Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kartonnen bord plaatsen?
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
      Aiaiai niet persoonlijk gericht maar dat is het probleem dat we wekelijks horen (algemeen, niet coyote). Ze kopen iets op het internet (meestal in het buitenland op een webwinkeltje) en dan als er problemen zijn staan ze in de winkel. En dan zijn wij de slechterik omdat we ze niet kunnen helpen.

Coyoteverkoop gaat goed, juist weer een bestelling mogen plaatsen, voorraad op
      Ik kocht m'n eerste coyote (V1) in een winkel hier in België .. Toestel werkt(e) perfect in Frankrijk .. dus was mijn veronderstelling dat de V2 eveneens zou werken in België (aangezien de "database" dezelfde is ?) Ik was op doorreis in Frankrijk en kocht me daar dan de V2 .. de verkoper verzekerde me dat het toestel europees was .. verwees me eveneens naar de verschillende talen op de verpakking (waaronder ook nederlands) + de automatische updates. Nu het toestel "gebreken" vertoont baseer ik mij op de (wettelijke)Europese garantie en daarmee richt ik mij tot de Belgische verdeler van Coyote. Nu ligt de bal in hun kamp.

Ik ben blij te horen dat de verkoop heel goed gaat .. dit wil zeggen dat we nog meer op de hoogte gaan gebracht worden door de mensen van de comunity .. ik hoop enkel dat uw stock snel zal kunnen aangevuld worden want volgens Coyote Wavre zitten ze momenteel zonder .. (of zitten ze zonder om de toestellen onder garantie te vervangen ????)

Mijn "investering" in een V2 van 199 euro heeft nog niet echt veel "bewezen" .. en ondertussen loopt het abonnement maar verder ......

we zien wel ... en ondertussen met de V1 verder de baan op ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Kartonnen bord plaatsen?
        'k heb eens 100€ boete gehad voor iets gelijkaardigs dus nee bedankt
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• wtffff? Meen je dat? Vertel!
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• ik heb ooit eens een flitswagen opzettelijk geblokkeerd er echt voor parkeren op 2 cm er vandaan en dan weglopen zodat hij niet meer uit zijn parkeerplaats kon. Ze konden er niet mee lachen
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• sweet. Er zou een fonds moeten zijn om mensen zoals u te belonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                ik heb ooit eens een flitswagen opzettelijk geblokkeerd er echt voor parkeren op 2 cm er vandaan en dan weglopen zodat hij niet meer uit zijn parkeerplaats kon. Ze konden er niet mee lachen
                Als ge uw wettelijke afstand houdt, mogen ze u geen boete geven, als ze U niet kunnen aanspreken om 'm te verzetten...
                Als ze dat wel doen (u aanspreken), moet ge'm helaas wel verzetten, natuurlijk...
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik heb me ooit eens naast een flitsauto geparkeerd en naar alle aankomende auto's geflikkerd met mijn lichten maar na één minuutje al dikke ambras met de flikken maar nooit een boete voor gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    is er een manier om toch zo snel mogelijk uw eerste ster te hebben? want ik word nu nog niet opgenomen in de database en ik had al zeer veel mensen geld kunnen besparen.

Vandaag 2 flitsers willen voor het eerste melden maar niet mogelijk maar wel veel mensen zien geflitst worden (zie flits topic binnen een uurke)

Ik woon in een klein dorp met veel flitsactiviteit dus ik wil mensen waarschuwen :s
                    50uur bollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                      50uur bollen
                      50 uur bollen voor je er 1 kan melden of voor je je eerste ster krijgt???

Comment

• Voor je je eerste ster krijgt.

Comment

• ik heb volgens mijn coyote zonet 6450 km/u gereden

maw, ik ga dat ding eens testen als ik in de vlieger zit binnen 2 weken

Comment

• .....
                            Last edited by ; 04/06/2010, 11:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                              Ze kopen iets op het internet (meestal in het buitenland op een webwinkeltje) en dan als er problemen zijn staan ze in de winkel.
                              Ik koop bijna alles in "webwinkeltjes" in het buitenland.
                              Al veel geld bespaard en nog nooit problemen... service moet je van zelfstandigen hier toch niet verwachten, enkel veel te veel betalen voor wat je krijgt.
                              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• .....
                                Last edited by ; 04/06/2010, 11:16.

Comment

• Iemand een lijstje van alle teksten die op dat scherm kunnen verschijnen?

Vorig weekend stond er ineens "VARIABLE" op als melding, en een beetje later nog iets anders wat ik nog nooit gezien had en me al niet meer herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Iemand een lijstje van alle teksten die op dat scherm kunnen verschijnen?

Vorig weekend stond er ineens "VARIABLE" op als melding, en een beetje later nog iets anders wat ik nog nooit gezien had en me al niet meer herinner.
                                    Lang geleden hebben we in deze thread eens een lijstje gemaakt.

Variable wil zeggen dat de snelheid daar variabel is. Bijvoorbeeld de flitsers aan de kennedy tunnel geven dat aan. Da's omdat je daar soms 70 mag, en soms 100.
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porscheke-997 Bekijk Berichten
                                      toestel kocht ik in frankrijk ... met de garantie van de verkoper (in Bourg-en-Bresse) dat dit eveneens perfect werkte in belgië .. hij verwees trouwens naar de nederlandse tekst op de verpakking. Toestel werkte in frankrijk perfect, werkte in België gedeeltelijk (geen wegennummering maar da's niet zo erg) onder de soft versie 008 tot het ineens (na één maand) begon te "flippen" en constant aan het rebooten ging. Dus contact opgenomen met Coyote .. ( europese garantie ..) ... een ritje Gent -> Bourg-en Bresse -> Gent zag ik voor deze prul niet echt zitten !
                                      een typische web-shopper onder ons

De Europese garantiebepaling waar u naar verwijst is iets tussen koper en verkoper. De fabrikant heeft daar niets mee te maken. Het is dan ook pure goodwill van de fabrikant dat hij uw toestel aanvaardt.

Comment

• .....
                                        Last edited by ; 04/06/2010, 11:14.

Comment

• Wel, ik denk dat het veilig is aan te nemen dat Coyote België niet de producent is, maar zij ook gewoon bestellen bij Coyote FR...

Comment

Working...
                                          X