Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
    Sinds de update een maand ofzo geleden, is het schermpje van mobiele flitsers ook wat aangepast.
    Er worden daar nu een aantal dinges op weergegeven ( ik vermoed het aantal wagens, en het aantal minuten geleden etc). Maar ik heb nog nergens een documentje gezien waarin staat wat alles juist is, kan iemand daar misschien meer info over geven?
    Aantal bevestigingen, en aantal minuten sinds laatste bevestiging
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Mijn Coyote v2 is ook aangekomen.
      Is die te updaten naar Nederlands?
      Werkt die volledig in België?
      Ik heb hem nog niet open gemaakt voorlopig, want misschien zend ik hem gewoon beter terug?

Heb die gekocht na die ene post hier van iemand die Coyote had aangeraden van ene in frankrijk te kopen, maar nu lees ik toch een hoop tegenstrijdige berichten .

Comment

• De V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5

Met vriendelijke groeten,

Marjan De Coster

Comment

• **,

De V1 blijft aan 149€ incl BTW
          De V2 zal aan 199€ incl BTW verkocht worden

Marjan De Coster

Coyote Systems Benelux
          Av. Franklin, 5 bis
          B-1300 Wavre
          M.: 0032(0)487.272.365
          M.: 0031(0)650.830.490
          T.:0032(0)10.81.28.07
          F.:0032(0)10.84.23.06
          m.decoster@coyotesystems.be
          m.decoster@coyotesystems.nl
          info@coyotesystems.be

Envoyé : lundi 17 mai 2010 14:53
          À : Marjan De Coster
          Objet : Re: RE : RE : RE : Mini coyote V2 en belgique

Marjan,

Dank daarvoor!
          Hier en daar wordt gezegd dat dit aan 149 gaat zijn en later aan 199, klopt dit?

**

Op 17-mei-2010, om 14:48 heeft Marjan De Coster het volgende geschreven:

De V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5

Marjan De Coster

Coyote Systems Benelux
          Av. Franklin, 5 bis
          B-1300 Wavre
          M.: 0032(0)487.272.365
          M.: 0031(0)650.830.490
          T.:0032(0)10.81.28.07
          F.:0032(0)10.84.23.06
          m.decoster@coyotesystems.be
          m.decoster@coyotesystems.nl
          info@coyotesystems.be
          www.coyotesystems.be
          @DDke, neenee, ik was quotes vergeten te zetten

Comment

• DDke, laat Marjan eens weten dat die 2 flitspalen op de A54 al heel lang weggehaald zijn. De Coyote maakt daar nog altijd van zijn oren over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              DDke, laat Marjan eens weten dat die 2 flitspalen op de A54 al heel lang weggehaald zijn. De Coyote maakt daar nog altijd van zijn oren over.
              Ik vraag mij af of we daarvoor de optie 'vaste flitspaal melden' kunnen gebruiken. En dan achteraf een mailtje sturen dat er eigenlijk geen flitspaal is. Ik weet er in Mechelen ook eentje waar er helemaal geen flitspaal staat. Of is dit ook slecht voor uw reputatie op de Coyote?
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten

Marjan De Coster

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten

Marjan De Coster

YEs Yes Yes!!!!

Eens zien of ze morgen gaan bellen van auto 5.

Kan je ook nieuwe vaste flitspalen melden??
                  Anders heb ik er al 2 nieuwe om erbij te zetten in Torhout, die staan er sinds vorige week.

Comment

• Ik heb ook een mailke gestuurd. Ik wil zeker weten dat dat spul volledig gaat werken eer ik het open maak, anders stuur ik het terug naar die winkel.

Zou dat te flashen zijn naar de belgische versie?

Comment

• Morgen in mijne Lotus stappen en eens passeren langs de Auto5 en dan is er weer eentje bij de club
                      ik ben geen twijfelaar
                      allez ik denk dat toch

Comment

• Count me in... (schrijft alle auto 5 adressen tussen kontich en thuis op )
                        4 rings driver

Comment

• De Mini coyote was vandaag reeds te verkrijgen in de Saturn in Brugge ( 3 stuks ) , Heb de mijne gehaald in de Mediamarkt in Oostende , en ben er tot op heden reeds zeer tevreden van.

Comment

• Heb die van mij zaterdag in auto 5 besteld in brugge. Volgens ik vernomen heb zouden ze er vanaf morgen zijn dus hopelijk haal ik het morgen tegen sluitingsuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              Die richting Nijvel heb ik al laten weghalen (is al een tijdje geleden).
                              Als ik mij niet vergis gaf hij daar nog alarm voor dit weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                Hoe zit het eigenlijk met de mini coyote z'n effectiviteit op niet-snelwegen ?

Dus 30/50/70/90 wegen, ivm mobiele flitsers en zo, daar kan 't me dunkt toch niet zo effectief zijn, of wel ?
                                Dat valt tegen, eerlijk gezegd, toch als je in een relatief dun bevolkte streek woont.

Ondanks de Coyote dit jaar al 3 (weliswaar kleine) boetes op 70km/u wegen waar de lokale politie stond te controleren.

Dit zal misschien anders zijn in drukbevolkte gebieden zoals driehoek antwerpen-bxl-mechelen (al heb je daar dan wellicht minder gelegenheid om te sjezen wegens te druk) maar hier heb je er niet zoveel aan.

Grote N-wegen en snelwegen uiteraard wel maar wie niet echt veel rijdt of regelmatig op onbekend terrein komt haalt het er nooit uit imho
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                  wie niet echt veel rijdt of regelmatig op onbekend terrein komt haalt het er nooit uit imho
                                  dat is ook niet echt het doelpubliek denk ik. Ik heb hem gekocht omdat ik jaarlijks zeer veel kilometers zit af te malen.
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    dat is ook niet echt het doelpubliek denk ik. Ik heb hem gekocht omdat ik jaarlijks zeer veel kilometers zit af te malen.
                                    Ik ben al geflitst in uw dorp (stuk tussen Zomergem en Ursel) op een zaterdagnamiddag. Heb op die baan nog nooit ofte nimmer ook maar 1 verkenner voor mij gehad
                                    Spoor eens wat meer dorpsgenoten aan om er ene te kopen hé man
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• de beruchte grijze polo... hij heeft me ook al 4 keer gehad in de laatste 4 jaar

maar inderdaad in knesselare weinig verkenners, behalve op de N44 maar ja
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Dit zal wel beteren naarmate de verkoop stijgt, die mensen die nu dagelijks op de snelwegen zitten wonen ook niet op de snelweg. Die rijden ook op gewone wegen en zullen het waarschijnlijk ook wel melden als er 1 staat te flitsen.

Ik rij beroepsmatig ook niet veel op de snelwegen dus kan ik enkel die melden op de gewone wegen.
                                        Ik rij wel redelijk veel naar limburg om er eens van tussenuit te zijn en om vrienden te bezoeken. Deze zomer cruisen we naar het gardameer dus die zal dan ook wel van pas komen.
                                        Laatst naar I LOVE THE 90's geweest in hasselt en in bekkevoort aan die werken stond er ene achter een verkeersbord en ik had hem juist te laat gezien. Remmen was al te laat dus ik stond er al op. 82 waar ik 70 mocht zonder de correctie er af te doen. Kostprijs 50€. Het was al 6 jaar geleden dat ik er 1 in de bus kreeg, maar het is er 1 teveel naar mijn gedacht.
                                        Ik rij ook eens graag door maar altijd met die arendsogen achter het stuur zitten op de snelweg voor eventueele flitsers is ook niet plezant. Met die Coyote zal het wel heel wat leuker zijn om eens door te cruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          de beruchte grijze polo... hij heeft me ook al 4 keer gehad in de laatste 4 jaar
                                          hoe zeggen ze dat weeral... iets van een ezel en stoten?

Comment

Working...
                                          X