Kartonnen bord plaatsen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenAiaiai niet persoonlijk gericht maar dat is het probleem dat we wekelijks horen (algemeen, niet coyote). Ze kopen iets op het internet (meestal in het buitenland op een webwinkeltje) en dan als er problemen zijn staan ze in de winkel. En dan zijn wij de slechterik omdat we ze niet kunnen helpen.
Coyoteverkoop gaat goed, juist weer een bestelling mogen plaatsen, voorraad op
Ik ben blij te horen dat de verkoop heel goed gaat .. dit wil zeggen dat we nog meer op de hoogte gaan gebracht worden door de mensen van de comunity .. ik hoop enkel dat uw stock snel zal kunnen aangevuld worden want volgens Coyote Wavre zitten ze momenteel zonder .. (of zitten ze zonder om de toestellen onder garantie te vervangen ????)
Mijn "investering" in een V2 van 199 euro heeft nog niet echt veel "bewezen" .. en ondertussen loopt het abonnement maar verder ......
we zien wel ... en ondertussen met de V1 verder de baan op ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenKartonnen bord plaatsen?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
ik heb ooit eens een flitswagen opzettelijk geblokkeerd er echt voor parkeren op 2 cm er vandaan en dan weglopen zodat hij niet meer uit zijn parkeerplaats kon. Ze konden er niet mee lachenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik heb ooit eens een flitswagen opzettelijk geblokkeerd er echt voor parkeren op 2 cm er vandaan en dan weglopen zodat hij niet meer uit zijn parkeerplaats kon. Ze konden er niet mee lachen
Als ze dat wel doen (u aanspreken), moet ge'm helaas wel verzetten, natuurlijk...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenis er een manier om toch zo snel mogelijk uw eerste ster te hebben? want ik word nu nog niet opgenomen in de database en ik had al zeer veel mensen geld kunnen besparen.
Vandaag 2 flitsers willen voor het eerste melden maar niet mogelijk maar wel veel mensen zien geflitst worden (zie flits topic binnen een uurke)
Ik woon in een klein dorp met veel flitsactiviteit dus ik wil mensen waarschuwen :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten50uur bollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenZe kopen iets op het internet (meestal in het buitenland op een webwinkeltje) en dan als er problemen zijn staan ze in de winkel.
Al veel geld bespaard en nog nooit problemen... service moet je van zelfstandigen hier toch niet verwachten, enkel veel te veel betalen voor wat je krijgt.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIemand een lijstje van alle teksten die op dat scherm kunnen verschijnen?
Vorig weekend stond er ineens "VARIABLE" op als melding, en een beetje later nog iets anders wat ik nog nooit gezien had en me al niet meer herinner.
Variable wil zeggen dat de snelheid daar variabel is. Bijvoorbeeld de flitsers aan de kennedy tunnel geven dat aan. Da's omdat je daar soms 70 mag, en soms 100.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porscheke-997 Bekijk Berichtentoestel kocht ik in frankrijk ... met de garantie van de verkoper (in Bourg-en-Bresse) dat dit eveneens perfect werkte in belgië .. hij verwees trouwens naar de nederlandse tekst op de verpakking. Toestel werkte in frankrijk perfect, werkte in België gedeeltelijk (geen wegennummering maar da's niet zo erg) onder de soft versie 008 tot het ineens (na één maand) begon te "flippen" en constant aan het rebooten ging. Dus contact opgenomen met Coyote .. ( europese garantie ..) ... een ritje Gent -> Bourg-en Bresse -> Gent zag ik voor deze prul niet echt zitten !
De Europese garantiebepaling waar u naar verwijst is iets tussen koper en verkoper. De fabrikant heeft daar niets mee te maken. Het is dan ook pure goodwill van de fabrikant dat hij uw toestel aanvaardt.
Comment
Comment