Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus de nederlandse taal zit er toch standaard op?

oef, want ik heb ook zo'n franse v2 aangeschaft :-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk Berichten
      Dus de nederlandse taal zit er toch standaard op?

oef, want ik heb ook zo'n franse v2 aangeschaft :-).
      ja en neen, mijn versie die ik heb aangekregen is versie 8, de laatste versie is 13.
      Normaal update Coyote deze zelf zonder dat je er iets voor moet doen maar omdat de database in België nog niet actief is kan dit nog enkele dagen duren.
      Heb met Marjan gemaild en ze ging proberen om het er al vroeger door te krijgen, alsook Sébastien op het hoofdbureau in Frankrijk.

Heb er net ff mee rondgereden en ik moet zeggen dat hij stukken beter is dan de eerste versie. Je kan veel meer instellen op de coyote zelf en die gesproken meldingen zijn echt
      Geen gerammel meer, 2de magneet is wel aan te raden als uw ophanging wat harder is want hij was al gaan vliegen

Ik vrees enkel wat voor het batterij-verbruik, heb hem ff opgezet (half uurtje) en van zodra je ermee bezig bent zie je de procenten zo dalen

Comment

• kan je die niet heel de tijd in de sigarenaansteker laten zitten?
        op de website van coyote be zie je nog een reclame voor de V2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
          ja en neen, mijn versie die ik heb aangekregen is versie 8, de laatste versie is 13.
          Normaal update Coyote deze zelf zonder dat je er iets voor moet doen maar omdat de database in België nog niet actief is kan dit nog enkele dagen duren.
          Heb met Marjan gemaild en ze ging proberen om het er al vroeger door te krijgen, alsook Sébastien op het hoofdbureau in Frankrijk.

Heb er net ff mee rondgereden en ik moet zeggen dat hij stukken beter is dan de eerste versie. Je kan veel meer instellen op de coyote zelf en die gesproken meldingen zijn echt
          Geen gerammel meer, 2de magneet is wel aan te raden als uw ophanging wat harder is want hij was al gaan vliegen

Ik vrees enkel wat voor het batterij-verbruik, heb hem ff opgezet (half uurtje) en van zodra je ermee bezig bent zie je de procenten zo dalen
          Dus ik ga die franse versie perfect in het nederlands kunnen zetten en nederlands gesproken tekst krijgen? Frans is geen probleem, maar nederlands is toch leuker natuurlijk .
          Anders zou ik misschien al spijt krijgen van mijn vrij impulsieve koop als die enkel in het frans is . Even niet bij stilgestaan eigenlijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk Berichten
            Dus ik ga die franse versie perfect in het nederlands kunnen zetten en nederlands gesproken tekst krijgen? Frans is geen probleem, maar nederlands is toch leuker natuurlijk .
            Anders zou ik misschien al spijt krijgen van mijn vrij impulsieve koop als die enkel in het frans is . Even niet bij stilgestaan eigenlijk .
            daar ben ik dus niet zeker van, ik zou denken van wel als je hem hier ook kan updaten zoals in Frankrijk. Afwachten zeker...

Comment

• In NL beginnen er ook een paar rond te rijden. Deze middag had ik op de A27 richting Gorinchem 5 verkenners

Comment

• Vandaag de v2 gekocht in Mediamarkt Oostende.
                Mijn v1 is defect: geeft geen risico-zones aan en vindt soms moeilijk gps en raakt verbinding kwijt.
                Had even geïnformeerd naar de v2 en daar wisten ze mij te vertellen dat deze te verkrijgen was bij Mediamarkt (€199)
                Dan naar Mediamarkt gebeld en daar zeiden ze dat de v2 enkel in Oostende beschikbaar is.

Dit weekend mijn v1 omruilen voor een nieuwe en dan op internet verkopen. Moest er iemand interesse hebben?

Comment

• Hey, ik ben nieuw hier.

Vorig jaar reed ik ook rond met een Mini Coyote, maar omwille van het abonnement was ik overgeschakeld naar de Wikango One met Lifetime Live updates. Het is een mooi toestelletje trouwens met een mooi kleurendisplay en gesproken waarschuwingen maar uiterlijk is niet alles natuurlijk.

Op zich was het wel mooi want ik hoefde me niet meer te bekommeren om abonnementsgeld en de updates zouden blijven binnenkomen zolang mijn toestelletje zou werken. Dat doet het op dit moment nog steeds, maar het probleem is dus dat er voor de Wikango blijkbaar veel te weinig gebruikers zijn. Vandaag bijvoorbeeld op de ring rond Antwerpen: 0 gebruikers voor me. Op de E19, 2 gebruikers en de dichtsbijzijnde op 54km. Totaal onbetrouwbaar dus. Eenmaal van de autosnelweg krijg je een aantal gebruikers in een straal rondom jezelf. In mijn geval 3 gebruikers in een straal van 20 km.

Resultaat: Ik heb me gisteren opnieuw een Mini Coyote V2 besteld via die franse website waarvan enkele pagina's terug een link stond. Nog net binnen de tijd zodat ik nog een goede prijs had en vandaag berichtje gekregen dat hij onderweg is. Deze keer ben ik wel van plan om bij Coyote te blijven en mijn abonnementje braaf te betalen. Er zal nog een heel sterke concurrent moeten verschijnen voor ik weer zal veranderen naar iets anders denk ik.

Comment

daar ben ik dus niet zeker van, ik zou denken van wel als je hem hier ook kan updaten zoals in Frankrijk. Afwachten zeker...
                    heb mailtje gekregen dat mijne V2 (frankrijk site/versie) opgestuurd is
                    hoop dat die belgische database snel ok is
                    wat doet de sofware versie 13 wel dat den 8 niet doet ?
                    als ik het goed begrepen heb is nederlands nu al wel instelbaar
                    &
                    geeft hij live & vaste flitsers wel al weer (met versie

of heb ik het verkeerd begrepen

ik kan nietmeer wachten om hem te testen ... morgen feestdag
                    dan zal ik hem niet moeten afhalen
                    't zal iets voor vrijdag zijn hoop ik ...

Comment

• Dit stond te lezen op site van Autoscout24 :

Prijs
                      De Coyote v2 kost bij zijn lancering 149 euro. Later wordt die prijs opgetrokken tot 199 euro. Daarbij moet je een jaarlijks abonnement van 144 euro bijtellen, of 12 euro per maand. Kilometervreters zullen dat bedrag gauw terugverdiend hebben, vooral omdat je de eerste drie maanden abonnement gratis krijgt.

Kan er iemand bevestigen dat bij de lancering van mini coyote V2 de prijs 149 euro is?

Comment

• Maat van mij heeft onlangs z'n coyote verkocht, was er niet tevreden van, desondanks alle positieve ervaringen ik hier lees...

Hij is geflitst geweest met z'n coyote, blijkbaar is dit nog altijd mogelijk, maar dan is de vraag hoe groot is die kans dan?

Comment

• Als je gaat knallen terwijl je maar 2 verkenners hebt is die kans heel groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                            Maat van mij heeft onlangs z'n coyote verkocht, was er niet tevreden van, desondanks alle positieve ervaringen ik hier lees...

Hij is geflitst geweest met z'n coyote, blijkbaar is dit nog altijd mogelijk, maar dan is de vraag hoe groot is die kans dan?
                            Slimme maat heb je ... hij verkoopt z'n Coyote, vroeger had hij 1% kans op een boete nu minstens 10x zo veel sterkte !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                              heb mailtje gekregen dat mijne V2 (frankrijk site/versie) opgestuurd is
                              hoop dat die belgische database snel ok is
                              wat doet de sofware versie 13 wel dat den 8 niet doet ?
                              als ik het goed begrepen heb is nederlands nu al wel instelbaar
                              &
                              geeft hij live & vaste flitsers wel al weer (met versie

of heb ik het verkeerd begrepen

ik kan nietmeer wachten om hem te testen ... morgen feestdag
                              dan zal ik hem niet moeten afhalen
                              't zal iets voor vrijdag zijn hoop ik ...
                              in't slechtste geval stuur je hem gewoon terug hé, je hebt 7 dagen bedenktijd maar zorg er dan wel voor dat je abonnement niet is geactiveerd

Comment

in't slechtste geval stuur je hem gewoon terug hé, je hebt 7 dagen bedenktijd maar zorg er dan wel voor dat je abonnement niet is geactiveerd
                                maar zonder dat abonnenment te activeren
                                kan ik hem toch niet uittesten ?

Comment

• wat is het verschil tussen de V1 en de V2 dat iedereen hier per se ne V2 wil? ik neem aan dat de V1 net zo goed als de V2 meldingen van flitsers binnen krijgt??
                                  bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                    wat is het verschil tussen de V1 en de V2 dat iedereen hier per se ne V2 wil? ik neem aan dat de V1 net zo goed als de V2 meldingen van flitsers binnen krijgt??
                                    Belangrijkste verschillen zijn

* Kleurenscherm
                                    * Aanduiding toegelaten snelheid op de belangrijkste wegen (en niet enkel bij naderen flitser)
                                    * Gesproken meldingen
                                    * Aanduiding verkenners in de "regio" indien niet op N-weg of snelweg
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Heb vandaag eens uitgebreid mijn v2 kunnen testen, maar denk dat ik opnieuw een probleem heb ermee:

Ik hoor de coyote nauwelijks biepen als er een melding is. De stem is wel iets luider dan het biepen... Nochtans staat alles ingesteld op max. volume en is alles voldoende luid bij test van scherm en luidspreker onder menu... Ook de demo is zeer stil. Ik hoor ook een constant licht geruis uit de speaker als ik mijn oor ertegen houd.

Als ik dan op youtube een filmpje bekijk van de v2 is het gebiep en stem veel luider, dus ik veronderstel dat er iets mis is met speaker of software...

Iemand die kan bevestigen dat het bij hem voldoende luid is?

Zal 1 deze dagen maar eens bellen naar coyote zelf. Zal wss wel een omruil worden.
                                      Mag dan al de v1 en de v2 gaan omruilen

Comment

• luid genoeg hier, je kan het volume toch in de coyote aanpassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                                          maar zonder dat abonnenment te activeren
                                          kan ik hem toch niet uittesten ?
                                          jawel, hij doet alles behalve meldingen ontvangen en versturen van verkenners en mobiele fliters.

Comment

Working...
                                          X