Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe kun je dan je eigen aantal sterren zien??
    Ik zie enkel 1, 2 of 3 sterren als hij zegt hoeveel verkenners er staan en op welke weg ik zit onderaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Hoe kun je dan je eigen aantal sterren zien??
      Spiegel op de grond leggen en je broek uitdoen.
      Let wel, de meeste mensen hebben maar 1 ster!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        spiegel op de grond leggen en je broek uitdoen.
        Let wel, de meeste mensen hebben maar 1 ster!
        aap!

Comment

• onder abonnement info kunde da vinden
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            offtopic: lampkap, waart gij da gisteren op de E17 richting gent aan 250+ omstreeks 17.00 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              onder abonnement info kunde da vinden
              Op de site? Kvinnet nie. nuja, boeit nie

Comment

Op de site? Kvinnet nie. nuja, boeit nie
                Op de Coyote zelf éh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                  Op de Coyote zelf éh
                  Haha, yuuu

Trouwens lampkap kverlang tot ik u nog eens kan bewonderen...

Comment

Haha, yuuu

Trouwens lampkap kverlang tot ik u nog eens kan bewonderen...

'T is idd al lang geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Op de heenrit werkte het perfect. Vanaf de terugrit (tot nu zelfs) heeft het niet meer gewerkt (met uitzondering van de vaste, die gaf hij wel aan).

Het probleem zit 'm telkens in GSM-ontvangst lijkt me, ik krijg bijna altijd '00A' of '00B'.

Het is toch niet dat de batterij steeds quasi full moet zijn?
                      Nee, normaal gezien zou het zo moeten werken. Ik heb het wel nog nooit in het oog gehouden wat er daar bij mij staat bij GSM-ontvangst, als ik er straks aan denk zal ik het eens in het oog houden.
                      Maar de tip van DDke kan misschien wel helpen (de sim kaart aanduwen).
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                        Stukske velcro van pakweg 5 cm doet de truc.

@gebruikers : hoe staat het met de 'sterren-status' ? wie heeft 1 , 2 of 3 sterren , en vooral hoe er aan geraakt ? Ik heb 1 ster, die stond er 2 dagen na de update al op, en daarna niets meer aan kunnen veranderen.
                        Ik had er 1, ook tot ik men coyote omwisselde, nu ben ik terug aan't wachten tot ik opnieuwe 1 ster krijg.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Heb de magneet nooit gebruikt want ik zag niet hoe dat goed kon komen... Liever de houder, en gewoon op de ruit. Moet er nog eens foto's van schieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            GPS-signaal verlies kan af en toe voorvallen.
                            GSM-ontvangst verlies zou eigenlijk niet mogen.
                            Probeer eens om het simkaartje wat aan te duwen. Als dit niet helpt, dan moet je richting Marjan.

Thanks. Zal ik eens proberen!
                            nls2000

Comment

• Magneet doet het perfect bij mij.
                              (ook bij het hevigere heen en weer gezwier in de boerewegels)

Toen ik zaterdag naar London reeds ook enkele zaken opgemerkt:
                              -de sync gebeurt per land, dus toen ik frankfrijk binnen reed : 190 nieuwe palen, toen ik UK binnenreed : 316 nieuwe palen

-in UK wijzigt de snelheid op display naar miles (zeer handig!!!)

ik blijf wel maar op 1 ster staan... vreemd.
                              -geregeld meld ik valse
                              -ik bevestig altijd de live's
                              -ik heb al live gemeld
                              -ik heb al vaste gemeld

(u ziet.. ik sta volledig ten dienste van de coyote-gemeenschap )

Comment

• Die 50 uur ... zijn die cumultatief ? 50 uur voor 1 ster, 100 uur voor 2 sterren, 150 uur voor 3 sterren ... iets in die trend ? Mijn teller staat op +200u en nog geen platte prijs gereden ( GPS on board : totaal aantal uren gereden ).
                                Ik jaag al 2 weken op een "eerste melding", daar moet je ongelooflijk veel chance mee hebben, of er actief naar jagen bijvoorbeeld. Ik heb 4x een eerste melding gegeven, maar ook niets verdiend. Een vol A4-blad met meldingen die ik bevestigd, dan wel ontkend heb, ook niets mee verdiend .
                                Op de Coyote-site staat " het spel van de community spelen volop meespelen ". Ik zou toch graag wat meer transparantie in die spelregels zien, anders hoeft het voor mij niet meer, dan blijf ik wel passief meekijken, kan ik al zeker niets verkeerd drukken.

Het dekkingsgebied van de Coyote wordt uitgebreid, da's een goede zaak natuurlijk, maar ik vroeg me af of er dan nog hier in België een update komt van een aantal N-wegen ?
                                Last edited by ; 04/05/2010, 21:16.

Comment

• Iedereen wilt graag zoveel mogelijk sterren blijkbaar, maar wat is het voordeel van zo'n ster dan wel?
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                    Iedereen wilt graag zoveel mogelijk sterren blijkbaar, maar wat is het voordeel van zo'n ster dan wel?
                                    Er is geen voordeel, het is een spelletje voor hen ofzo?

Ik ben al blij dat het machientje zijn werk doet.

Comment

• Idem!
                                      nls2000

Comment

• Sommigen verzamelen postzegels, anderen steken hun maandloon en meer in spoilers, er zijn mensen die persé de laatste nieuwe pc willen, en anderen willen gewoon die 3 sterren bemachtigen. Ieder diertje zijn pleziertje, en elk beestje zijn feestje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          Heb hem nu iets meer dan een week.
                                          Leuk ding, werkt goed.

Buiten:

- GPS ontvangst vinden duurt naar mijn zin veel te lang.... Ik heb geen zonnewerende voorruit, ben ik vrij zeker van, want na soms een kwartier vindt hij wel ontvangst, en als ik hem dan naast mijn versnellingspook leg, heeft hij nog steeds ontvangst. Als ik mijn gewone GPS gebruik, en ben aangekomen op bestemming, en zet die uit. En de volgende dag terug aan, onthoudt die dat hij daar het laatst is geweest, zodoende dat hij sneller terug weet waar ik ben.
                                          Dat doet de Coyote blijkbaar niet?

- In NL gisteren een 80-baan gehad waar ik weet waar alle flitspalen staan, zijn er zo'n 10 op 15km in beide richtingen. In de heenrit gaf hij ze allemaal aan, buiten 1 paal. Op de terugrit bijna geen enkele Als ze allemaal flitsten, stond ik er 8 vd 10 palen op?!

niemand?

Comment

Working...
                                          X