bedankt coyote zeker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDe mijne startte vanochtend plots niet meer op.
Gisterenavond ging alles nog perfect, maar nu zelfs met USB kabel aangesloten doet hij niets meer
Ik zal maar een mailtje naar Coyote sturen.
Ik ben nog altijd aan't wachten op de 2de versie. In de loop van de maand mei zou deze er komen. Wel heb ik al gelezen op forums in Frankrijk, waar ze deze 2de versie al tijdje verkopen, dat de kwaliteit van die Coyotes wel eens te wensen over kunnen laten. Knopkes die blijven vasthangen, lijmresten onder schermkes enz.
Maar ja, alle middelen zijn goed om die flitsende eikels hier in België te snel af te zijn hé.
Dus van zodra da spelleke uit is kan ik een pak geruster RIJDEN in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenHier ook ..
"SIM Error
Contact Coyote" stond er op.
Doet al heel de week rare dingen, ontvangst valt zeer regelmatig weg, soms aan een vast ritme van 1 sec ontvangst, 1 sec. verloren, 1 sec. ontvangst, etc.
Quitteren en opnieuw opstarten heeft altijd geholpen om hem terug bij de les te brengen.
Tot ik de volgende morgen m'n coyote aanzette en na 10 minuten nog geen satellieten kon vastzetten...
Wat betreft meerwaarde sterren: hmja, het zal niet lang duren vooraleer iedereen 2 sterren heeft dus ik vrees ook een beetje voor de meerwaarde op verloop van tijd
Comment
-
Hallo,
Ben ook reeds 4 maand een tevreden gebruiker.
Ik vroeg me af of er onder jullie ook zijn die hetzelfde fenomeen soms voorhebben;Wanneer ik men Mini Coyote manueel uitschakel,schakeld hij onmiddelijk weer terug aan,een collega heeft dit ook vaak voor.Iets aan te doen???
Mvg
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenHallo,
Ben ook reeds 4 maand een tevreden gebruiker.
Ik vroeg me af of er onder jullie ook zijn die hetzelfde fenomeen soms voorhebben;Wanneer ik men Mini Coyote manueel uitschakel,schakeld hij onmiddelijk weer terug aan,een collega heeft dit ook vaak voor.Iets aan te doen???
Mvg
Geert----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Inderdaad,schakeld zichzelf dan wel uit na 5min,maar dacht mss dat er iemand hiervoor een oplossing had.
Heb ook al voorgehad dat wanneer ik men garage inrij hij blijft wisselen van snelheidsweergave,bv van 0 naar 9km/u en dan duurt het vele langer tot wanneer hij zichzelf uitschakeld,zal waarschijnlijk te maken hebben met het ontvangst dat dan wegvalt.
Comment
-
Hier ook een zeer tevreden gebruiker. Met de aankoop van een Golf 5 GTI heb ik toch maar besloten mijn abo
te verlengen vorige week :p
Ik bleef echter de melding krijgen 'Abonnement verlopen'. Gisterenavond een mailtje gestuurd, en vanmorgen
was het al aangepast in m'n Coyote! Toeval, of super service? Wie zal het zeggen!
Comment
-
@ Benzie
Ja, ik heb ook de forums ivm mini coyote V2 gelezen in Frankrijk. Blijkbaar is de Franse V2 van mindere kwaliteit, toetsen snel kapot en lijmresten. Dus ik hoop echt dat de versie die in mei op de Belgische markt komt, toch van betere kwaliteit zal zijn.
Misschien kan Marjan hierover wat meer info geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenWaar en wanneer heb je dat gehaald ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb vrijdag de oude gekocht. Doet alles wat het moet doen
Iemand die daar al iets aan gedaan heeft? Heb hier al iets gelezen van open prutsen en kartonneke in steken. Geen pics of howto, ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVoila, Gilles... De oplossing is: koop een Porsche
Comment
-
Een tevreden klant hier, vrijdag had ik een probleempje met men Coyote.
Ik had dit gemeld aan Marjan, vandaag belde ze me dat ze in Mechelen passeerde en of ik beschikbaar was om de Coyote om te wisselen. Daarnet dus een vervang Coyote ontvangen, goede service zeker en vast.
Comment
Comment