Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
    En foeilleren ze u dan ook, ik kan men Coyote toch evenvoudig in men broekzak steken? Zo groot is het niet, het zal er dan iets groter uitzien dan een gsm.
    Fouilleren hebben ze niet gedaan maar moest wel laten zien wat er in mijn zakken stak.
    Ik ben zelf nogal Ferrari freak en heb dus ook een Ferrari horloge. Ik stond met mijn armen overeen te wachten en ze hadden dat horloge meteen gezien en de vraag kwam al snel of het een echte was of namaak. Allemaal met de lach op hun gezicht maar lettend op elk detail.

Ik wil niemand bang maken, maar als je toevallig op een slecht geluimde douanier stoot kan je dus wel problemen hebben met een Coyote of gps met flitspalen erin. Het waren trouwens duitse douaniers toen ik Duitsland binnenreed vanuit Zwitserland.

Comment

• ik heb ene besteld,2 weken wachten blijkbaar
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• mijne "franse V2 soft11" = ook weg (werkte wel perfekt enkel in't frans)
        heb dus dan ook maar onmiddellijk ne V2 soft13 gaan halen
        ben blij dat ik in't Ned kan verder Coyote'n
        eerste indruk (na 3dagen) = OK !
        mijn rekord gebruikers in straal van 1km = 218

but we want more ...
        Last edited by ErikSpeed; 19/05/2010, 23:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
          Daarjuist ook ff in den Auto5 een v2 gekocht
          Ik snap nie dat dat bij u zolang heeft moeten duren

Comment

• Vandaag ook een (V2) exemplaar gaan halen

Comment

• Vandaag veel in brugge gezeten op de gewone wegen (zoals iedere dag trouwens) en ben aardig verschoten van het aantal gebruikers rondom mij.
              Vanavond moest ik nog naar de avondschool in Oostende en heb 1 foutje opgemerkt en dat is de max. snelheid op de coyote staat op 50 in de zandvoordestraat ( Oostende) terwijl de snelheid daar 70 mag zijn. Voor de rest alles ok en de vaste flitspalen kloppen ook tot op de meter, alles werkt dus zoals het hoort. Deze morgen nog een update ontvangen van 4 vaste radars.

@Prius, bedankt voor de info. Vrijdag moet mijn vrouw toch bij die kerel zijn die die gps gemonteerd heeft en zal terwijl eens vragen of die kunnen gedelete worden. Heb dan toch nog altijd die coyote hé.

Comment

• Ik wil de V2 registreren onder mijn bestaande account, maar hoe doe je dit?

Als ik ingelogd ben vind ik nergens een functie die dit kan doen en als ik 'm wil registeren zegt ie dat de user al in gebruik is.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 'k Heb hem dus ook van vandaag.

Die plastic knoppen durven wel al es blijven hangen als je erop geduwd hebt, hopelijk niet meer als die wat gebruikt is.

Comment

• Nog twee fotootjes (demo, maar lijkt me ook logisch gezien de achtergrond ):

Comment

• Gisteren en vanmorgen mijn eerste ritjes met de V2 gedaan. De meldingen zowel vocaal als via icoontjes zijn wel leuk. Ik ga wel de meldingen voor een fltser wat aanpassen want nu blijft hij doorbieben zolang je niet minder dan 5% van de toegelaten waarde rijdt als je een flitser nadert.

Het vinden van een GPS fix duurt soms wel héél lang. Vanmorgen na 7 minuten nog altijd 0 sats. Even afgezet en terug op en een minuutje later kreeg ik het biepje dat hij funtioneel was.

Soms licht het oranje lampje op tijdens het rijden. Iemnd een idee wat dit betekents ? Gevarenzone ? Verlies van GPS Signaal ? Data ophalen via GPRS ? Het is me niet echt duidelijk.
                      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ik ga straks ook een V2 proberen te gaan halen.
                        Deze kost 199 euro heb ik vernomen.

Weet iemand of hier ook gratis abonnement voor 3 of 4 maanden bijzit of telt dit voor deze nieuwe niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jestro Bekijk Berichten
                          Ik ga straks ook een V2 proberen te gaan halen.
                          Deze kost 199 euro heb ik vernomen.

Weet iemand of hier ook gratis abonnement voor 3 of 4 maanden bijzit of telt dit voor deze nieuwe niet?
                          3 maanden zitten er bij en een flyerke met code voor 1 maand extra ..... 4 maand dus :
                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                            Soms licht het oranje lampje op tijdens het rijden. Iemnd een idee wat dit betekents ? Gevarenzone ? Verlies van GPS Signaal ? Data ophalen via GPRS ? Het is me niet echt duidelijk.
                            als ik me niet vergis is dat een zone waar vaak wordt geflitst (>2 keer per week). Ook in te stellen als je dat weg wilt
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Ik wil de V2 registreren onder mijn bestaande account, maar hoe doe je dit?

Als ik ingelogd ben vind ik nergens een functie die dit kan doen en als ik 'm wil registeren zegt ie dat de user al in gebruik is.
                              heb naar Marjan gemaild maar nog geen antw, heb hetzelfde probleem...
                              ik wil 2 coyote op mijn naam maar da's niet simpel blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                Gisteren en vanmorgen mijn eerste ritjes met de V2 gedaan. De meldingen zowel vocaal als via icoontjes zijn wel leuk. Ik ga wel de meldingen voor een fltser wat aanpassen want nu blijft hij doorbieben zolang je niet minder dan 5% van de toegelaten waarde rijdt als je een flitser nadert.

Het vinden van een GPS fix duurt soms wel héél lang. Vanmorgen na 7 minuten nog altijd 0 sats. Even afgezet en terug op en een minuutje later kreeg ik het biepje dat hij funtioneel was.

de eerste keer duurde het idd wat langer, nu heb ik een fix na ongeveer 30 seconden

het oranje lichtje zou duiden op verlies van gps signaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                                  Vandaag veel in brugge gezeten op de gewone wegen (zoals iedere dag trouwens) en ben aardig verschoten van het aantal gebruikers rondom mij.
                                  Vanavond moest ik nog naar de avondschool in Oostende en heb 1 foutje opgemerkt en dat is de max. snelheid op de coyote staat op 50 in de zandvoordestraat ( Oostende) terwijl de snelheid daar 70 mag zijn. Voor de rest alles ok en de vaste flitspalen kloppen ook tot op de meter, alles werkt dus zoals het hoort. Deze morgen nog een update ontvangen van 4 vaste radars.

@Prius, bedankt voor de info. Vrijdag moet mijn vrouw toch bij die kerel zijn die die gps gemonteerd heeft en zal terwijl eens vragen of die kunnen gedelete worden. Heb dan toch nog altijd die coyote hé.
                                  Graag gedaan hoor. Ik had toen ook de Coyote bij maar die hebben ze niet gevonden. Bij het vorige model Prius had je een schuifje dat je alleen als Prius rijder wist te zitten. Nu bij mijn nieuwe Prius moet ik eens op zoek waar ik het in die landen kan wegstoppen bij een controle want voor mijn verlof trekken wij ook meestal in die richting.

Wat betreft de snelheidsfout, dat heb ik ook ondervonden op de ring rond Antwerpen. In normale omstandigheden mag je daar 100km/h. De V2 geeft daar een limiet van 120km/h op. Hij geeft ook een melding van een vaste radar als je richting Nederland gaat en onder de brug komt waar de E313 samen komt met de ring. Het symbool dat je daar krijgt is er eentje met een vraagteken en de gesproken waarschuwing geeft een vaste flitspaal met een beperking van 70km/h. De flitspalen staan daar wel degelijk, zowel links als rechts als je op de ring zelf zit, maar de gesproken melding zou toch anders moeten.

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                  Ja dat heb ik ook al gemerkt en inderdaad, even uitschakelen en weer inschakelen kan wonderen doen. Soms komt het ook voor dat je wel een gps fix hebt maar dat hij dan blijkbaar geen verbinding maakt met het gprs netwerk zodat je geen meldingen krijgt van het aantal verkenners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
                                    Net is gaan testen :
                                    werkt perfect
                                    "maar" -minpuntjes in mijn ogen;
                                    -Biepsignaal is niet scherp genoeg (rij met een cabrio)
                                    -geen klok op schermpje
                                    Dat mis je wel in je S2k hè
                                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      In de Auto 5 zeiden ze zelf dat 't mogelijk was.

Maar soit, dan maar wachten op 'r antwoord zeker?

Laat me zeker iets weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                        ik heb het opgelost met 2 verschillende email adressen. Dat ging zonder probs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk Berichten
                                          Wat betreft de snelheidsfout, dat heb ik ook ondervonden op de ring rond Antwerpen. In normale omstandigheden mag je daar 100km/h. De V2 geeft daar een limiet van 120km/h op. Hij geeft ook een melding van een vaste radar als je richting Nederland gaat en onder de brug komt waar de E313 samen komt met de ring. Het symbool dat je daar krijgt is er eentje met een vraagteken en de gesproken waarschuwing geeft een vaste flitspaal met een beperking van 70km/h. De flitspalen staan daar wel degelijk, zowel links als rechts als je op de ring zelf zit, maar de gesproken melding zou toch anders moeten.
                                          Er staan daar 2 digitale palen, vaste radars, maar de snelheidsbeperking is variabel. Onder normale omstandigheden is dat 100 , maar kan evengoed 90, 70 of 50 zijn. Beide palen passen zich met de geldende snelheidsbeperking mee aan , cfr. aan de Kennedytunnel.
                                          Vandaar het "vraagteken" op een V1 en V2, en de verwarring met de gesproken melding.

Comment

Working...
                                          X