Oorspronkelijk geplaatst door Matthi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dispo en livraison 2 à 3 jours en belgique super prix +-169 eurosavec 4 mois gratuit port compris sur http://www.facebook.com/l/e2b83;shopping.kelkoo.fr/ssc-7313-mini-coyote-2.html"
vandaag toegekregen via mail van coyote systems...
heb mijn V2 al besteld en nu maar wachten tot de database ook in BE werkt.
Comment
-
@ Matthi: er werd volgens mij in het verleden nog beweerd dat ze gingen kijken of ze niet met tomtom konden samenwerken en zo het systeem nog effectiever te maken
En voor de rest heb ik zonet m'n 2e vaste flitspaal gemeld op de Leuvense ring (van brouwerij InBev tot aan het station). De eerste keer had ik het niet door dat hij niet gemeld had en dan maar speciaal teruggekeerd om hem te melden. Dit keer wel dus via de normale procedure (vaste flitspaal melden bij volgende klik, ok -> radar gemeld bedankt).
Nu vraag ik me af, ik heb helaas nog altijd geen enkele ster op m'n systeem . Hoe het komt weet ik niet, want heb hem nu reeds 3 maand en zeker al 50u gereden ermee. Maar daar gaat het nu niet om. Mijn vraag is eerder, heeft het eigenlijk uitgemaakt dat ik speciaal ben omgekeerd en gestopt om hem te melden, ook al heb ik nog geen ster?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten@ Benoit, die stond er al in hoor
ben er zondag en zonet gepasseerd en toen gaf die ook al melding...
/edit:
9uur geleden gepost, kan dus zijn dat ik na u ben gepasseerd en door u die melding erin stond.
oef of ze hadden me te stekken
Ik ben tot 3 maal toe gepasseerd en hij gaf steeds geen melding
Aan de overzijde wel .
*checkt snel z'n sterrenstatuut* --> helaas nog altijd 3 streepjes
Dan doe je al die moeite...
Ach, in feite doe je het toch voor de medemens dus ik ben al blij dat je erdoor geholpen bent geweestLast edited by B3noît; 10/05/2010, 11:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenEen V1 zonder abo, compleet in de doos met lader en kabels, ik denk dat 75 euro een faire prijs is op de 2°de handsmarkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichtenik wacht mee op de V2 (nog 10 dagen dus)
waar kan ik deze 't beste kopen ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
op de link die ik eerder heb gepost, lekker cheap (hebben ze mij bij coyote zelf aangeraden om'm daar te kopen)
nog 11uur geldig:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenop de link die ik eerder heb gepost, lekker cheap (hebben ze mij bij coyote zelf aangeraden om'm daar te kopen)
nog 11uur geldig:
http://www.webdistrib.com/cat/Averti..._p_698750.html
zijn die frankrijk versies dan 100% 't zelfde als de belgische
nederlandse taal instelbaar ?
komen de dagelijkse "live" meldingen daarmee over dezelfde server binnen als belgische versie
'k bedoel
ben je hiermee in belgie even vlug "up to date"
wat met garantie ?
mmm denk denk ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichtenben daar beetje bang voor
zijn die frankrijk versies dan 100% 't zelfde als de belgische
nederlandse taal instelbaar ?
komen de dagelijkse "live" meldingen daarmee over dezelfde server binnen als belgische versie
'k bedoel
ben je hiermee in belgie even vlug "up to date"
wat met garantie ?
mmm denk denk ...
je hangt immers aan de belgische database en al, is knak hetzelfde. garantie ===>>>> coyote belgië (iemand die bij coyote werkt heeft me dat toch gezegd, die gaf ook de link door...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVanaf nu ben ik ook een deel van de Coyoto bende!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichtenik wacht mee op de V2 (nog 10 dagen dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVan waar heb je die info?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenis hetzelfde hoor
je hangt immers aan de belgische database en al, is knak hetzelfde. garantie ===>>>> coyote belgië (iemand die bij coyote werkt heeft me dat toch gezegd, die gaf ook de link door...)
ga hem bestellen (via die site)
als het klopt ...
zit ik binnen enkele dagen ook in jullie clubje ;-)
Comment
Comment