Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
    Geen probleem ik doe het wel ;o) Ze heeft mn nummer want ik heb haar gisteren nog gebeld 0477 922 644
    Groeten,
    Stijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Ik geef het door.
      Hou je ons even op de hoogte?
      Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, net ook sms'je aan Marjan gezonden ... Ik kan ook naar hen komen hoor, geen probleem.
      Als oprichter van dit onderwerp wil ik mn kans wel wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
        Vraag van een nieuwe gebruiker;

Moet je normaalgezien op elke grote baan binnen de 5 minuten een melding krijgen van het aantal verkenners en de baan waar je op rijdt?

Soms rijd ik meer dan tien minuten (of zelfs constant) op een autosnelweg, zonder enige melding van verkenners/wegnaam.
        Ik weet natuurlijk niet waar ge juist aan't rijden was, maar ik heb dat de laatste dagen op de E19 ook gemerkt. Vanaf Mechelen-Noord tot aan Kontich ongeveer lijkt hij de baan even niet te herkennen. Misschien dat men in de database iets aan het aanpassen is en dat het daardoor komt.
        2012 Renault Megane RS

Comment

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, net ook sms'je aan Marjan gezonden ... Ik kan ook naar hen komen hoor, geen probleem.
          Als oprichter van dit onderwerp wil ik mn kans wel wagen
          just DO NOT MENTION AUTOFORUM!!!!

Comment

• fuel ik vind dat gij met de porka een demo moet geven van de coyote
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ongeveer 45.000 automobilisten in België en Luxemburg waarschuwen elkaar voor mobiele flitscontroles via de Mini Coyote. Dat is een legale radarverklikker waarbij gebruikers elkaar waarschuwen voor flitsende politiewagens of palen. Het succes van het controversiële apparaat – kostprijs: 199 euro – verrast zelfs de producent.

Comment

• Geen idee of iemand het al gepost heeft:

Duizenden Belgische automobilisten signaleren dagelijks de positie van mobiele flitscontroles naar de gemeenschap van 45.000 andere flitsverklikkergebruikers in ons land en in het Groothertogdom Luxemburg. Dat melden de Coreliokranten.
                De Mini Coyote is een toestel met een schermpje waarop vaste en verplaatsbare snelheidsradars en snelheidsbeperkingen worden weergegeven. Telkens als een gebruiker een mobiele radar passeert, kan hij met een druk op de knop de flitscamera lokaliseren voor de andere automobilisten die met zo'n apparaatje zijn uitgerust. Op de Brusselse Ring meldt de Coyote tijdens de piekuren 60 tot 80 gebruikers die er de voorbije minuten zijn voorbijgereden.

"Het succes van ons product in België heeft ons verrast. In Frankrijk deden we er vier jaar over om een efficiënt informatiesysteem uit te bouwen, hier hadden we er slechts een jaar voor nodig. De Coyotegemeenschap in België is aanzienlijk groter en blijkbaar ook tevreden, want 96 procent van de gebruikers vernieuwt zijn abonnement", zegt verkoopmanager Marjan De Coster.

De Mini Coyote is strikt gezien geen automatische radarverklikker en daarom is hij wettelijk toegestaan. (belga/adb)
                bron: hln.be
                HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Ja, de artikels stonden reeds op P 93
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    fuel ik vind dat gij met de porka een demo moet geven van de coyote
                    Kom Joris, gaan patsen met de GT3 op den televise!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ze belde just. Je gegevens zijn doorgegeven aan de VRT en aan VTM.
                      Yeah! 5 Mins of fame
                      Jup THX !!! Ze hebben bevestigd dat ze straks langskomen voor een interview, vlug nog even de auto gestofzuigd en gewassen ;o)

Comment

Jup THX !!! Ze hebben bevestigd dat ze straks langskomen voor een interview, vlug nog even de auto gestofzuigd en gewassen ;o)
                        Allee, profciat!
                        1991 BMW E30 318is

Comment

Audi

Comment

• Verkoopte hier nergens iemand nen Coyote?

Comment

-
                              Ey, haal eens een inside joke uit (papiertje met AF of DDke op het dashboard of zo).
                              Neen, dat zou niet grappig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Neen, dat zou niet grappig zijn.
                                Een foto van Siegfried Bracke of Herman van Rompuy op je dashbord wel.
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik stel voor dat je terzijde zegt dat je heel graag met je Audi rijdt, het goede kwaliteit is en dat www.audisport.be/.nl een goede site is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Ik stel voor dat je terzijde zegt dat je heel graag met je Audi rijdt, het goede kwaliteit is en dat www.audisport.be/.nl een goede site is!
                                    Ja, dan kan de pers die eens binnenstebuiten keren.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Hallo, ben nieuw op deze forum.

Had een vraagje in verband met het verlengen van mijn abonnement.
                                      Had hier ergens iets over gelezen.

Zou iemand me daar wat meer over kunnen vertellen? Vermits dit vanuit Frankrijk wordt gefactureerd.
                                      Kan dit dan zonder BTW?
                                      Ben geen zelfstandige dus heb ook geen BTW nr.

Alvast bedankt.

Ikke

Comment

• Intracommunautaire verrichtingen zijn enkel tussen BTW-plichtigen. Geen BTW-nummer = BTW betalen.

Comment

Fuel verkoopte die. Denk niet dat hij ze nog hept.
                                          Kak!

Comment

Working...
                                          X