Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee waar ik vandaag in Mechelen zo'n Coyote zou kunnen kopen?
    Waar ze het op voorraad hebben..

Comment

• waar werkt de coyote nu eigenlijk? af en toe lees ik enkel op autostrades, anderen beweren dat het nu ook werkt op gewone wegen (mits verkenners natuurlijk). help :o
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Op autosnelwegen en N-wegen kan je zien hoeveel verkenners er het laatste halfuur gepasseerd zijn, en indien ze nog op de weg zitten: hoever ze voor je rijden.

Op gemeentewegen zal je geen aanduiding krijgen naar type en nummer weg en verkenners, maar als iemand daar een mobiele flitser meldt, of er staat een gekende flitspaal, dan zal de Coyote ook afgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Iemand een idee waar ik vandaag in Mechelen zo'n Coyote zou kunnen kopen?
          Waar ze het op voorraad hebben..
          Auto 5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Auto 5

Thx!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Mijn eerste idee zou de volgende plaats zijn:

Voor de versnellingsspook zitten daar schuifjes met eronder 2 bekerhouders, een vakje en een 12v outlet.

Als ik de coyote in zo'n drankbakje kan krijgen, dan zit hij mooi verborgen en heb ik stroom... Alleen is de vraag, kan het erin en zal ik daar ontvangst hebben.

Eenvoudig schuifje toe en alles zit verborgen
              Heb jij een IR reflecterende voorruit Naish ?
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                Heb jij een IR reflecterende voorruit Naish ?
                IR_fuel reflecterende voorruit zelfs
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  IR_fuel reflecterende voorruit zelfs
                  Zit daar es nen gansen tijd op te loeren terwijl ge an het bollen zijt ... pfff Ik ga da gauw van mijn optielijst afvinken nu het nog kan !
                  Last edited by MaXX99; 21/04/2010, 18:23.
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Is die nieuwe versie al ergens te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Een TomTom is een lelijk ding, maar die Mini Coyote op de ruit is zo groot als de afstandsbediening van een garagepoort ofzo... Ik heb 'm bovenaan op de ruit, vlak bij de achteruitkijkspiegel gemonteerd. Redelijk uit het zicht, en toch vlakbij - en bijgevolg ook luid genoeg om te horen met het dak open .
                      Is dat niet vervelend om telkens 'naar boven' te moeten zien om te zien wat er juist opstaat?

Ik had de mijne tot nu toe altijd via een magneet bovenop men radio hangen ( in het midden van men dashboard dus).
                      Maar ik heb maandag een vervangtoestel gekregen en ik overweeg nu toch om het ook op men voorruit, vlak bij de achteruitkijkspiegel te hangen. Enerzijds omdat ik de magneet dan niet meer hoef te gebruiken, en ten tweede omdat ik denk dat het er toch iets netter gaat uitzien op die manier.
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• De mijnen zat vroeger ook tussen de hemelbekleding en de spiegel maar bij mijn nieuwe eend kan hij er niet meer tussen.
                        Nu ligt hij in de asbak. Hij past er prima in en de verbinding is ook geen probleem.
                        Ik ben er uitermate tevreden over!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                          Is die nieuwe versie al ergens te koop?
                          mei... (oftewel in FR halen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            mei... (oftewel in FR halen)
                            De FR versie werkt nog niet in BE, omdat de Database hier nog niet in V2 staat...
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              De FR versie werkt nog niet in BE, omdat de Database hier nog niet in V2 staat...
                              oef, geluk dat je het zegt

Comment

• Bij mijn wagens hangt ie gewoon aan mijn zonneklep. Die houder schuift perfect over die strip om papieren tussen te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                  Is dat niet vervelend om telkens 'naar boven' te moeten zien om te zien wat er juist opstaat?
                                  Wel, ik wou die magneet of die houder niet op het dashboard plakken. In de assebak leggen was ook niet echt een optie want met het dak open hoor je de signalen niet door het windgeruis. Dus ik had een locatie nodig die kort genoeg bij mijn oren was, en toch in het zichtsveld om de LEDs op te merken, en onopvallend voor de buitenwereld. En bovenaan op de rand van de voorruit, naast de achteruitkijkspiegel is ideaal.

Comment

• In de volgende update ook de satelietlocaties in opgenomen dan maar ? : http://www.autoblog.nl/archive/2010/...nuit-de-ruimte

Comment

• Heb mij ook mini Coyote aangeschaft
                                      Hoe meer zielen hoe meer ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                                        Heb mij ook mini Coyote aangeschaft
                                        Hoe meer zielen hoe meer ...
                                        Hehe nice!

Gisteren de nieuwe coyote van m'n vader verstuurd, vandaag al telefoon gehad dat hij z'n nieuwe al ontvangen heeft !
                                        enkel hebben ze mijn abonnement vervangen door het nieuwe en niet dat van m'n vader, maar vanavond al een mail dat ze dit gingen rechtzetten.
                                        Erg tevreden van hun service dus hier!
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
                                          Bij mijn wagens hangt ie gewoon aan mijn zonneklep. Die houder schuift perfect over die strip om papieren tussen te steken...
                                          Goed idee, maar:
                                          -de klep moet altijd naar beneden
                                          -en wat met de kabel???

Comment

Working...
                                          X