Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb net mijn V2 gaan ophalen
    voor diegene die geintresseerd zijn in de V1 van mij ???
    Die mag weg voor 150 euro incl abonnement tot 04/2011
    Stuur PM aub(afhaling omgeving Dilbeek)

Comment

• ik heb net voor de V2 199€ betaald

Comment

• toestelletje dat ik kocht in Frankrijk staat nog op de softversie 008 ... zit dus te wachten op de update naar softversie 014 ... (waarmee de "testpersonen" in frankrijk vorige week een serieus probleem hadden .. die mochten hun toestelletje terugsturen .. was niet meer aan de praat te krijgen .. reboot op reboot .. ) Nu gaan ze de aangepaste en "bug-vrije" versie opnieuw verspreiden .. enkel wanneer is nog de vraag maar volgens het Franse Coyote Forum zijn ze daar volop mee bezig . wait and see .... en fingers crossed !

Wat betreft die SFR simkaart en de roaming .. denk dat Coyote een serieus akkoord zal gesloten hebben met andere operatoren .. want als je in het buitenland rondtoert dan ben je sowieso bij elke "live-radar"-melding aan het "roamen" ... want die gegevens komen binnen via gprs ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Dat kan je overzetten, niet?
          ni echt zin in , is het niet verkocht geef ik hem aan mijn vrouwke

Comment

http://ww2.autoscout24.be/nl-be/meld...s/4319/172314/
            Prijs
            De Coyote v2 kost bij zijn lancering 149 euro. Later wordt die prijs opgetrokken tot 199 euro. Daarbij moet je een jaarlijks abonnement van 144 euro bijtellen, of 12 euro per maand. Kilometervreters zullen dat bedrag gauw terugverdiend hebben, vooral omdat je de eerste drie maanden abonnement gratis krijgt.

De V1 blijft aan 149€ incl BTW
            De V2 zal aan 199€ incl BTW verkocht worden

Met vriendelijke groeten,

Marjan De Coster

Coyote Systems Benelux
            Av. Franklin, 5 bis
            B-1300 Wavre
            M.: 0032(0)487.272.365
            M.: 0031(0)650.830.490
            T.:0032(0)10.81.28.07
            F.:0032(0)10.84.23.06
            m.decoster@coyotesystems.be
            m.decoster@coyotesystems.nl
            info@coyotesystems.be
            www.coyotesystems.be

Envoyé : lundi 17 mai 2010 14:53
            À : Marjan De Coster
            Objet : Re: RE : RE : RE : Mini coyote V2 en belgique

Marjan,

Dank daarvoor!
            Hier en daar wordt gezegd dat dit aan 149 gaat zijn en later aan 199, klopt dit?

**

Op 17-mei-2010, om 14:48 heeft Marjan De Coster het volgende geschreven:

De V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5

Met vriendelijke groeten,

Marjan De Coster

Coyote Systems Benelux
            Av. Franklin, 5 bis
            B-1300 Wavre
            M.: 0032(0)487.272.365
            M.: 0031(0)650.830.490
            T.:0032(0)10.81.28.07
            F.:0032(0)10.84.23.06

wat is het nu?
            wanneer komen ze uit in de gewone winkels?
            ik 'moet' ene bij vandenborre gaan halen
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Ik heb nog steeds geen mail terug gehad van Marjan... ik hoop dat ik nog een antwoord ga krijgen. Anyway, ik heb een aanvraag tot terugsturen gedaan bij webdistrib en ga zodra die terug gestuurd is een Belgische V2 kopen.

Comment

http://ww2.autoscout24.be/nl-be/meld...s/4319/172314/
                Prijs
                De Coyote v2 kost bij zijn lancering 149 euro. Later wordt die prijs opgetrokken tot 199 euro. Daarbij moet je een jaarlijks abonnement van 144 euro bijtellen, of 12 euro per maand. Kilometervreters zullen dat bedrag gauw terugverdiend hebben, vooral omdat je de eerste drie maanden abonnement gratis krijgt.
                = fout
                zoals hier al meerdere x geschreven
                de V2 = 200 euro
                de V1 = 150 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  werkt niet eens in duitsland, van't weekend getest
                  Zaterdag in Duitsland geweest, bij binnenrijden 918 nieuwe vaste radars in de database, en *ping* bij een vogelnestje naast de weg. Ik heb geen autosnelweg gedaan, maar op N-wegen ook geen wegeninfo gekregen. In Luxemburg enkel op de autosnelweg rond Luxemburg-stad, voorts op geen enkele N-weg info gekregen, en toch 4 dagen rondgereden, met +/- 900 km in de wielen. Ik heb niet de Coyote-rider kit, maar heb hem toch gebruikt op de motor. De piep hoor je nog wel, maar de leesbaarheid van het display is ondermaats. Ik ben aan't experimenteren om via de externe uitgang iets aan de praat te krijgen dat je wél hoort in je helm, zij het via de intercom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                    net nekeer naar Auto5 geweest. zouden idd vandaag binnenkomen, ze verwachtten elke minuten een levering. Er zijn er echter niet veel op voorraad, in Korbeek-Lo zouden ze er maar 12 op vrije stock hebben, de rest in reservatie.
                    Vandaag inderdaad telefoon gehad van auto 5 brugge en die van mij was inderdaad toegekomen.

Daarnet nog de baan op geweest ermee en dat werkt heel goed.
                    Morgen opnieuw de baan op ermee.
                    In mijn camionet heb ik het magneetje geplaatst en in onze auto hangt hij aan de vooruit
                    op het zwarte gedeelte naast de spiegel daar we met zo'n warmte werende vooruit zitten.
                    Ik had direct 9 satelieten dus niet slecht in die zone naast de spiegel.

Comment

• Had hem vandaag in de Media Markt gehaald te Sint-pietersleeuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
                        Had hem vandaag in de Media Markt gehaald te Sint-pietersleeuw
                        nice!

Comment

• Net is gaan testen :
                          werkt perfect
                          "maar" -minpuntjes in mijn ogen;
                          -Biepsignaal is niet scherp genoeg (rij met een cabrio)
                          -geen klok op schermpje

Comment

• Waar gaan ze 'm zeker nog liggen hebben hier in 't Leuvense morgen voormiddag?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Waar gaan ze 'm zeker nog liggen hebben hier in 't Leuvense morgen voormiddag?
                              Auto5 aan de carrefour in korbeek-lo?
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
                                Net is gaan testen :
                                werkt perfect
                                "maar" -minpuntjes in mijn ogen;
                                -Biepsignaal is niet scherp genoeg (rij met een cabrio)
                                -geen klok op schermpje
                                komt dat kleurenscherm niet ietwat rommelig over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Auto5 aan de carrefour in korbeek-lo?
                                  In een zijstraat van de Tiensesteenweg zeker?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nee is mooi overzichtelijk en duidelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      In een zijstraat van de Tiensesteenweg zeker?
                                      Ja daar zijn hopen winkelketens, kunt nie missen
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

Comment

• Ik heb em gehaald in de Auto5 in Herent, en er waren er toen rond 5u in de namiddag 4 binnengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          komt dat kleurenscherm niet ietwat rommelig over?
                                          Ik vind van niet, ik vind dat het heel overzichtelijk is om alles op zo'n klein schempje te tonen.De stem is goed verstaanbaar en beep signaal is zeker luid genoeg want m'n vrouw vroeg vanavond of je da kon stiller zetten ook.

Deze zomer gaan we naar Italie en we zijn van plan om 's avonds laat te vertrekken en de kids gaan dan natuurlijk slapen. Als da ding iedere keer zo luid gaat tekeer gaan zouden ze inderdaad wakker worden. Nu ja da zetten we het volume op 1 of 2 want denk ook wel als je 'snachts rijd dat het wel heel wat luider overkomt dan tijdens de dag.

Blijkbaar mag je de Coyote nog altijd niet gebruiken in Zwitserland en in duitsland. Vraag me af of ze die Coyote kunnen signaleren. Denk wel van niet maar ja tegenwoordig weet je nooit. Onze gps in de auto toont ook alle vaste camera's maar die zal ik waarschijnlijk toch uitvinken. 1 beeper is al meer dan genoeg.

Comment

Working...
                                          X