Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze was net hier om mijn V1 om te wisselen (slechte GPS ontvangst).
Voor wie naar de V2 wil overstappen in mei, en z'n V1 verkopen, hier de procedure:
Procedure Coyote overzetten naar nieuwe eigenaar:
Verkoopsovereenkomst met ID nummer en serienummer van de V1, plus naam & adres koper en verkoper, en copy van identiteitskaart van beide doorfaxen naar Coyote Belgie.
Daarna wordt door de klantendienst je abonnement overgezet naar de nieuwe Coyote die je aankoopt.
Er komt later nog 'n Coyote Forum voor België (zoals in FR), na de lancering van de V2
Marjan zal later ook proberen dit forum mee te volgen.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ze kan nog niet mailen, ze is pas geopereerd aan haar pols.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oh ja, ook even gevraagd hoe 't zat met afmelden van flitsers (dus NEE drukken bij de vraag of hij er nog staat).
Er moeten 3 gebruikers met 3 sterren NEE drukken voor de flitser uit de database gehaald wordt. Een 0 of 1 ster gebruiker wordt hiervoor niet in aanmerking genomen, maar kan hiermee wel reputation opbouwen.
Ik heb wel wat bedenkingen bij die functie of de mobiele er nog staat of niet..
Er is geen 'verplichting' om een radar te bevestigen of af te melden. Kom je ter hoogte van een gemelde 'mobiel-melding' , dan krijg je de vraag "Radar aanwezig ? JA NEE" , als je niet zeker bent, kun je best niets doen, na 1 minuut komt dan melding "Antwoord niet gegeven". Dat is niet hetzelfde als "Radar niet aanwezig". Niet iedereen heeft een getraind oog , of ziet het verschil tussen ornitoloog en een Multanoloog.
Lachen, in FR willen ze het aantal niet bevestigen, en Marjanneke geeft dat zomaar door!
Haha... Ik weet ook 't max aantal flitsers dat je per dag kan doorgeven, voor je geband wordt
But not telling
Ze was net hier om mijn V1 om te wisselen (slechte GPS ontvangst).
Voor wie naar de V2 wil overstappen in mei, en z'n V1 verkopen, hier de procedure:
Procedure Coyote overzetten naar nieuwe eigenaar:
Verkoopsovereenkomst met ID nummer en serienummer van de V1, plus naam & adres koper en verkoper, en copy van identiteitskaart van beide doorfaxen naar Coyote Belgie.
Daarna wordt door de klantendienst je abonnement overgezet naar de nieuwe Coyote die je aankoopt.
Er komt later nog 'n Coyote Forum voor België (zoals in FR), na de lancering van de V2
Marjan zal later ook proberen dit forum mee te volgen.
Haha... Ik weet ook 't max aantal flitsers dat je per dag kan doorgeven, voor je geband wordt
But not telling
En wat met de mensen die een hele dag jacht maken op mobiele flitsers, die mogen na 5 meldingen niet meer meedoen ofzo ? Ik denk dat precies dat soort mensen in the field een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan de accuraatheid van meldingen.
En wat met de mensen die een hele dag jacht maken op mobiele flitsers, die mogen na 5 meldingen niet meer meedoen ofzo ? Ik denk dat precies dat soort mensen in the field een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan de accuraatheid van meldingen.
Ik kan me niet inbeelden dat mensen echt voor de lol gaan rondrijden, en er dan ook nog eens in slagen om een groot aantal mobiele flitsers op 1 dag tegen te komen, terwijl ze er nog staan, en dit dan willen gaan bevestigen...
Ik weet niet of het aantal flitsers dat kan doorgegeven worden enkel voor nieuwe telt, of ook bevestiging van reeds gemelde... Marjan kan allicht uitsluitsel geven.
Ik kan me niet inbeelden dat mensen echt voor de lol gaan rondrijden, en er dan ook nog eens in slagen om een groot aantal mobiele flitsers op 1 dag tegen te komen, terwijl ze er nog staan, en dit dan willen gaan bevestigen...
Ik weet niet of het aantal flitsers dat kan doorgegeven worden enkel voor nieuwe telt, of ook bevestiging van reeds gemelde... Marjan kan allicht uitsluitsel geven.
En de professionele trucker die er op een dag een aantal tegenkomt, die z'n inbreng is dan ook gedaan na pakweg 5 of 10 meldingen ? Of die man daar nu voor z'n werk is, of voor z'n eigen plezier, zolang hij die meldingen corect weergeeft, is die info van harte welkom zou ik denken.
Comment