Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Ik geef het door.
Hou je ons even op de hoogte?
Als oprichter van dit onderwerp wil ik mn kans wel wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenVraag van een nieuwe gebruiker;
Moet je normaalgezien op elke grote baan binnen de 5 minuten een melding krijgen van het aantal verkenners en de baan waar je op rijdt?
Soms rijd ik meer dan tien minuten (of zelfs constant) op een autosnelweg, zonder enige melding van verkenners/wegnaam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenTuurlijk hou ik jullie op de hoogte, net ook sms'je aan Marjan gezonden ... Ik kan ook naar hen komen hoor, geen probleem.
Als oprichter van dit onderwerp wil ik mn kans wel wagen
Comment
-
fuel ik vind dat gij met de porka een demo moet geven van de coyoteCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ongeveer 45.000 automobilisten in België en Luxemburg waarschuwen elkaar voor mobiele flitscontroles via de Mini Coyote. Dat is een legale radarverklikker waarbij gebruikers elkaar waarschuwen voor flitsende politiewagens of palen. Het succes van het controversiële apparaat – kostprijs: 199 euro – verrast zelfs de producent.
Comment
-
Geen idee of iemand het al gepost heeft:
Duizenden Belgische automobilisten signaleren dagelijks de positie van mobiele flitscontroles naar de gemeenschap van 45.000 andere flitsverklikkergebruikers in ons land en in het Groothertogdom Luxemburg. Dat melden de Coreliokranten.
De Mini Coyote is een toestel met een schermpje waarop vaste en verplaatsbare snelheidsradars en snelheidsbeperkingen worden weergegeven. Telkens als een gebruiker een mobiele radar passeert, kan hij met een druk op de knop de flitscamera lokaliseren voor de andere automobilisten die met zo'n apparaatje zijn uitgerust. Op de Brusselse Ring meldt de Coyote tijdens de piekuren 60 tot 80 gebruikers die er de voorbije minuten zijn voorbijgereden.
"Het succes van ons product in België heeft ons verrast. In Frankrijk deden we er vier jaar over om een efficiënt informatiesysteem uit te bouwen, hier hadden we er slechts een jaar voor nodig. De Coyotegemeenschap in België is aanzienlijk groter en blijkbaar ook tevreden, want 96 procent van de gebruikers vernieuwt zijn abonnement", zegt verkoopmanager Marjan De Coster.
De Mini Coyote is strikt gezien geen automatische radarverklikker en daarom is hij wettelijk toegestaan. (belga/adb)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenfuel ik vind dat gij met de porka een demo moet geven van de coyote
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZe belde just. Je gegevens zijn doorgegeven aan de VRT en aan VTM.
Yeah! 5 Mins of fame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenJup THX !!! Ze hebben bevestigd dat ze straks langskomen voor een interview, vlug nog even de auto gestofzuigd en gewassen ;o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenJup THX !!! Ze hebben bevestigd dat ze straks langskomen voor een interview, vlug nog even de auto gestofzuigd en gewassen ;o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten-
Ey, haal eens een inside joke uit (papiertje met AF of DDke op het dashboard of zo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, dat zou niet grappig zijn.
Comment
-
Ik stel voor dat je terzijde zegt dat je heel graag met je Audi rijdt, het goede kwaliteit is en dat www.audisport.be/.nl een goede site is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk stel voor dat je terzijde zegt dat je heel graag met je Audi rijdt, het goede kwaliteit is en dat www.audisport.be/.nl een goede site is!
Comment
-
Hallo, ben nieuw op deze forum.
Had een vraagje in verband met het verlengen van mijn abonnement.
Had hier ergens iets over gelezen.
Zou iemand me daar wat meer over kunnen vertellen? Vermits dit vanuit Frankrijk wordt gefactureerd.
Kan dit dan zonder BTW?
Ben geen zelfstandige dus heb ook geen BTW nr.
Alvast bedankt.
Ikke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenFuel verkoopte die. Denk niet dat hij ze nog hept.
Comment
Comment