Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
    luid genoeg hier, je kan het volume toch in de coyote aanpassen?
    Geluid staat op niveau 5 ingesteld... Als hij aanstaat hoor ik uit de luidspreker een licht gezoem. Zal de speaker zijn die defect is denk ik...

Nochtans het geluid bij het bevestigen van mobiele radars dan wel luid...

Is het geluid van uw v2 even hoog als de v1?

Comment

• Biepen? Stem? Kan dat niet gewoon een lichtsignaal geven of zo? Voor de mensen die graag met een hevige radio aan rijden...

Ivm "verkenners in de regio indien niet op snelweg/N-weg": wat is dat exact?
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
        Biepen? Stem? Kan dat niet gewoon een lichtsignaal geven of zo? Voor de mensen die graag met een hevige radio aan rijden...
        Bij de v1 alleszinds wel.

Comment

• Hallo,

Ben nieuw hier , maar al gebruiker van Coyote sedert september 2009. Een beetje te vroeg blijkbaar want ik had vaak dat ik op de autowegen reed en dat er maar 1 - 5 verkenners voor mij reden. Ik had mij laten overhalen voor de nieuwe TomTom met LIVE services omdat de verkoper mij wijsmaakte dat ze van dezelfde database gebruik maakten van de Coyote, maar niks was minder waar !! Het is een leuk systeem die LIVE services maar van mobiele controles heb ik niet veel gezien , wel vaak als eerste een melding gemaakt.
          Ik heb ondertussen mijn Coyote abonnement verlengd met grote tevredenheid : vaak zie ik meer dan 50 verkenners op mijn scherm en heb intussen al 2 sterren

Comment

• Amai was mij dat ne sierk deze morgen voor omruiling van mijn v2.
            Zonder problemen omgeruild in Mediamarkt, dan nieuwe versie gaan halen in de winkel.
            Installeer alles en hup na 1km melding van sim contact error.
            Dan maar weer coyote gebeld en ze adviseerden terug te gaan en wederom een nieuw toestel te vragen. 3e keer goeie keer :p

Deze morgen ook mijn v1 kunnen omruilen. Als iemand interesse heeft: nieuwe v1, toestel enkel eens aangezet om ID te zien (nodig om omruilformulier in te vullen). Heeft geen verbinding gemaakt, dus ik denk dat het gratis abbo nog niet geactiveerd is.
            Aangezien ik nu de v2 heb, heb ik de v1 niet meer nodig.

Comment

• Je kan de V2 al in de mediamarkt gaan halen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Je kan de V2 al in de mediamarkt gaan halen?
                idd, in Mediamarkt Oostende.
                Er lagen nog 5st na de 3 die ik geprobeerd heb.
                Volgens de verkoper enkel in Oostende verkrijgbaar.

Comment

• heb mijne ook goed ontvangen (zo ne frankrijk opgestuurde)
                  = dus niet indentiek als de belgische versie (= is ne V2 softversie 11)
                  nederlandse taal niet instelbaar :-(
                  ook geen nederlandse gebruiksaanwijzing
                  zo het zeer tof vinden moest dit met soft update zou aangepast kunnen worden
                  denken jullie dat dit mogelijk is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten
                    idd, in Mediamarkt Oostende.
                    Kan jij bevestigen dat je bij het toestel van Mediamarkt de nederlandse taal kan instellen?
                    Welke software versie staat daarop geïnstalleerd?

Ik wacht ook vol spanning op het toestelletje uit Frankrijk.
                    Franse taal is op zich niet echt een probleem voor mij maar nederlands zou wel beter zijn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk Berichten
                      Kan jij bevestigen dat je bij het toestel van Mediamarkt de nederlandse taal kan instellen?
                      Welke software versie staat daarop geïnstalleerd?

Ik wacht ook vol spanning op het toestelletje uit Frankrijk.
                      Franse taal is op zich niet echt een probleem voor mij maar nederlands zou wel beter zijn natuurlijk.
                      Taal is in te stellen in NL. Softwareversie 13.
                      Bij Coyote raadden ze mij af om die franse versie te kopen, en toen zei men dat de v2 reeds in Oostende beschikbaar is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        op de link die ik eerder heb gepost, lekker cheap (hebben ze mij bij coyote zelf aangeraden om'm daar te kopen)

nog 11uur geldig:
                        http://www.webdistrib.com/cat/Averti..._p_698750.html

Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten
                        Taal is in te stellen in NL. Softwareversie 13.
                        Bij Coyote raadden ze mij af om die franse versie te kopen, en toen zei men dat de v2 reeds in Oostende beschikbaar is.
                        Blijkbaar is niet iedereen bij Coyote eensgezind wat betreft de aankoop van een Coyote V2 in Frankrijk.

Comment

• Hoi iedereeen, ben ook nieuw hier op het forum en ik ben gisteren een v2 gaan bestellen in auto 5 in Brugge. Denk dat ik hem ( als alles goed gaat) volgende week al zal hebben gezien hij op 20 mei gelanceerd word. Ben eens benieuwd.

Comment

• Iemand al icoyote geprobeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                              Ik vind de app niet direct in de iTunes store, straks eens deftig zoeken.
                              Ik had me al de bedenking gemaakt waarom ze nog geen iPhone applicatie hadden alleen vrees ik dat het wel duur zal worden als je in het buitenland rijdt.

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de mini coyote z'n effectiviteit op niet-snelwegen ?

Dus 30/50/70/90 wegen, ivm mobiele flitsers en zo, daar kan 't me dunkt toch niet zo effectief zijn, of wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Hoe zit het eigenlijk met de mini coyote z'n effectiviteit op niet-snelwegen ?

Dus 30/50/70/90 wegen, ivm mobiele flitsers en zo, daar kan 't me dunkt toch niet zo effectief zijn, of wel ?
                                  naar het schijnt worden 70/90 wegen beter en beter, op de 30/50 wegen is 30/50 meestal wel genoeg
                                  2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Hangt er natuurlijk gewoon van af hoe belangrijk die wegen zijn...

Op een wegje tussen 2boerendorpen waar je toevallig 70 mag zal je niet zoveel verkenners hebben lijkt me

Comment

• Sinds de update een maand ofzo geleden, is het schermpje van mobiele flitsers ook wat aangepast.
                                      Er worden daar nu een aantal dinges op weergegeven ( ik vermoed het aantal wagens, en het aantal minuten geleden etc). Maar ik heb nog nergens een documentje gezien waarin staat wat alles juist is, kan iemand daar misschien meer info over geven?
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Zou het waar zijn dat de v2 gelanceerd word aan de prijs van de v1???

Zie link:
                                        Goed een jaar geleden kwam de Mini Coyote op de Belgische markt, en nu ondergaat hij al een evolutie.

Comment

• Kreeg net post van NISSAN , een aantal kortingsbons voor fietsendrager, trekhaak, zomernazicht etc blablabla, maar ook bon -10% koring op een Coyote V2 bij Nissan. Stond geen prijsvermelding bij, maar houden we in de gaten natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X