Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanmorgen op de A3 (E40 afslag leuven) opnieuw een slimme gehad die afdrukte bij een vaste flitspaal. Net voor de flitspaal zelf verloopt de melding mobiel en krijg ik nog net de vraag of hij er nog stond of niet.
Onmiddellijk daarop volgend komt de effectieve melding 'vast' zoals het hoort en denk ik erna opnieuw de vraag te krijgen. Maar helaas...
Dat vind ik wel jammer aangezien zo de foutieve melding van mobiel blijft bestaan, aangezien je niet kunt ontkrachtigen...
Vanmorgen op de A3 (E40 afslag leuven) opnieuw een slimme gehad die afdrukte bij een vaste flitspaal. Net voor de flitspaal zelf verloopt de melding mobiel en krijg ik nog net de vraag of hij er nog stond of niet.
Onmiddellijk daarop volgend komt de effectieve melding 'vast' zoals het hoort en denk ik erna opnieuw de vraag te krijgen. Maar helaas...
Dat vind ik wel jammer aangezien zo de foutieve melding van mobiel blijft bestaan, aangezien je niet kunt ontkrachtigen...
gisterenavond op dezelfde plek ook. wel enkel voor de vaste paal en heb "nee" geklikt.
Het ging zodanig snel over naar de melding voor 'vaste paal' dat ik niet kon op nee klikken...
ik heb geregeld hetzelfde probleem met mobiele..
pwiet pwiet ... mobiele
ik passeer en zie niks....
melding verschijnt met de vraag of hij er nog stond.. maar nog vooraleer ik kan zeggen "nee" is daar alweer een melding, deze keer wel terecht !
Ik heb hetzelfde gehad, twee keer, op de viaduct in Gentbrugge. Stom. Ik vraag me trouwens af waar je ooit nog je 3e ster kan verdienen, als je b.v. altijd laat naar 't werk vertrekt : bijna zeker dat iemand voor je al de melding heeft gedaan, en jij kan enkel nog maar bevestigen of ontkennen. En de meerwaarde van te weten hoeveel sterren de dichtstbijzijnde verkenner heeft, vind ik ook zeer klein, eigenlijk.
Maar 'k blijf tevreden gebruiker!
Iemand die mijn 111 verkenners al heeft overtroffen?
stel, louter hypothetisch, dat je op de E314 geflitst wordt aan 130 terwijl je wegens wegenwerken maar 70 moogt
iemand die even kan schetsen wat de snelheidsmaniak in deze hypothese overkomt? betekent wegenwerken een zwaardere sanctie of maakt dat niet uit? en meer dan vijftig per uur te snel = politierechtbank?
stel, louter hypothetisch, dat je op de E314 geflitst wordt aan 130 terwijl je wegens wegenwerken maar 70 moogt
iemand die even kan schetsen wat de snelheidsmaniak in deze hypothese overkomt? betekent wegenwerken een zwaardere sanctie of maakt dat niet uit? en meer dan vijftig per uur te snel = politierechtbank?
Voor gewone boetes maakt 't niet zoveel uit (minnelijke schikking), maar op de rechtbank zal de de "werken" wel als verzwarend feit op je boterham krijgen...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
als ik het eens even snel opzoek (http://www.wegcode.be/wet.php?wet=87) lijkt het hopen op een meetcorrectie zodat de hypothetische persoon in kwestie van 130 naar 110 gaat... en enkel de boete van 250 moet betalen (en rechtbank vermijdt)...
De mijne startte vanochtend plots niet meer op.
Gisterenavond ging alles nog perfect, maar nu zelfs met USB kabel aangesloten doet hij niets meer
Ik zal maar een mailtje naar Coyote sturen.
Gisterenavond ging alles nog perfect, maar nu zelfs met USB kabel aangesloten doet hij niets meer
ongeveer hetzelfde hier.
startte wel op maar heeft op de op 4minuten signaal gezocht en heb hem toen afgezet. nu krijg ik hem niet meer aan
Hier ook ..
"SIM Error
Contact Coyote" stond er op.
Doet al heel de week rare dingen, ontvangst valt zeer regelmatig weg, soms aan een vast ritme van 1 sec ontvangst, 1 sec. verloren, 1 sec. ontvangst, etc.
Quitteren en opnieuw opstarten heeft altijd geholpen om hem terug bij de les te brengen.
'k ben daar 2 keer gepasseerd,
'k reed "kalm"
en werd door pier jan en alleman aan serieuze snelheden voorbijgevlamd,
discipline is blijkbaar ver zoek,
rij door als het kan, en anders wtf, doe dan wat rustiger
Was dat 130 op teller?
Dat is ongeveer 125 reeel, daar 5% correctie vanaf = 118.7/u.
Je zou dus geluk kunnen hebben.
Afin, de hypothetische persoon in kwestie he
het was net ietsje minder dan 130 op de teller, het wordt dus nipt, maar de hypothetische persoon gaf mij wel mee goede hoop op een louter pecuniaire afloop te hebben
zoniet zal de hypothetische persoon, zo vertelde hij mij net, eens luid vloeken en zijn zondagsbeste kostuum aantrekken om voor de rechtbank te verschijnen
Had mijn coyote 6 maanden en hij was defect. Hij kon de updates niet binenhalen, hij bleef hangen op Update voortgang....Installeren.....
Ben ermee naar Auto5 Turnhout geweest, ze hebben me daar perfect verdergeholpen en na een telefoontje naar de klantendienst van Coyote, gewoon een nieuw toestel gekregen, zonder verdere discussie... BEDANKT AUTO5
Comment