Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waar werkt de coyote nu eigenlijk? af en toe lees ik enkel op autostrades, anderen beweren dat het nu ook werkt op gewone wegen (mits verkenners natuurlijk). help :o
Op autosnelwegen en N-wegen kan je zien hoeveel verkenners er het laatste halfuur gepasseerd zijn, en indien ze nog op de weg zitten: hoever ze voor je rijden.
Op gemeentewegen zal je geen aanduiding krijgen naar type en nummer weg en verkenners, maar als iemand daar een mobiele flitser meldt, of er staat een gekende flitspaal, dan zal de Coyote ook afgaan.
Voor de versnellingsspook zitten daar schuifjes met eronder 2 bekerhouders, een vakje en een 12v outlet.
Als ik de coyote in zo'n drankbakje kan krijgen, dan zit hij mooi verborgen en heb ik stroom... Alleen is de vraag, kan het erin en zal ik daar ontvangst hebben.
Eenvoudig schuifje toe en alles zit verborgen
Heb jij een IR reflecterende voorruit Naish ?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Een TomTom is een lelijk ding, maar die Mini Coyote op de ruit is zo groot als de afstandsbediening van een garagepoort ofzo... Ik heb 'm bovenaan op de ruit, vlak bij de achteruitkijkspiegel gemonteerd. Redelijk uit het zicht, en toch vlakbij - en bijgevolg ook luid genoeg om te horen met het dak open .
Is dat niet vervelend om telkens 'naar boven' te moeten zien om te zien wat er juist opstaat?
Ik had de mijne tot nu toe altijd via een magneet bovenop men radio hangen ( in het midden van men dashboard dus).
Maar ik heb maandag een vervangtoestel gekregen en ik overweeg nu toch om het ook op men voorruit, vlak bij de achteruitkijkspiegel te hangen. Enerzijds omdat ik de magneet dan niet meer hoef te gebruiken, en ten tweede omdat ik denk dat het er toch iets netter gaat uitzien op die manier.
De mijnen zat vroeger ook tussen de hemelbekleding en de spiegel maar bij mijn nieuwe eend kan hij er niet meer tussen.
Nu ligt hij in de asbak. Hij past er prima in en de verbinding is ook geen probleem.
Ik ben er uitermate tevreden over!!!
De FR versie werkt nog niet in BE, omdat de Database hier nog niet in V2 staat...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Is dat niet vervelend om telkens 'naar boven' te moeten zien om te zien wat er juist opstaat?
Wel, ik wou die magneet of die houder niet op het dashboard plakken. In de assebak leggen was ook niet echt een optie want met het dak open hoor je de signalen niet door het windgeruis. Dus ik had een locatie nodig die kort genoeg bij mijn oren was, en toch in het zichtsveld om de LEDs op te merken, en onopvallend voor de buitenwereld. En bovenaan op de rand van de voorruit, naast de achteruitkijkspiegel is ideaal.
Heb mij ook mini Coyote aangeschaft
Hoe meer zielen hoe meer ...
Hehe nice!
Gisteren de nieuwe coyote van m'n vader verstuurd, vandaag al telefoon gehad dat hij z'n nieuwe al ontvangen heeft !
enkel hebben ze mijn abonnement vervangen door het nieuwe en niet dat van m'n vader, maar vanavond al een mail dat ze dit gingen rechtzetten.
Erg tevreden van hun service dus hier!
Comment