Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daarnet marjanneke aan de lijn gehad ... lijkt me een toffe madam!! lieve stem ook
ik ga die V2 die ik oneline bestelde idd moeten terugsturen ... niks mee aan te vangen .. dus ik ga er nu eentje zoeken in de buurt .
daarnet marjanneke aan de lijn gehad ... lijkt me een toffe madam!! lieve stem ook
ik ga die V2 die ik oneline bestelde idd moeten terugsturen ... niks mee aan te vangen .. dus ik ga er nu eentje zoeken in de buurt .
Burnoutje op de parking van de carrefour in korbeek-lo, voor de deur van den Auto5
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
werkt de functie om de Coyote via de website te configureren bij iemand ?
Ik krijg steeds vogende boodschap op het scherm maar geen instelmogelijkheden :
werkt de functie om de Coyote via de website te configureren bij iemand ?
Ik krijg steeds vogende boodschap op het scherm maar geen instelmogelijkheden :
Nope, werkt nog niet voor de v2, kheb er al voor gebeld ondertussen
Ge moet het momenteel manueel doen ...
DDke, ik heb gisteren telefonisch mijn abo van V1 naar V2 laten zetten, echter op de website + op de V2 is nog niets overgezet.
any idea how long this will take?
Heb je dan ook es gevraagd je de V2 kan registreren op dezelfde "account" zoals van de V1 die al bestaat?
Het coyote verhaal blijft tegenslaan voor mij .
Vanmiddag dan een belgische gaan kopen in de auto5 hier in hasselt. Doe het thuis open en het scherm werkt maar half!
Terug gebracht, omgewisseld voor een volledig werkend exemplaar en nu vind hij maar 2 a 3 GPS en blijft hij maar zoeken... Hoeveel moet hij er vinden eigenlijk?
Ik heb ook lang zitten twijfelen waar ik het zou plaatsen. Ik heb het van in oktober, en pas vorige maand in april heeft het zen definitieve plek gekregen. Ik heb allerlei opties uitgetest, verschillende plaatsen op het dashboard, maar het meest neutrale, en toch nog altijd goed om alle waarschuwingen te zien. Is voor mij, het plakken vlak naast de spiegel, dus op men ruit. Van buiten kun je het helemaal niet zien, en de layout van men dashboard wordt dan ook niet verstoord.
vandaag nog is goed kunnen testen,hij wisselt soms wel de snelheden van banen waar je 70/90 mag en ook weer 1x op de e17 dat hij een mobiele camera aangaf maar weer niks...
Vanmorgen kreeg ik een melding van een mobiele camera, en ik zag niks dus ik druk nee. Juist achter dat ik nee druk verschijnt weer een melding van weer een mobiele camera en weer zag ik niks dus weer nee gedrukt dan. Voor de rest werkt hij heel goed. Denk dat ze wel degelijk daar gestaan hebben maar dat ze ondertussen weg waren. Het was achter een gewone weg tussen Zedelgem en Brugge en ik weet dat ze daar eens durven staan dus het zal wel juist geweest zijn. Het is wel raar dat ik 2 keer die melding kreeg.
Ik gebruik deze houder, met de zuignap tegen de ruit bovenaan, de Coyote kleef je op de zwarte plastieken ondergrond, en je zet hem in eender welke hoek. Gekocht voor +/- 10 euro op www.gps.nl .
Vanaf volgende week zaterdag, 2 nieuwe gebruikers... 2 laten bestellen in auto5 in wilrijk, zou binnen paar dagen terug binnenkomen. Hij had er al een 20-tal verkocht deze week.
Comment