Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmmm, als jullie 120 rijden, hoe zit het dan met jullie GSM ontvangst?

Als ik stil sta heb ik 22F tot 30F, wanneer ik aan het rijden ben staat er 00A of 00B. Dat is volgens mij de reden waarom ik geen verkenners / E nummers zie (en denk ik ook geen flitsers!!!)
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Hoe raak je dan tijdens het rijden in die config pagina? Als ik tijdens het rijden op 1 van de knoppen druk, dan krijg ik direct de optie om een flitser te melden.
      2012 Renault Megane RS

Comment

• inderdaad, en dan gewoon laten staan en vertrekken, dan kun je alles zien

Vandaag deed hij trouwens wel wat hij moest doen en bij GSM had ik waardes tussen 14F en 30F tussen 120 en 200kmh.

Hij deed z'n werk dus zeer goed

zal misschien door de bijna lege batterij geweest zijn...
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Comment

• Multitasking

'k heb al zotter gedaan dan dat ze als je m'n foto streams af en toe volgt zit er wel eens iets geks tussen af en toe ^^
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

zal misschien door de bijna lege batterij geweest zijn...

Welk stuk is dat precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Das het haventje tussen Beernem en Aalter richting Brussel...

Daar heb ik al menig opdringerige UK'ers in de val gelokt hoor
              Als die al ooit een boete krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                Hmmm, als jullie 120 rijden, hoe zit het dan met jullie GSM ontvangst?

Als ik stil sta heb ik 22F tot 30F, wanneer ik aan het rijden ben staat er 00A of 00B. Dat is volgens mij de reden waarom ik geen verkenners / E nummers zie (en denk ik ook geen flitsers!!!)
                Heb ik vandaag ook voorgehad. Misschien is het hier al gevraagd, maar kun je dat dan resetten ofzo?

Met andere woorden: Is er een manier om sneller/beter GSM-ontvangst te hebben?

Vandaag Wallonië richting Mechelen geen enkele keer GSM-ontvangst. Of ligt het aan mij?
                nls2000

Comment

• Werkt de magneet bij jullie eigenlijk nog goed?

Heb hem nu 5 maanden, en sinds kort verschuift de coyote steeds van de magneet die op het dashboard bevestigd is als ik over de autosnelweg rij. Irritant, en gevaarlijk! Komt dit omdat de magneet van kracht afgenomen is, of?

Kan je die extra magneet ook bij Auto5 kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yanco Bekijk Berichten
                    Werkt de magneet bij jullie eigenlijk nog goed?

Heb hem nu 5 maanden, en sinds kort verschuift de coyote steeds van de magneet die op het dashboard bevestigd is als ik over de autosnelweg rij. Irritant, en gevaarlijk! Komt dit omdat de magneet van kracht afgenomen is, of?

Je hebt wel 'n vrij sterke magneet nodig hoor... Gewone koelkastmagneetjes zijn niet sterk genoeg.
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Je hebt wel 'n vrij sterke magneet nodig hoor... Gewone koelkastmagneetjes zijn niet sterk genoeg.
                      Ik gebruik de magneet die bij de coyote in de verpakking zat.

Comment

Ik gebruik de magneet die bij de coyote in de verpakking zat.
                        Zo'n magneet is goed. Je kan zo'n extra kit bestellen bij coyote-dealers
                        ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• nvm, je mag dit bericht verwijderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Heb ik vandaag ook voorgehad. Misschien is het hier al gevraagd, maar kun je dat dan resetten ofzo?

Met andere woorden: Is er een manier om sneller/beter GSM-ontvangst te hebben?

Vandaag Wallonië richting Mechelen geen enkele keer GSM-ontvangst. Of ligt het aan mij?
                            Heb je nergens onderweg een indicatie gehad van het aantal verkenners?
                            Je coyote is toch goed geregistreerd op de website van Coyote? (kun je bv de instellingen ervan aanpassen)
                            Het aantal verkenners refreshed om de 5 min, dus als het net gerefreshed heeft, en je gaat dan toevallig net een andere baan op, dan kan het in het slechtste geval 5 min duren voor je het aantal verkenners te zien krijgt.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Heb hem nu iets meer dan een week.
                              Leuk ding, werkt goed.

Buiten:

- GPS ontvangst vinden duurt naar mijn zin veel te lang.... Ik heb geen zonnewerende voorruit, ben ik vrij zeker van, want na soms een kwartier vindt hij wel ontvangst, en als ik hem dan naast mijn versnellingspook leg, heeft hij nog steeds ontvangst. Als ik mijn gewone GPS gebruik, en ben aangekomen op bestemming, en zet die uit. En de volgende dag terug aan, onthoudt die dat hij daar het laatst is geweest, zodoende dat hij sneller terug weet waar ik ben.
                              Dat doet de Coyote blijkbaar niet?

- In NL gisteren een 80-baan gehad waar ik weet waar alle flitspalen staan, zijn er zo'n 10 op 15km in beide richtingen. In de heenrit gaf hij ze allemaal aan, buiten 1 paal. Op de terugrit bijna geen enkele Als ze allemaal flitsten, stond ik er 8 vd 10 palen op?!

Comment

Werkt de magneet bij jullie eigenlijk nog goed?

zelfde probleem hier, de magneet die standaard erbij zit is voor mij niet sterk genoeg. als ik wat steviger door bochten ga zie ik dat ding alle kanten opschuiven. Is al 2x in't rond gevlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                  Heb je nergens onderweg een indicatie gehad van het aantal verkenners?
                                  Je coyote is toch goed geregistreerd op de website van Coyote? (kun je bv de instellingen ervan aanpassen)
                                  Het aantal verkenners refreshed om de 5 min, dus als het net gerefreshed heeft, en je gaat dan toevallig net een andere baan op, dan kan het in het slechtste geval 5 min duren voor je het aantal verkenners te zien krijgt.
                                  Op de heenrit werkte het perfect. Vanaf de terugrit (tot nu zelfs) heeft het niet meer gewerkt (met uitzondering van de vaste, die gaf hij wel aan).

Het probleem zit 'm telkens in GSM-ontvangst lijkt me, ik krijg bijna altijd '00A' of '00B'.

Het is toch niet dat de batterij steeds quasi full moet zijn?
                                  nls2000

Comment

• Stukske velcro van pakweg 5 cm doet de truc.

@gebruikers : hoe staat het met de 'sterren-status' ? wie heeft 1 , 2 of 3 sterren , en vooral hoe er aan geraakt ? Ik heb 1 ster, die stond er 2 dagen na de update al op, en daarna niets meer aan kunnen veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      zelfde probleem hier, de magneet die standaard erbij zit is voor mij niet sterk genoeg. als ik wat steviger door bochten ga zie ik dat ding alle kanten opschuiven. Is al 2x in't rond gevlogen
                                      Idem hier. De magneet is echt niet sterk genoeg

Ik heb dat stukje al met tegenzin op mijn dashboard geplakt en dan werkt het nog niet zo goed.

Comment

• Ik had 3 sterren direct bij de update. Nu mijn toestel omgewisseld is sta ik terug op 0 sterren...

Je moet 50u gereden hebben om de eerste ster te krijgen... Dus aan 2u per dag door de week, ben je 5 weken aan't rijden.

Comment

• idem hier, ook een dodgy magneet.

Verder ivm de ontvangstproblemen. Als ik er eventjes mijn cursus datacom bij haal dan staat daar duidelijk in dat de snelheid van je GPRS signaal exponentieel daalt naar mate je je sneller gaat voort bewegen. Surfen zou nog comfortabel kunnen tot +- 40km/h, maar eens daar boven zakt de snelheid echt. Je kunt dit min of meer tegen gaan door een sterk signaal te hebben en een sterk signaal vraagt veel vermogen van je zender/ontvanger.

Deze theorie heb ik wat zitten testen in de praktijk en inderdaad, eens boven de 100km/h neemt de ontvangst af en vanaf 200km/h is de ontvangst nog wel aanwezig maar hoge download snelheden zijn niet meer mogelijk.

Volgens mij heeft de coyote daar ook last van en ik denk dat de oorzaak bij de slechte ontvangst dan ook te zoeken is bij de batterij. Wanneer ik de coyote gebruik zonder kabel in de wagen dan werkt deze perfect tot +- 40% batterij. Daarna begint de wegherkenning en de updates te haperen. Dit is volgens mij het gevolg van de gezakte batterijspanning (en dus het verminderde vermogen van je zender/ontvanger). Wanneer ik de coyote gebruik met de autolader aangekoppeld heb ik nergens last van

Momenteel rij ik dus altijd met de coyote aan de voeding, om zeker geen problemen tegen te gaan. Een goeie indicatie van hoe goed of slecht je ontvangst is, is wanneer je van weg veranderd. Het is immers niet zo dat de coyote pas refreshed na 5 min, hij refreshed ook wanneer je van weg veranderd Ik krijg soms 3 keer in 1 minuut tijd een andere weg op m'n scherm nu

Het is een probleem waar de ingenieurs bij coyote weinig kunnen tegen doen en soms is het storend, maar al bij al ben ik nu na een weekje gebruik zeer tevreden van mijn coyote dat ik ooit zonder heb rond gereden...

offtopic: lampkap, waart gij da gisteren op de E17 richting gent aan 250+ omstreeks 17.00 ?
                                          Last edited by PJH; 04/05/2010, 15:17.
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Comment

Working...
                                          X