meters voor ik op 't punt kwam waar 'ie meet. Had ik daar te snel gereden, 'k stond er ook op, en 'k denk dat er daar veel op hebben gestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPas toen ik 210 op teller deed zei m'n vriendin droogjes "houdt dat eigenlijk wel, zo'n skibox, aan meer dan 200, op 't dak?". Ben toen van 't gas afgegaan.
Comment
Comment