Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    In de Auto 5 zeiden ze zelf dat 't mogelijk was.

Maar soit, dan maar wachten op 'r antwoord zeker?

Laat me zeker iets weten!
    ik geloof nix van wat die mannen daar zeggen. ik ga daar enkel als't echt moet

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    ik heb het opgelost met 2 verschillende email adressen. Dat ging zonder probs.
    ja, maar ik wil abbo van V1 naar V2 omzetten en die 3 of 4 maand gratis op de V1 zetten. daarna gaat de V1 weg

Comment

• En wanneer komen al die V1's nu in de "te koop" sectie aan dumping prijzen (want het abonnement is overgezet naar de V2)

Als ik nu zo'n V1 koop (2dehands dus) zonder abonnement, moet ik dan minimum een jaar nemen, of kan ik bvb.3 of 4 maand nemen?

Comment

• je kan enkel kiezen tussen 1 jaar of 2 jaar

Comment

• Pfff, dus als ik een "koopje" doe 2dehands, mag ik al onmiddellijk 12*12 = 144 Euro erbij tellen?

Gevolg: eigenlijk is elke tweedehands V1 maar zoveel waard als het resterend abonnement dat erop zit (misschien iets meer maar toch niet veel want het is intussen een "oud" model)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
            Pfff, dus als ik een "koopje" doe 2dehands, mag ik al onmiddellijk 12*12 = 144 Euro erbij tellen?

Gevolg: eigenlijk is elke tweedehands V1 maar zoveel waard als het resterend abonnement dat erop zit (misschien iets meer maar toch niet veel want het is intussen een "oud" model)
            ja, dat moet je erbij tellen.
            de "oude" kost nog steeds 149euro dus zowat alle coyotes zullen aan dezelfde prijs op de markt komen.
            K'ga mijne oude dus ook wegdoen, blijkbaar is't ni makkelijk om er 2 naast elkaar te gebruiken, en die ging toch weg na 3 maand dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              Dat mis je wel in je S2k hè
              Idd op de V1 staat er wel een klok op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Niet helemaal waar. V1 blijft bestaan.
                Maar als je die nieuw koopt heb je wel al 4 maand abo erbij

= 12 * 4 = 48€

Comment

• Zal even een klein voorbeeldje geven hoe ik meestal reken als ik iets 2dehands koop.

Normaal geef ik voor een toestel in goede staat (maakt niet uit wat het is), gebruikt welliswaar, maar perfect werkend 60% van de nieuwprijs. (Denk dat dat een zeer eerlijke prijs is).

Als we dit toepassen op een V1 geeft dit:

Nieuwprijs: 149 Euro (incl. 4 maand abo)
                  Geen abonnement meer = - 4 * 12 Euro = -48 Euro
                  Resultaat: nieuwprijs : 101 Euro

Hiervan 60% betekent voor mij dat zo'n toestel max. 60 Euro waard is als het in perfecte staat is.

Ben eens benieuwd naar de vraagprijzen die op het net zullen komen.

Comment

• Vooruit...

Ook een V2 gaan halen bij Auto5.
                    Stond wel nergens in display, ze gingen hem halen in een kast die blijkbaar wel nog goed gevuld was...

Ik vind 199 + 144 € abo wel ietske aan de dure kant, but you gotta pay if you wanna play... of zoiet

Comment

• ik heb hem ook net gehaald
                      nu 1 waarschijnlijk dom vraagje,ik haal hem direkt uit de doos en k begin hem direkt te gebruiken,voor het stuk dat ik gedaan heb lijkt hij al te werken gewoon,zonder abbonement
                      waarvoor dient het abbonement dan?
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Data communicatie. Als ik voor u rijd en ik zie een flitser, dan druk ik af. Door dat abbonnement krijg jij dan een melding als je op de plaats van delict komt.

Andersom werkt trouwens niet de eerste 12 (of was het 24) uur. Als jij nu drukt, dan zien de anderen dat niet.
                        dus zonder abbonement geeft hij enkel vaste palen aan zogezegd?

Comment

• Je moet in se toch niets doen om die "gratis" eerste 3 maanden te gebruiken zoals elke andere gebruiker die wel geregistreerd is?

Gewoon aanzetten en 3 maanden mee rondrijden, dan moet je ten laatste toch registreren ed...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• aah ok dat wou ik weten bedankt
                            hij heeft wel al 1x een melding gegeven dat er eentje stond en er stond niets

Comment

• 60 euro is wel een max denk ik voor een toestel zonder abbo. Ik zou eerder aan 40 euro denken. Tegenwoordig is tweedehands gelijk aan 33% van de waarde voor 1 a 2 jaar oud. Gezien het nog geen jaar oud is zou ik dan 40 euro redelijk vinden.

Comment

• DDke, ik heb gisteren telefonisch mijn abo van V1 naar V2 laten zetten, echter op de website + op de V2 is nog niets overgezet.
                                any idea how long this will take?

Comment

• waarom kunnnen ze het hier niet verbieden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    waarom kunnnen ze het hier niet verbieden ?
                                    Ze kunnen alles verbieden.

Oude mercedessen zouden ze ook kunnen verbieden bv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      waarom kunnnen ze het hier niet verbieden ?
                                      Dat zouden 'ze' wel kunnen.

Maar niet op basis van de huidige wetgeving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ze kunnen alles verbieden.

Oude mercedessen zouden ze ook kunnen verbieden bv.
                                        willen we niet

Comment

• free belgica

Comment

Working...
                                          X