Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is nu net hetgeen waar iedereen zich aan ergert in "het systeem", waarom moeten die mensen gesteund worden? Als ze werk willen vinden zullen ze dat wel vinden.
Omdan nog maar te zwijgen over het feit dat die belastingen een groot aandeel hebben in de reden van hun ontslag.
Ik had een vriend (inmiddels overleden) die principieel tegen "Het Systeem" was. Tegen (full-time) werken, tegen de belastingen, ... kortom tegen heel het systeem, dus.
en ik snap niet dat schouppe, de man die alles lijkt te kunnen, dit niet kan verbieden zoals zwitserland dat bvb doet
komt hij tenminste nog 1 keer positief in het nieuws
Negatief bedoel je.
Het is toch weer typisch dat sommigen er weer iets tegen moeten hebben. Gewoon omdat ze er niet tegen kunnen dat zij moeten betalen als ze 130 rijden, terwijl Coyote gebruikers dit veilig doen met een veel kleinere kans op een boete.
Ik rij ongeveer 70.000km per jaar (Audi RS4) en heb een Coyote gekocht om volgende redenen: 1 ) Flitspalen staan meestal op gevaarlijke kruispunten, de Coyote waarschuwt wanneer je deze benaderd. 2) Niemand, maar ook niemand kan zich constant aan de voorgeschreven snelheid houden. 3) Doordat de Coyote je op tijd gewaarschuwd ga je ook automatisch je snelheid aanpassen.
Ik heb deze niet gekocht om "Starsky en Hutch" uit te hangen op de openbare weg, hiervoor zijn er circuits waar je eens wat meer mag/kan dan op de openbare weg...
Die "Starsky en Hutch" personen zie je nooit op TrackDay's of andere... maar je komt ze wel dagelijks tegen op de openbare weg.
Speeds I'van
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Met uw levenservaring zou je toch moeten weten dat alle principiëel anti"systeem" adepten (m.a.w. marginalen) de eersten zijn die in de lijn gaan staan als ze hulp nodig hebben. Dan vinden ze het maar normaal dat iedereen opdraait voor hen waar ze het zelf, uit principe, vertikken om solidair te zijn met de anderen. Hoe noemt men zulke mensen trouwens weer ????
Met uw levenservaring zou je toch moeten weten dat alle principiëel anti"systeem" adepten de eersten zijn die in de lijn gaan staan als ze hulp nodig hebben. Dan vinden ze het maar normaal dat iedereen opdraait voor hen waar ze het zelf, uit principe, vertikken om solidair te zijn met de anderen. Hoe noemt men zulke mensen trouwens weer ????
Dat is toch maar normaal, als anderen ervan profiteren. Waarom zou je het dan zelf niet doen als het kan.
Getuigd trouwens van veel volwassenheid, mij pakken op mijn leeftijd, maar em bij jezelf wel verwijderen.
Comment