Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenwerkt niet eens in duitsland, van't weekend getest
Flitspalen toch wel...
Comment
-
Net even naar de klantendienst gebeld puur uit curiositeit omdat ik geen mail terugkreeg.
Blijkbaar stuur ik die franse versie beter terug. Volgens de dame die mij te woord stond gaat het ding 2 maanden werken en erna niet meer .
Van een miskoop gesproken!!!
Gelukkig heb ik het nog niet open gedaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenUh?
Flitspalen toch wel...
heb wel een update gehad van +4000 flitspalen toen ik DE binnenreed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk BerichtenNet even naar de klantendienst gebeld puur uit curiositeit omdat ik geen mail terugkreeg.
Blijkbaar stuur ik die franse versie beter terug. Volgens de dame die mij te woord stond gaat het ding 2 maanden werken en erna niet meer .
Van een miskoop gesproken!!!
Gelukkig heb ik het nog niet open gedaan...
Ik heb die van mij geregistreerd samen met de promo code en hij staat al aktief tot ergens in september. Wat wel zou kunnen is dat die franse versie nooit een update gaat krijgen waardoor je hem niet in de nederlandse taal kan zetten, maar verder denk ik niet dat dit een probleem gaat geven.
Indien je geen vertrouwen hebt geef ik je gelijk dat je hem terug wil sturen natuurlijk.
Comment
-
Of dus eens naar FR karren, daar 'n paar uur rondrijden, zodat de update binnen komt, en dan terug naar BE...
Goed mogelijk dat enkel de flitsupdates via Roaming binnen komen, en firmware updates enkel op het nationale netwerk...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWeet je wat het probleem zou kunnen zijn volgens mij? Dat daar dus een franse sim-card inzit. Dit betekend dat jij constant gaat roamen voor je data-verbinding.
Dit zouden ze wel eens kunnen desactiveren (zou ik toch doen). Al vind ik wel dat ze je dan een ander sim-cardje zouden moeten sturen om 'm weer up & running te krijgen in jouw land.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk BerichtenIk heb ook een mailke gestuurd. Ik wil zeker weten dat dat spul volledig gaat werken eer ik het open maak, anders stuur ik het terug naar die winkel.
Zou dat te flashen zijn naar de belgische versie?
Comment
-
Best eens met Marjan bellen daarover? Dan heb je direct uitsluitsel----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
kocht een tweetal maanden geleden de V2 in Frankrijk .. werkt "redelijk" goed ..enkel de software versie 008 geeft regelmatig problemen met "reboots" (en als ik zeg "regelmatig" is dat nog zwak uitgedrukt ... grrrrr) .. volgens het franse coyote-forum zouden problemen opgelost zijn na de update naar versie 014 (na die update zelfs met nederlandse spraak en tekst ? eerst zien en dan geloven !) ... Wat betreft die sim-kaart bij SFR en de roaming .. mij ander toestel, de coyote V1 is ook uitgerust met een Franse sim-kaart van SFR .., die kreeg netjes de updates binnen. Die V1 kocht ik trouwens in België ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenBest eens met Marjan bellen daarover? Dan heb je direct uitsluitsel
Comment
-
vraagske aan zij die juist een V2 in België gekocht hebben
hebben jullie ook een sim-kaart van SFR
of is deze anders ???
heb deze middag gehoord van Marian De Coster ( zéér vriendelijke mevr.)
dat we van onze Franse mini Coyote V2 nooit gaan kunnen update'n
m.a.w. hij zal nooit in't Nederlands kunnen gezet worden
dikkeLast edited by ErikSpeed; 18/05/2010, 19:01.
Comment
-
dan is de tekst op de verpakking van de COYOTE V2 die ik kocht misleidend .. er staat namelijk ook een nederlandse tekst op de doos .....
volgens Sebastien van www.moncoyote-forum.com :
[MISE A JOUR] Version 13
Sébastien le Mar 4 Mai - 15:38
Bonjour à tous,
Voici la version finale et ses nouveautés :
- Textes et voix en Français et Néerlandais (Voix anglaises validées mais pas les textes).
- Réduction de la largeur de la bande de détection en ville (+/- 200m).
- Alerte des radars de feux à 300m.
- Ajout du pays sur le message « N Nouveaux radars ».
enz enz enz .......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen de Mini Coyote en Coyote Rider? Optisch lijkt me dat toch niks te schelen.
Comment
-
ok, updaten gaat niet maar als je frans spreekt is er geen probleem
Optie 1: indien niet gebruikt kan je hem terugsturen naar webdistrib als je hem daar hebt gekocht en je krijg alles terugbetaald.
Optie 2: verkopen aan iemand die Frans praat (Walen of Brusselaars)
Ik heb de mijne gisteren teruggezonden naar Webdistrib en zonet mijn V2 gaan ophalen in Auto5.
Nu nog juist mijn abo laten overzetten en klaar is kees
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Kost da spel geen 149 Euro momenteel?
de nieuwe V2
kost 200euro
Comment
Comment