Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    En hoe zit het met de voeding daarvan?

Allemaal mooi en wel, maar nog erger dan dat ding ergens verdoken ophangen is een voedingskabel die door heel je interieur gaat
    Ik heb zelf geen voedingskabel getrokken... Ding gaat 2 dagen mee (+4 uren) en dan in de garage steek ik een USB-kabel in.

Maar in principe kan ik een voedingskabel wel monteren langs de boven- en A-stijl.

Comment

• Gisteren een nieuwe voorruit laten steken (thermisch) en lap Coyote heeft geen ontvangst meer !

In mijn andere auto heeft hij wel ontvangst.

Dju toch.

Comment

• Er zijn in die thermische ruiten normaal wel zones waar je wel ontvangst hebt... Zo in het midden van je dashboard tegen de voorruit, of rond de achteruitkijkspiegel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          En hoe zit het met de voeding daarvan?

Allemaal mooi en wel, maar nog erger dan dat ding ergens verdoken ophangen is een voedingskabel die door heel je interieur gaat
          Klopt. Vandaar dat ik die daar beneden wil monteren. Ik heb een 12V outlet links in de voetenruimte van de passagier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
            Bij welke snelheid ga jij dan al naar 6e?
            100 ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              100 ofzo?
              Je gaat 'm tam rijden.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Je gaat 'm tam rijden.

Comment

Klopt. Vandaar dat ik die daar beneden wil monteren. Ik heb een 12V outlet links in de voetenruimte van de passagier.
                  De bekleding van de A-stijlen kan je vaak erg eenvoudig verwijderen en een kabel trekken van het voetencompartiment naar de A-stijl naar het plafond. Door het los maken van de zonnekleppen kan je dan ook de hemelbekleding losser maken en daar de kabel boven leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Er zijn in die thermische ruiten normaal wel zones waar je wel ontvangst hebt... Zo in het midden van je dashboard tegen de voorruit, of rond de achteruitkijkspiegel.
                    I know, nu had ik het zo mooi ingebouwd, kan ik op zoek nr een andere plaats

Comment

• En daarmee is mijn probleem van "ik plak niets aan de voorruit" niet opgelost he

Comment

• Zelfs als je op je dashboard wil monteren kan je de lijsten van de A-stijl eruit halen om de kabel van de voetenruimte tot op je dashboard te krijgen. Kabeltje trekken van voetenruimte passagier, doorheen achter het dashboard naar voetenruimte bestuurder, en dan naar boven langs verbinding A-stijl, en zo op je dashboard.

Ik kan je natuurlijk ook een offerte maken voor montage van een Mini Coyote in ons atelier of op verplaatsing .

Comment

En daarmee is mijn probleem van "ik plak niets op mijn dashboard" niet opgelost he
                          45

Comment

• Bij mij hangt ie aan de voorruit, tussen mijn dakbekleding en men achteruitkijkspiegel. Ik heb ook zo'n thermische voorruit en dan moest die hangen in dat zwarte gedeelte. Ik heb geen problemen met ontvangst sinds hij daar hangt.

Over het algemeen nog steeds zeer tevreden van men Coyote!

Comment

• Bestaan er geen polsbandjes voor de Coyote?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• OK. Waar moet dat ingebouwd worden in die GT3?

Comment

• nee t is ni de mijne, ma bon

Zie je dat vakje voor de pook (of erachter van hier bekeken). Ik zou willen dat dat ding daar voor staat. Ga gewoon iets zoeken (een plaatje ofzo) waar ik dat dan op plak en dat plaatje dan in dat vakje schuiven zodat dat blijft staan.

Comment

• Zal wel werken, maar dik kut om het aantal verkenners te zien, of de afstand tot de volgende flitser

Ik ben nl. niet het type dat 2 kilometer op voorhand al vertraagt

Anderzijds wel de meest nette locatie in een Porsj.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Zal wel werken, maar dik kut om het aantal verkenners te zien, of de afstand tot de volgende flitser
                                      Kan ik perfect zien hoor
                                      Ding moet dan ook niet volledig verticaal staan. Het belangrijkste is dat het niet permanent gefixeerd is, maar toch vast genoeg ligt dat ik het bij de eerste bocht niet moet gaan zoeken onder mijn gaspedaal.

Comment

• Naish,

In mijn 320d heb ik gewoon het magneetje linksvoor op het dashboard geplakt, net achter de ventilatieopening. Als ik ga rijden, gewoon de Coyote erop, staat netjes aan de kant, en als hij weg is valt het magneetje totaal niet op. Hangt of staat ook niet aan/voor de ruit.

Als je het echt "seamless" wil inbouwen, moet je al bijna een nieuwe behuizing gaan maken die je ergens in kan wegwerken...

In de Lambo heb ik een magneetje op het stuurhuis, werkt daar ook prima.
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• bij mij staat die gwn met de magneet op mijn tellerkap

Comment

Working...
                                          X