Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
    Was de sneeuw al aan het smelten en had je schrik om te laat te zijn ?

Neen, als ik op zo'n ultravlakke autostrades met quasi geen afritten en weinig volk erop rijd, dan kan ik me nooit inhouden. Wat een zaligheid daar, seg.

Sneeuw genoeg gehad, er lag nog 1m90 boven in 't skigebied de week dat ik er was.

Comment

• Binnen 2 weken skireis... Ik twijfel een beetje om er een aan te kopen, ik wou eigelijk liever wachten op de V2, maar die komt te laat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Will: Ik wou dat jou als opa had!

BTW, de mijne hangt hier:
        Sorry jong, maar daar is het nu te laat voor, berouw komt na de zonde zeggen ze...... En wat hangt er daar ? Toch uwen opa niet ???

Ps: Kan geen kleuren meer selecteren als ik quote, daarom dus de verschillende schrijfwijzes....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik rijd zo goed als altijd op tempomat, Will. Ttz, als het doenbaar is qua drukte. 's Morgens op de E17 richting Gent is dat nauwelijks doenbaar, b.v.

Ook als ik sneller rijd dan toegestaan doe ik dat. Voorbije verlof in F : tempomat ingesteld op 3.000 tpm rond (ergens rond de 160 reëel), zalig cruisen zo. Skikoffer op 't dak maakt dan wel een beetje lawaai, maar dan draai je gewoon de stereo een tandje hoger.
          A spoilerken opzetten ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Das een bugje. Als je daarna edit kan je weer kleurtjes kiezen.

BTW: Dat hangen ging over de Coyote (zie topictitel)
            Natuurlijk, en met een foto om het nog eens te verduidelijken.

Zal proberen er aan te denken in de toekomst.

Comment

• website coyotesystems.be (inloggen) Ik heb verschillende pc's en laptops en op enkele daarvan kan ik niet in het menu settings coyote geraken omdat die vierkante banner (video demo)boven de verschillende menus staat. Alléén in compabillitiy vieuw kan ik het menu zichtbaar maken in de banner zelf. Vervelend. Slechte html programmatie. Misschien kan iemand met goede kontakten op de helpdesk dat melden want als ik er last van heb op verschillende pcs dan veel anderen ook.

Het probleem stelt zich vooral als men veel de control + wieltje muis scrol funktie toetsen gebruikt om webpaginas te laten in of uitzoomen.

Last edited by ; 27/06/2010, 19:56.

Comment

• ok

ok, bij deze

Comment

• Webbrowser updaten ( of een andere gebruiken) , ik heb hetzelfde probleem gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                    Webbrowser updaten ( of een andere gebruiken) , ik heb hetzelfde probleem gehad.
                    een goed bedrijf moet zijn website aanpassen naar elke browser... da's peanuts. ik gebruik zelf 4 verschillende browsers

Comment

• Een vraagje heeft iemand een magneetje dat bij de Coyote bijgeleverd is , liggen die hij niet gebruikt.
                      je mag het me laten weten via pm
                      alvast bedankt allemaal

Comment

• de "live" functie op de nieuwe tom tom , is dat niet vergelijkbaar met dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          Waar precies????
                          Ze staan tussen Deerlijk & Waregem op de rechterkant...vorige week zondag rond 13u opnieuw...smerig, want je ziet de begeleidende wagen niet staan, enkel de driepekkel achter een paaltje (km-paaltje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            de "live" functie op de nieuwe tom tom , is dat niet vergelijkbaar met dit ?
                            coyote heeft een samenwerkingsakkoord met tomtom, en ze gingen gebruik maken van die live functie. als dat nu al effectief zo is weet ik niet. maar ik zou het graag weten.
                            iemand ervaring met die touring mobilis waar ze reclame mee maken op de radio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              iemand ervaring met die touring mobilis waar ze reclame mee maken op de radio?

Ik misschien? Hangt er vanaf waar je het juist over hebt

Comment

• wat ik me afvraag, als ik op de snelweg zit en de coyote heeft nog niet laten zien op welke snelweg ik rij/alsook geen verkenners, is hij dan nog "offline" of zal hij dan toch al beginnen piepen als er melding is gemaakt van een mobiele flitser?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  wat ik me afvraag, als ik op de snelweg zit en de coyote heeft nog niet laten zien op welke snelweg ik rij/alsook geen verkenners, is hij dan nog "offline" of zal hij dan toch al beginnen piepen als er melding is gemaakt van een mobiele flitser?
                                  Ja hoor
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Ja hoor
                                    oef. want ik zet'm soms dan uit en weer aan.

Dus ook als ik van de E314 de E40 oprij weet hij dat ik op de E40 zit, right? (ook al staat er nog E314 op het scherm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      oef. want ik zet'm soms dan uit en weer aan.

Dus ook als ik van de E314 de E40 oprij weet hij dat ik op de E40 zit, right? (ook al staat er nog E314 op het scherm)
                                      Tuurlijk, hij meet een paar keer per seconde waar je precies zit, en wat er binnen 'n straal van 1km rond je te zien is... (of meer, als je't zo ingesteld hebt)
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                        Tuurlijk, hij meet een paar keer per seconde waar je precies zit, en wat er binnen 'n straal van 1km rond je te zien is... (of meer, als je't zo ingesteld hebt)
                                        heb'm idd op 1km straal staan, 2km is wat te vroeg met piepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ik misschien? Hangt er vanaf waar je het juist over hebt
                                          misschien?

via de iphone of met garmin gps kan je via hen blijkbaar ook info krijgen over files en mobiele flitslocaties. Beetje zoals tomtom live

ik vind dat gehele coyote een goeie uitvinding maar ik rij 80% van mijn km over boerebaantjes e.d. De overige 20 is snelweg en N-weg. Ik heb begrepen dat de coyote enkel daar rapporteert. Maar als ik in de alcantaralaan in Lembeke rij wil ik ook weten als daar een flitser staat (slecht voorbeeld want ik herken de polo, megane en mazda 323 van de politiezone eeklo al met mijn ogen toe, maar soms kom je wel eens waar je de lokale flitskar niet kent.)

Comment

Working...
                                          X