Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHad ze nog niet achter het bord gezien, wel dikwijls achter de brug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtennet nekeer naar Auto5 geweest. zouden idd vandaag binnenkomen, ze verwachtten elke minuten een levering. Er zijn er echter niet veel op voorraad, in Korbeek-Lo zouden ze er maar 12 op vrije stock hebben, de rest in reservatie.
Straks eens passeren dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenIemand enig idee hoe het in Limburg zit?
Zijn er veel verkenners daar?
Comment
-
de mini V2 staat op de site van Coyote:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk BerichtenZou het waar zijn dat de v2 gelanceerd word aan de prijs van de v1???
Zie link:
http://ww2.autoscout24.be/nl-be/meld...s/4319/172314/
Comment
-
Het grote verschil zit hem volgens mij in het feit dat er een aangepaste hoes wordt meegeleverd zodat je de coyote bij regen kan gebruiken. De Coyote Rider is immers bedoeld voor motorijders. Je kan hem dan aan je stuur of onderarm bevestigen. Je krijgt er ook een 220V lader bij, iets wat bij de mini Coyote niet het geval is. Qua functionaliteit is er natuurlijk geen enkel verschil tussen beide versies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenis dit nu zo?
Het is trouwens de enige bron die van 149 euro sprak voor de V2. Dat kan je nergens anders terugvinden. Trouwens als je enkele pagina's terug gaat, berichtje nr 2032, dan zie je daar het antwoord van Marjan De Coster van Coyote systems die bevestigd dat het 199 euro zal worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtensorry neit gezien
in hun reclame staat wel nergens dat ze verboden zijn in Nederland, zwaitserland en duitsland he.
Enkel 100% legaal staat er.
Als je zoals ik elke dag naar Duitsland moet zou je dit kopen en er niks aan hebben.
In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is het inderdaad verboden.
Je hebt er wel iets aan in die landen, want van de vaste flitslocaties krijg je wel een melding. Is alleen een kwestie dat ze je er niet mee pakken daar hé, want de boetes zijn niet min schijnt het. Ik ben niet zeker of de mobiele flitsers kunnen doorgegeven worden in die landen. Misschien iemand met ervaring daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk BerichtenCorrectie, in Nederland is de Coyote wel degelijk toegestaan.
In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is het inderdaad verboden.
Je hebt er wel iets aan in die landen, want van de vaste flitslocaties krijg je wel een melding. Is alleen een kwestie dat ze je er niet mee pakken daar hé, want de boetes zijn niet min schijnt het. Ik ben niet zeker of de mobiele flitsers kunnen doorgegeven worden in die landen. Misschien iemand met ervaring daar?
Ik vermoed dat mobiele niet doorgegeven worden, vermits het daar verboden is, lijkt het me straf als ze daar een gsm verbinding zouden hebben.
Comment
-
Ik heb gisteren ook mijn franse versie van de Mini Coyote V2 aangekregen. Momenteel nog met software versie 8 erin. Ben benieuwd of en wanneer er een update zal komen naar versie 13. Ik ben ook in het bezit van een Wikango One met lifetime abonnement. Ik heb deze middag eens de test gedaan om het verschil te zien tussen beide systemen. Voor zij die nog twijfelen tussen deze systemen kan ik zeggen dat mijn Wikango One 7 gebruikers meldde en de dichtsbijzijnde op 6 km. De Mini Coyote V2 gaf op dezelfde plaats niet minder dan 52 gebruikers met de dichtsbijzijnde op 1km. Niet twijfelen dus . Om een idee te hebben, dat was in de buurt van Vilvoorde rond 12 uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIs dat een strikvraag?
Richting Nijvel, komende van Karel de Koning
Dat ze stonden te flitsen achter dat bord!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Bij mij al maanden niet meer.
Ze stonden daar zondagmiddag achter een bord mobiel te flitsen he
En dat moet ik afleiden uit bovenstaande post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIn welke richting bedoel je feitelijk? Richting Charleroi?
Comment
Comment