Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad.... welkom Marjan!!
    Ikzelf ben ook aan het wachten op de V2 vooraleer een te kopen.

Comment

• Vanmorgen op de A3 (E40 afslag leuven) opnieuw een slimme gehad die afdrukte bij een vaste flitspaal. Net voor de flitspaal zelf verloopt de melding mobiel en krijg ik nog net de vraag of hij er nog stond of niet.
      Onmiddellijk daarop volgend komt de effectieve melding 'vast' zoals het hoort en denk ik erna opnieuw de vraag te krijgen. Maar helaas...

Dat vind ik wel jammer aangezien zo de foutieve melding van mobiel blijft bestaan, aangezien je niet kunt ontkrachtigen...
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Vanmorgen op de A3 (E40 afslag leuven) opnieuw een slimme gehad die afdrukte bij een vaste flitspaal. Net voor de flitspaal zelf verloopt de melding mobiel en krijg ik nog net de vraag of hij er nog stond of niet.
        Onmiddellijk daarop volgend komt de effectieve melding 'vast' zoals het hoort en denk ik erna opnieuw de vraag te krijgen. Maar helaas...

Dat vind ik wel jammer aangezien zo de foutieve melding van mobiel blijft bestaan, aangezien je niet kunt ontkrachtigen...
        gisterenavond op dezelfde plek ook. wel enkel voor de vaste paal en heb "nee" geklikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          gisterenavond op dezelfde plek ook. wel enkel voor de vaste paal en heb "nee" geklikt.
          Het ging zodanig snel over naar de melding voor 'vaste paal' dat ik niet kon op nee klikken...
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Het ging zodanig snel over naar de melding voor 'vaste paal' dat ik niet kon op nee klikken...
            ik heb geregeld hetzelfde probleem met mobiele..

pwiet pwiet ... mobiele
            ik passeer en zie niks....
            melding verschijnt met de vraag of hij er nog stond.. maar nog vooraleer ik kan zeggen "nee" is daar alweer een melding, deze keer wel terecht !

(gisterenavond nog tegengekomen in Kruishoutem)

Comment

Vanmorgen op de A3 (E40 afslag leuven) opnieuw een slimme gehad die afdrukte bij een vaste flitspaal. Net voor de flitspaal zelf verloopt de melding mobiel en krijg ik nog net de vraag of hij er nog stond of niet.

Ik heb hetzelfde gehad, twee keer, op de viaduct in Gentbrugge. Stom. Ik vraag me trouwens af waar je ooit nog je 3e ster kan verdienen, als je b.v. altijd laat naar 't werk vertrekt : bijna zeker dat iemand voor je al de melding heeft gedaan, en jij kan enkel nog maar bevestigen of ontkennen. En de meerwaarde van te weten hoeveel sterren de dichtstbijzijnde verkenner heeft, vind ik ook zeer klein, eigenlijk.

Maar 'k blijf tevreden gebruiker!

Iemand die mijn 111 verkenners al heeft overtroffen?

Comment

• stel, louter hypothetisch, dat je op de E314 geflitst wordt aan 130 terwijl je wegens wegenwerken maar 70 moogt

iemand die even kan schetsen wat de snelheidsmaniak in deze hypothese overkomt? betekent wegenwerken een zwaardere sanctie of maakt dat niet uit? en meer dan vijftig per uur te snel = politierechtbank?
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                  stel, louter hypothetisch, dat je op de E314 geflitst wordt aan 130 terwijl je wegens wegenwerken maar 70 moogt

iemand die even kan schetsen wat de snelheidsmaniak in deze hypothese overkomt? betekent wegenwerken een zwaardere sanctie of maakt dat niet uit? en meer dan vijftig per uur te snel = politierechtbank?
                  Voor gewone boetes maakt 't niet zoveel uit (minnelijke schikking), maar op de rechtbank zal de de "werken" wel als verzwarend feit op je boterham krijgen...
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• als ik het eens even snel opzoek (http://www.wegcode.be/wet.php?wet=87) lijkt het hopen op een meetcorrectie zodat de hypothetische persoon in kwestie van 130 naar 110 gaat... en enkel de boete van 250 moet betalen (en rechtbank vermijdt)...
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• De mijne startte vanochtend plots niet meer op.
                      Gisterenavond ging alles nog perfect, maar nu zelfs met USB kabel aangesloten doet hij niets meer
                      Ik zal maar een mailtje naar Coyote sturen.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        De mijne startte vanochtend plots niet meer op.
                        Gisterenavond ging alles nog perfect, maar nu zelfs met USB kabel aangesloten doet hij niets meer
                        ongeveer hetzelfde hier.
                        startte wel op maar heeft op de op 4minuten signaal gezocht en heb hem toen afgezet. nu krijg ik hem niet meer aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          De mijne startte vanochtend plots niet meer op.
                          Hier ook ..
                          "SIM Error
                          Contact Coyote" stond er op.
                          Doet al heel de week rare dingen, ontvangst valt zeer regelmatig weg, soms aan een vast ritme van 1 sec ontvangst, 1 sec. verloren, 1 sec. ontvangst, etc.
                          Quitteren en opnieuw opstarten heeft altijd geholpen om hem terug bij de les te brengen.

Comment

• Sim kaart zat goed bij mij, heb het er eens uitgehaald en terug erin, maar nog steeds niet. Volledig dood lijkt het wel.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Iemand die mijn 111 verkenners al heeft overtroffen?
                              Waar en wanneer heb je dat gehaald ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                Waar en wanneer heb je dat gehaald ?
                                racewars

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                    stel, louter hypothetisch, dat je op de E314 geflitst wordt aan 130 terwijl je wegens wegenwerken maar 70 moogt

'k ben daar 2 keer gepasseerd,
                                    'k reed "kalm"
                                    en werd door pier jan en alleman aan serieuze snelheden voorbijgevlamd,
                                    discipline is blijkbaar ver zoek,
                                    rij door als het kan, en anders wtf, doe dan wat rustiger

Comment

• Niet happy hier...

Krijg net spam van Coyote. Op een email-adres dat zeker niet gebruikt is om de Coyote aan te schaffen. In het Frans.

Mailtje is onderweg met headers naar abuse@ediware.net.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Was dat 130 op teller?
                                        Dat is ongeveer 125 reeel, daar 5% correctie vanaf = 118.7/u.

Je zou dus geluk kunnen hebben.
                                        Afin, de hypothetische persoon in kwestie he

het was net ietsje minder dan 130 op de teller, het wordt dus nipt, maar de hypothetische persoon gaf mij wel mee goede hoop op een louter pecuniaire afloop te hebben

zoniet zal de hypothetische persoon, zo vertelde hij mij net, eens luid vloeken en zijn zondagsbeste kostuum aantrekken om voor de rechtbank te verschijnen
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• superservice

Had mijn coyote 6 maanden en hij was defect. Hij kon de updates niet binenhalen, hij bleef hangen op Update voortgang....Installeren.....

Ben ermee naar Auto5 Turnhout geweest, ze hebben me daar perfect verdergeholpen en na een telefoontje naar de klantendienst van Coyote, gewoon een nieuw toestel gekregen, zonder verdere discussie... BEDANKT AUTO5

Comment

Working...
                                          X