Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ok, net bevestiging gehad van Marjan dat het wel degelijk werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Van waar heb je die info?
      dat zeggen ze zelf bij coyote

Comment

• voila heb net mijn tweede toestel besteld via deze site ... nu vergeet ik hem niet meer van de ene auto in de andere mee te nemen

Comment

• Net voor de actie afgelopen was nog een v2 besteld seh, net op tijd aangekomen opt werk en dit topic gelezen

Ben super tevreden van de coyote v1 van in pa zijne auto, een life saver als je op onbekend terrein bent, vandaar de aankoop .

Comment

• Ik heb 2 weken geleden een coyote gekocht.
            Ik begin stond ik er wat twijfelachtig tegen, maar mijn nieuwsgierigheid haalde uiteindelijk toch de bovenhand.

Net terug van een dikke week zuid Frankrijk en het toestel heeft zich al dubbel en dik terugbetaald. Met andere woorden een paar boetes kunnen vermijden.

Op een gegeven moment reed ik toch wel een stukje sneller dan toegelaten en passeer ik een Nederlandse BMW 5 GT. Deze haalt op zijn beurt mij weer in tegen een hogere snelheid, en zo gaat het een tijdje verder tot ik plots een mobiele melding kreeg. Deze melding was een tijdje op voorhand dus had ik makkelijk de kans om te remmen en aan braafjes 130 km/u verder te rijd. De BMW had blijkbaar geen mini Coyote en reed aan een hoger tempo verder.

Boven op een brug zag ik ze staan, mooi verdoken in een hoekje. Uiteraard heb ik de melding bevestigd. Een kleine 30 seconde later stoof de Franse politie met toeters en bellen me voorbij. Enkele km’s verder stond die BMW langs de kant met daarvoor het voertuig van de politie.

Fantastisch om het aantal gebruikers in Frankrijk te zien.

Op de A6, A7, A8 had ik geregeld 80 a 90 verkenners voor me met 3 sterren.

Nadeel was echter de IR reflecterende ramen van de wagen.
            Net onder de spiegel had ik ontvangst dus moest ik het toestel daar kleven. (zie foto)

Dit is jammer aangezien je dan de kabel ziet lopen.
            In de andere wagens kan ik hem gelukkig iets discreter monteren
            Wanneer het toestel werd aangezet moest ik het tegen het open dak houden om zo sneller ontvangst te krijgen. Maar soit er zijn ergere zaken

Met andere woorden een enthousiaste gebruiker erbij.
            Ondertussen schat ik een 30 tal uren gebruikt, vele meldingen kunnen bevestigen en enkele nieuwe kunnen melden.

Begin je er bewust harder mee te rijden? Ik denk het niet. MAAR in ieder geval ben ik me wel bewuster geworden van de snelheden.

In Frankrijk werkt het gigantisch goed. Als België het niveau van Frankrijk krijgt mogen we alles behalve klagen !

Comment

• En als je sneller rijdt, kan je tenminste op het verkeer letten, ipv de middenberm

Comment

• Artikel in De Standaard
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• 30 x 7000 = 210.000 EUR aan loonkosten per maand
                  550000 x 120 = 66.000.000 EUR aan productie
                  10 x 6 x 10000 = 600.000 EUR aan loonkosten research

Een gezonde marge. Inderdaad vrij goed gezien .

Comment

• kan ik ene verniet krijgen alstemblief?

Comment

• Ik hield nog conservatieve cijfers aan .

Comment

• En voor hetzelfde verkocht het voor gene meter en zaten ze met ne serieuze financiële put ....

Comment

• Klopt. En die chinezen zijn niet dom, die dingen moet je per container bestellen. Dus om dit te starten, moet je over kapitaal beschikken, en dan nog maar hopen dat mensen 12€ per maand willen betalen, laat staan 199€ voor een toestelleke...

Comment

• maar toch, coyote

Comment

• Vooral omdat het zo een "kip en ei" toestel is.

Als niemand het heeft marcheert het systeem niet en koopt niemand het.
                              En als niemand het koopt marcheert het systeem niet en moet niemand het hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Wie niet waagt...

Per pallet zal wel gaan denk ik.

Maar inderdaad, ondernemen is risico's nemen!
                                zeevracht hoogstwaarschijnlijk (=kosten drukken). meestal minimum afnamen van 5000stuks in china als je zo'n dingen wil laten ontwikkelen

Comment

• Artikel op AutoWereld
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

Comment

• Ik ga mij zo'n V2 aanschaffen.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een update moet dat gebeuren via de site? Heb hier in de omgeving enkele oudere vaste flitspalen waarvan hij geen meldingen meer ontvangt. Voorheen kreeg ik daar netjes een melding van en sinds het systeem met die sterren niet meer. Recente bijgekomen palen geven wel een melding weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Neen. Als je abonnement ok is, dan gaat dat automatisch
                                        Ok dan terug langsrijden dan maar....

Comment

• mijn v2 is vandaag aangekomen

oici la version finale et ses nouveautés :

- Textes et voix en Français et Néerlandais (Voix anglaises validées mais pas les textes).
                                          - Réduction de la largeur de la bande de détection en ville (+/- 200m).
                                          - Alerte des radars de feux à 300m.
                                          - Ajout du pays sur le message « N Nouveaux radars ».
                                          - Affichage des radars couplés aux feux de gestion d'accès autoroutier (NL).
                                          - Remplacement des croix rouge/verte par Oui/Non sur l'écran de confirmation (mobile, perturbation).
                                          - Déclenchement unique de l'alerte sonore pour chaque radar.
                                          - Suppression de l'alerte sonore si la vitesse instantanée est inférieure à la moitié de la vitesse limite (exemple : je roule à 50 km/h dans un bouchon sur l'autoroute, le radar fixe à proximité duquel j'arrive me sera signalé par un « bip » simple et l'affichage à l'écran, pas d'annonce vocale).
                                          - Réduction du temps d'affichage des pop-up (5s) sauf pour les mobiles et perturbations (20s).
                                          - Changement de la place du bouton « mute » : sur les côtés (et n'est plus proposé que si le son est en train d'être
                                          joué).
                                          - Possibilité de choisir la vitesse correcte lors d'un signalement de vitesse erronée (Menu roulant--> corriger vitesse).
                                          - Forçage du volume du mode demo à 2.
                                          - Extinction lors d'un appui très long (+ de 1min) sur n'importe quel bouton.
                                          - Accès au « menu roulant » par appuis long (2s) et non plus par appuis court au bon moment (en roulant).
                                          - Désactivation du « mute » du menu roulant possible par changement du volume dans le « menu arrêté ».
                                          - Passage du taux de charge de la batterie en vert s'il augmente de 2% : blanc sinon (auto-test).
                                          - Ajout d’un paramètre pour chaque type de radar : seuil d'alerte (10% avant la limite, 5% avant la limite, à la limite, 5%
                                          après la limite, 10% après la limite. Défaut : 5% avant la limite).
                                          - Ajout d'un nouvel opérateur : Mobistar (BE).

Corrections et améliorations de certaines fonctions :

- Modifications de certains points sur la cartographie.
                                          - Correction sur les panneaux de limite de vitesse qui ne passe pas en rouge lorsque la limite est non vérifiée.
                                          - Correction de l'affichage de l'heure du levé et du couché du soleil (Menu → Réglages → Luminosité →
                                          Jour/Nuit).
                                          Last edited by ; 12/05/2010, 14:18.

Comment

Working...
                                          X