Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Ja daar zijn hopen winkelketens, kunt nie missen
    Ok thanks, ga morgen es gaan kijken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
      Blijkbaar mag je de Coyote nog altijd niet gebruiken in Zwitserland en in duitsland. Vraag me af of ze die Coyote kunnen signaleren. Denk wel van niet maar ja tegenwoordig weet je nooit. Onze gps in de auto toont ook alle vaste camera's maar die zal ik waarschijnlijk toch uitvinken. 1 beeper is al meer dan genoeg.
      De Coyote kunnen ze niet detecteren, tenzij ze hem vinden tijdens een controle van je voertuig natuurlijk, maar onderweg hebben ze geen apparatuur om dat op te sporen hoor. Trouwens het is ook verboden in Oostenrijk hé.

Wat betreft je gps met de flitsmeldingen: Die zijn ook verboden in die landen hoor, dus als je dat gebruikt kun je daar ook een boete voor krijgen. In principe zou je dus de radarmeldingen voor die landen uit je gps moeten halen. Zelfs indien je de gps met flitsmeldingen voor die landen ongebruikt in je koffer steekt kunnen ze hem in beslag nemen en een boete opleggen. Dat is iets wat vele mensen niet weten. Ik ben de laatste twee jaar elke keer gecontroleerd toen ik na mijn wintersport van Zwitserland naar huis kwam en Duitsland binnenkwam. Tegengehouden aan de grens en controle van voertuig en gps. Wees dus op je hoede in die landen. Het is dus niet enkel het gebruik dat verboden is, maar ook het bezit van een radarmelder, zowel in de vorm van een coyote of iets gelijkaardigs als in de vorm van een gps met radarmeldingen.
      Last edited by ; 19/05/2010, 09:27.

Comment

• Ik heb intussen mijn franse versie van de V2 verkocht. Hij gaat terug richting Frankrijk via een collega die in de buurt van de franse grens woont.
        Heb intussen de belgische versie gekocht bij Auto5 in schoten. Daar waren er 24 binnengekomen en ik denk dat ik de eerste was, want de meeste verkopers waren zelfs niet op de hoogte dat ze binnengekomen waren. Het toestel stond dus ook niet in de vitrine. Enkel de V1 stond te koop in de vitrine.

Ik kan dus ook even vergelijken tussen beide versies.

1. Wat me dadelijk opviel was de kleur bij opstarten. De franse versie geeft het logo weer in oranje kleur terwijl de belgische versie het logo in het groen weergeeft. Dat is natuurlijk niet echt een ramp.

2. Op de belgische V2 staat softwareversie 13 en op de franse staat softwareversie 8. Heb inderdaad al gemerkt, zoals in een vorig bericht al aangegeven, dat deze franse versie af en toe gaat rebooten.

3. De belgische versie geeft onmiddellijk de wegnummer weer met bijbehorende snelheidsbeperking voor die weg. De franse versie geeft helemaal niets van wegnummer en dus ook geen snelheidsbeperking.

4. Alle vaste radarmeldingen worden door beide toestellen vlekkeloos weergegeven dus daar geen verschil in werking. Ik ben nog geen mobiele flitser tegengekomen dus daar kan ik nog geen melding over maken. Ik heb de franse versie nog enkele dagen in mijn bezit dus zolang blijf ik met de twee versies rondrijden om eventuele verschillen te zien.

Voor zij die een franse versie besteld hebben dus misschien toch best om deze zo snel mogelijk terug te sturen of zoals ik, aan een fransman te verkopen.

Comment

• @ prius :

welke gsm provider gebruikt de "belgische" Coyote V2 ? Is dat nog steeds SFR of is dat ondertussen -voor België althans- Mobistar geworden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porscheke-997 Bekijk Berichten
            @ prius :

welke gsm provider gebruikt de "belgische" Coyote V2 ? Is dat nog steeds SFR of is dat ondertussen -voor België althans- Mobistar geworden ?
            Als ik ga kijken in het menu staat er bij mijne xxF SFR...

Comment

• Bij zowel de franse als de belgische staat inderdaad SFR weergegeven

Comment

• ok ... dus zit Coyote nog steeds bij SFR ... de updates komen binnen via gprs .. ik dacht dat ze de belgische systemen gingen uitgerust hebben met een mobistar kaartje .. kwestie van de kosten van "roaming" te beperken .. neen dus .. ik ben dus nog steeds "in blijde verwachting" van de update naar de soft versie 014 .. maar aangezien ze daar vorige week serieuze problemen mee gehad hebben in Frankrijk is de verdeling daarvan tot latere datum opgeschort .. ben eens benieuwd hoe alles gaat verlopen .. (en ben ik na die update af van die steeds weerkerende reboots ..) Ondertussen efkes verdertoeren met de oude V1 in de wagen .. :-) Thanks alvast voor je reactie Prius !

Comment

• Graag gedaan hoor.
                  Ik kan nu ook voor 100% bevestigen dat het SFR is voor de belgische versie. Heb beide toestelletjes even opengemaakt en zitten in allebei wel degelijk SFR simkaartjes.

De capaciteit van de franse batterij is 1100mAh en die van de belgische 1150mAh dus de belgische gaat iets langer mee.
                  Last edited by ; 19/05/2010, 10:54.

Comment

• Dag allemaal. Ben hier nieuw op het forum en ook uitgerust met de coyote V2 sinds gisteren (bedankt auto5 Herent). Fantastisch toestel, echt “plug and play”. Zeer duidelijk scherm, adequaat spraakalarmen. Ik voel al dat ik ga het niet meer kunnen missen . Ik kan ook bevestigen dat de SIM van SFR is.

Comment

• Begin echt veel verkenners te zien tegenwoordig (30+ is echt geen uitzondering meer). Zelfs op minder Christelijke uren van de dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Begin echt veel verkenners te zien tegenwoordig (30+ is echt geen uitzondering meer). Zelfs op minder Christelijke uren van de dag
                        Volledig akkoord met U. Ik had gisteren avond in het noord van Brussel constant meer dan 100 verkenners rond mij (tussen 17u en 20u) .

Comment

• Mijn record van aantal verkenners is 48, maar er zijn er nu inderdaad een pàk meer dan aan het begin van het jaar. Wat alleen maar positief is. Mijn meeste verplaatsingen vinden tussen Brussel - Antwerpen, en het Noorden van Antwerpen plaats, daar heb je meestel toch minimum 10 verkenners.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Zonet ook een v2 gaan halen in de MediaMarkt. Benieuwd om hem vanavond eens aan het werk te zien.
                            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk Berichten
                              Graag gedaan hoor.
                              Ik kan nu ook voor 100% bevestigen dat het SFR is voor de belgische versie. Heb beide toestelletjes even opengemaakt en zitten in allebei wel degelijk SFR simkaartjes.

De capaciteit van de franse batterij is 1100mAh en die van de belgische 1150mAh dus de belgische gaat iets langer mee.
                              freaks !

Comment

• @ Prius, Ja ok daar ben ik mee akkoord dat het niet mag maar ik kan bv. alle flitsmeldingen afleggen in de gps maar die flitspalen kan je toch niet deleten van 3 landen waar je het niet mag gebruiken???

Trouwens als je dit toestel nu in je auto zitten hebt, kan je hem toch moeilijk uithalen om door die landen te rijden. Van ons is dat alles in 1, Radio, gps, cd, en dvd speler dus dat is 1 groot scherm vooraan en achteraan zitten er van die schermen in de hoofdsteunen ingebouwd.
                                Als ik deze zomer naar Italie moet dan rij ik normaal via zwitserland.
                                Dus de kans zit er daar in dat ze me tegenhouden en kijken of die gps dat kan of wat??
                                Dus als ik je goed begrijp mag die functie afliggen, dan nog kunnen ze een boete geven of gans het toestel aanslaan???

Comment

• Daarjuist ook ff in den Auto5 een v2 gekocht
                                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                                    @ Prius, Ja ok daar ben ik mee akkoord dat het niet mag maar ik kan bv. alle flitsmeldingen afleggen in de gps maar die flitspalen kan je toch niet deleten van 3 landen waar je het niet mag gebruiken???

Trouwens als je dit toestel nu in je auto zitten hebt, kan je hem toch moeilijk uithalen om door die landen te rijden. Van ons is dat alles in 1, Radio, gps, cd, en dvd speler dus dat is 1 groot scherm vooraan en achteraan zitten er van die schermen in de hoofdsteunen ingebouwd.
                                    Als ik deze zomer naar Italie moet dan rij ik normaal via zwitserland.
                                    Dus de kans zit er daar in dat ze me tegenhouden en kijken of die gps dat kan of wat??
                                    Dus als ik je goed begrijp mag die functie afliggen, dan nog kunnen ze een boete geven of gans het toestel aanslaan???
                                    De meldingen alleen uitschakelen is voor hen echt niet voldoende. In die drie landen mogen er voor het betreffende land absoluut geen flitspalen in de gps zitten. De meldingen zou je anders alsnog kunnen inschakelen wanneer je de grens voorbij bent hé. Zo dom zijn ze nu ook weer niet hoor.

In principe, als die in je vast ingebouwde gps zitten, moet je garagist die er ook kunnen uithalen voor die landen want tenslotte zal je ze ook kunnen updaten hé. Ze hebben toen bij mij enkel de gps eens bekeken maar ze hebben er niet uitgebreid op de knopjes zitten drukken hoor dus het is niet zo dat ze het toestel binnenstebuiten hebben gedraaid om toch maar een flitspaal te vinden. Die douaniers waren toen heel vriendelijk doch kordaat. De ene controleerde mijn wagen en de andere kwam bij me staan en ik moest op ongeveer 4 meter afstand gaan staan. Ik heb toen gevraagd waarom ze mijn gps wilden bekijken. (Ik wist wel van dat verbod maar deed of ik er nog nooit van gehoord had) en toen heeft hij mij inderdaad verteld dat flitspalen totaal verboden zijn. Mogelijk deden ze bij mij een uitgebreidere controle omdat ik alleen in mijn auto zat en ze dat misschien verdacht vonden. Daar hebben ze niets over gezegt natuurlijk. Ik denk niet dat ik er zo verdacht uitzie.

Voor losse gps toestellen, met flitspalen geïnstalleerd, zouden ze in praktijk een oogje dichtknijpen wanneer dat toestel diep in je koffer zit en niemand aan het toestel kan terwijl je aan het rijden bent, maar dat zou dan ook weer afhankelijk zijn van wie de controle uitvoert.

De regel is, geen flitspalen in de gps!!! Er zouden intussen al wel actiegroepen zijn die dit verbod willen aanvechten omdat het een inbreuk is op één of ander recht van delen van informatie.

Comment

• En foeilleren ze u dan ook, ik kan men Coyote toch evenvoudig in men broekzak steken? Zo groot is het niet, het zal er dan iets groter uitzien dan een gsm.
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Zeg gewoon dat het een gsm is , t'zijn flikken hé

Comment

• Vorige week net na het buiten rijden van Luxemburg op 5 minuten tijd 3 wagens met een coyote op hun dashboard opgemerkt

Allemaal een gele plaat ;-)

Comment

Working...
                                          X