Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier nog altijd geen antwoord op m'n mail van zaterdag 10/04

'k ga haar toch es opnieuw moeten mailen...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Hier nog altijd geen antwoord op m'n mail van zaterdag 10/04

Misschien omdat je haar oneerbare voorstellen doet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Hier nog altijd geen antwoord op m'n mail van zaterdag 10/04

opdringerig kereltje?
        ze is aan haar hand geopereerd, en ik kan me wel voorstellen dat ze massa mail krijgt en dan pik je er uiteraard de prioritaire uit...

Comment

• @Marjan

Snel beter !

@gebruikers

Ik heb de indruk dat er sinds pakweg een week weer een heel groot deel verkenners is bijgfekomen ? Schrijf ik dat toe aan de update, of aan mijn verbeelding ?

Comment

• Gisteren op mijn rit E42-A54-E19-R0 geen enkele autostrade herkenning. In het terug naar huis rijden een paar uur later weer wel.

Wel lastig dat je dat ding niet kan uitzetten terwijl je rijdt (of wel?). Kan je niet effe snel resetten.

Comment

• gewoon rechts op de knop blijven duwen dan gaat hij uit

Comment

• Buiten het kleurenscherm op versie 2 die komt, zijn er nog belangrijke verschillen?

Qua gebruik dan eigenlijk, want of het nu een kleurenscherm of niet heeft, interesseert me eigenlijk niet echt.. Ik las iets van snelheidsbeperkingen, wat houdt dat dan in?

Anders ga ik gewoon versie 1 halen.

Comment

• Als ik het zo lees zijn er toch heel veel mensen die de kat uit de boom kijken en wachten op v2 om een coyote aan te schaffen (mezelf inclusief). Als die uitkomt zal het aantal verkenners wel ineens een sprong vooruit maken denk ik !
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                    Misschien omdat je haar oneerbare voorstellen doet...

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                    opdringerig kereltje?
                    ze is aan haar hand geopereerd, en ik kan me wel voorstellen dat ze massa mail krijgt en dan pik je er uiteraard de prioritaire uit...
                    Opdringerig precies . E-mail was gewoon aan haar aandacht ontglipt en vandaar nog even gemaild en erin gezet dat het niet echt haast had.

Vandaag ondertussen al antwoord gehad en er is al een nieuwe verstuurd naar ons adres via UPS.
                    Goeie service inderdaad! :thumsbup:
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• WTF

Deze namiddag rijd ik rond 15.20u op de E40 richting kust tussen Erpe en Wetteren. Om de 500 meter krijg ik een melding mobiele flitser. Tot vier keer toe druk ik op de knop om de mobiele radar af te melden, want ik zie er nergens een staan. Heel vervelend. Dan in De Pinte alweer een idioot die de vaste flitspaal als mobiele meldt. Gisteren in Jabbeke worden twee Volvo's van de WePo als mobiele flitser gemeld. Ik vrees dat de Coyote een indigestie krijgt en bezwijkt onder het succes, of de onwetendheid van zijn gebruikers...

Comment

• afgelopen zondag heeft dit bakje me toch weer geld laten uitsparen .. ze stonden op de E314 richting leuven goed verdoken ergens aan een op en afritten complex ter hoogte van Genk...
                        denk er sterk aan om er nog eenje bij te kopen en ze eventueel vast te laten monteren in iedere auto...

Comment

• iemand meer uitleg over V2 ?

Want voor alleen een kleurenschermpje ga ik niet wachten hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            iemand meer uitleg over V2 ?

Want voor alleen een kleurenschermpje ga ik niet wachten hoor.
                            Zie een paar BLZ terug, daar staat een link naar de presentatie over de features van de V2.

In't kort krijg je een aanduiding van de toegelaten snelheid op de belangrijkste wegen.
                            De V1 is met zijn update van de laatste dagen enorm verbeterd (mogelijkheid om flitsers te bevestigen / ontkennen), en doet dus prima zijn werk.
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Ik twijfel sterk om zo'n coyote te kopen...

Maar er is één groot probleem... Ik heb een hekel aan zo'n dingen op je dashboard, aan de ruit en zo in mijn kar.
                              Join the club. DE reden voor mij om geen tomtoms ed te hebben

Moet dat bakje zelf GPS ontvangen? Kan er een externe antenne aangesloten worden? Kan je dat op één of andere manier ergens inbouwen?
                              Dat ding ontvangt zelf gps. Momenteel ligt dat bij mij in de cover van de versnellingspook, aangezien ik dat ding enkel op de snelweg in 6e gebruik Moet nog eens een houdertje maken zodat ik het in de opening voor de pook kan plaatsen. Ben ook geen fan van dingen plakken op/aan het dashboard.

Comment

• Monteren boven je snelheidsmeter, achter je stuur eigenlijk. Eens gezien bij een G55 AMG, was proper gedaan!

Comment

• Een TomTom is een lelijk ding, maar die Mini Coyote op de ruit is zo groot als de afstandsbediening van een garagepoort ofzo... Ik heb 'm bovenaan op de ruit, vlak bij de achteruitkijkspiegel gemonteerd. Redelijk uit het zicht, en toch vlakbij - en bijgevolg ook luid genoeg om te horen met het dak open .

Comment

• Op de voorruit vind ik ook zonde, ik zou ook opletten bij ev. alcoholcontroles e.d.

Kwestie van discretie: "Ah mijnheer Porsche/BMW heeft nè coyote, die gaan we ne keer apart zetten"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                                      Op de voorruit vind ik ook zonde, ik zou ook opletten bij ev. alcoholcontroles e.d.

Kwestie van discretie: "Ah mijnheer Porsche/BMW heeft nè coyote, die gaan we ne keer apart zetten"
                                      Het ziet eruit als een afstandsbediening van een garage

Nog nooit problemen mee gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                        pic???
                                        Ik zal er één van dees es wat fixen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Dat ding ontvangt zelf gps. Momenteel ligt dat bij mij in de cover van de versnellingspook, aangezien ik dat ding enkel op de snelweg in 6e gebruik Moet nog eens een houdertje maken zodat ik het in de opening voor de pook kan plaatsen. Ben ook geen fan van dingen plakken op/aan het dashboard.
                                          Bij welke snelheid ga jij dan al naar 6e?
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X