Denk er ook aan dat diegene zonder problemen niks zeggen . Mijn V1 draait zo feilloos...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
gisteren met de V2:
- Gps ontvangst altijd zeer vlot
- melding mobiele flitser tussen Luik en Eupen... meneer stond wel aan de andere kant te flitsen. Bevestigen Ja of Nee? Heb dan maar op Ja gedrukt...
- melding mobiele flitser vlakbij circuit Franchorchamps... niks gezien
Paar slordigheden:
- Vaste cameras op de middenberm worden een paar keer in beide richtingen aangekondigd
- Vaste camera hier op een laan staat aangekondigd als "risicozone" ipv camera (De Smet De Naeyerlaan, Jette)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichtendeze week zelfs 30 3sterren verkenners op de Brusselse ring
ik zelf nog niets kunnen melden (maar 'k blijf mee waakzaam)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb pas mijn abbonnement verlengd en toch geeft ie nog steeds aan " einde abbo naderend"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb pas mijn abbonnement verlengd en toch geeft ie nog steeds aan " einde abbo naderend"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDat duurt wel ff denk ik. Bij mij was die melding ook niet meteen weg - heeft geduurd tot de dag erna.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten't is nu al 2 weken ofzo...
Comment
-
Lang zoeken naar satellieten, komt bij mij ook vaak voor, zowel V1 als V2.
Als't langer dan 1 minuut duurt bij stilstaand voertuig, dan shut'ik 'em down en restart, 9/10 is' ie dan wel weg. Bewegend voertuig geef 'k wat langer de tijd om te zoeken, maar na 2-3 minuten is het duidelijk dat het niet voor vandaag is.
Sterren-status : is mij ook compleet onduidelijk, ik hoor/lees/ervaar veel tegenstrijdigdige berichten, ik heb mijn vragen en de vragen hier van't forum gebundeld en naar Marjan gestuurd, t'zijn er zoveel dat ze het ook niet allemaal direct van buiten weet, dus is er ruggespraak nodig met de technische dienst, en de antwoorden komen later nog wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHet gaat hem hier wel degelijk over 30 verkenners voor je op de baan geweest, waarvan de laatste die gepasseerd is ene met 3 sterren is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenWat ik van Marjan verstaan had, was dat alle gebruikers zonder ster genegeerd worden in de DB...
Je hebt daarom ook altijd een gebruiker voor je met minimaal 1 ster, 0 sterren zie je nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk BerichtenCorrectie, in Nederland is de Coyote wel degelijk toegestaan.
In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is het inderdaad verboden.
Je hebt er wel iets aan in die landen, want van de vaste flitslocaties krijg je wel een melding. Is alleen een kwestie dat ze je er niet mee pakken daar hé, want de boetes zijn niet min schijnt het. Ik ben niet zeker of de mobiele flitsers kunnen doorgegeven worden in die landen. Misschien iemand met ervaring daar?Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenVaste geeft hij inderdaad aan, dat heb ik al getest in Duitsland.
Ik vermoed dat mobiele niet doorgegeven worden, vermits het daar verboden is, lijkt het me straf als ze daar een gsm verbinding zouden hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenff bellen, ID van vorige en huidige geven en na 72uur is dat in orde
Ze kon er niets aan doen, ik moest maar onder een ander emailadres opnieuw registreren. En na 72 dagen zal dat oud account automatisch verwijderd worden ..
Met nieuw toestel heb ik wel al sneller ontvangst. Raar is wel dat ik af en toe 8 of meer satellieten heb, maar toch blijft hij zoeken achter GPS..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jestro Bekijk BerichtenIk heb gebeld en ik vond die madam niet echt behulpzaam
Ze kon er niets aan doen, ik moest maar onder een ander emailadres opnieuw registreren. En na 72 dagen zal dat oud account automatisch verwijderd worden ..
Met nieuw toestel heb ik wel al sneller ontvangst. Raar is wel dat ik af en toe 8 of meer satellieten heb, maar toch blijft hij zoeken achter GPS..
Comment
-
Mijn V1 zet zichzelf de laatste tijd altijd maar aan :s wanneer ik terug in de wagen kom staat hij aan of is de batterij leeg. Hij staat op USB power maar ik plug dat ding altijd uit.
What to do?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Héy hey, deze namiddag ook mijn V2 gaan halen in Auto5 Ninove, alles netjes geregistreerd via de site, goeie ontvangst in de wagen, enkel nog een ideaal plaatsje zoeken
Een uurtje geleden al direct een eerste spot kunnen doen, heb het onmiddellijk doorgegeven. Ben er zeker van dat ik de eerste was, vraag me nu af dit jullie al kon bereiken?? want als ik check bij mijn abonnement info, staat er niks, geen tijdsduur en geen sterren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenEerste 24u kan jij op da knopke drukken zoveel je wil, wordt niet doorgestuurd.
Comment
Comment