Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Klopt het dat ze in Frankrijk al wetsvoorstel hebben gedaan om hem te verbieden?
    Vanmorgen vernomen dat ze blijkbaar al boetes van 180€ uitschrijven als ze hem nog maar vinden in de wagen...

Of het waar is weet ik niet, vandaar de vraag
    Fabeltjes... ben al meermaals aan de kant gezet door de Subaru's van de Gendarmerie langs de franse snelwegen, en de coyote staat vlak in hun zicht als ze vriendelijk vragen mijn raampje te openen... geven daar geen boete voor want is nog altijd perfect legaal... waarschijnlijk hebben ze er zelf ééntje zitten

Comment

• kan iemand mij per pm eens op de hoogte houden aub

Comment

• Hoe kan je eigenlijk wegwerkzaamheden melden?Nu kan ik enkel een blokade melden.

Comment

• Ik denk dat, sinds Kimberly uit K een beetje teveel sterren op haar tronie heeft gekregen, de voorraad sterren op is. Ik rijd niet weinig, meld altijd alles stipt, heb op verlof 2 (of 3, herinner me niet meer exact) nieuwe flitsers gemeld ... en dat blijft maar één ster. Terwijl ik bijna altijd ** en *** verkenners voor me heb.

Comment

• Kit support voiture
            Houder met gezeefdrukt
            Logo
            Flexibel verbindingsstuk
            Zuignap houder met
            flexibele bevestigingsarm
            Totaalpakket dat voldoet
            aan alle verwachtingen

interrresant

Comment

• Vandaag sinds lang nog eens met een auto onderweg, en deze keer de coyote meegenomen...

Op een lege E40 Luik-Brussel continu 28+ verkenners. Dat is gemiddeld een verkenner per minuut die op een bepaald punt passeert

Net na Waremme biept het dingetje voor een risicozone, rood LEDje. Ik denk "hmm, dat is op een plek waar ik ze nog niet gezien heb, maar rood = recent gebruikt, dus toch eens opletten".

Net daarop slaat dat ding in overdrive: "MOBIEL". Aha, nog een flitser! Maar dit is de eerste flitser die ik zie na de updates, en nu kan ik niet alleen zien dat er een flitser is, maar ook hoeveel coyotes voor mij de flitser gemeld of bevestigd hebben, en wanneer de laatste bevestiging was! Lekker uitbollen, eens wuiven, knopje duwen en gaan

Zonder Coyote was ik daar net zoals een andere los voorbij gereden, want in Crisnee stond een collega-flitser in de andere richting te flitsen thv de werken en dan denkt iemand nogal snel "de flitser van deze provincie gezien, gaas geven!"

Comment

• de andere dan toch ook gemeld ?

Comment

• Jaja, beide gemeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Kit support voiture
                    Houder met gezeefdrukt
                    Logo
                    Flexibel verbindingsstuk
                    Zuignap houder met
                    flexibele bevestigingsarm
                    Totaalpakket dat voldoet
                    aan alle verwachtingen

interrresant
                    is er al een oplossing ism Brodit ?

Comment

• Als je updates ontvangt krijg je dan enkel info binnen over de baan waar je op rijd of over heel Belgie?Want anders zit je nog met een gat van 5 min waar je een risico loopt op een flits...

Ik rij nu al 2 weken rond met de coyote V2 en doe een 80.000 Km per jaar,en nog steeds geen ster,ik heb al heel vaak opstoppingen en flitsers bevestigd wel zelf nog geen kunnen melden.En nog steeds geen ster.
                      Ook zie ik op de Coyote niet wanneer mijn Abonement afloopt.Ik zit natuurlijk wel nog in mijn 4 gratis maanden.

Ms moesten ze op de coyote site eens de stats van de gebruiker zetten,zodat je ziet hoeveel keren je iets gemeld hebt en hoeveel keer dat bevestigd is geweest enzo.

Comment

• 2 weken aan 2 uren per dag is 20 uren... Da's geen 50 uren
                        Last edited by ; 04/06/2010, 12:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          2 weken aan 2 uren per dag is 20 uren... Da's geen 50 uren
                          Een week = 7 dagen

dus dat zou 28 uren zijn, wel nog altijd geen 50

Comment

• denk dat ik mijne terug ga binnendoen in garantie, moet hem constant aan de lader hangen. Eergisteren tijdje op de baan geweest en na 3uur was'm helemaal leeg

Comment

• ivm die sterren, psychologisch zou het nog beter zijn moest er bij elke melding een koekje uitrollen;

maar voorlopig lijkt het me gezond om die sterren te negeren, per slot van rekening ben je als gebruiker maar een klein radertje in een machine met +45.000 radertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                denk dat ik mijne terug ga binnendoen in garantie, moet hem constant aan de lader hangen. Eergisteren tijdje op de baan geweest en na 3uur was'm helemaal leeg
                                +1 mijn V2 houdt het ook niet lang uit zonder lader... Heb weliswaar geen zin om te gaan ruilen en weeral ander ID etc...
                                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Updates over vaste flitsers krijg je als je je toestel aanzet in het land waar er nieuwe zijn (of weggehaald zijn). Daaroml dat je soms 's morgens 'update: 5 nieuwe palen' of iets dergelijks krijgt.

Updates over de weg waarop je rijdt (aantal verkenners voor je en de sterren) krijg je om de 5 minuten.
                                  Het zou dus kunnen dat je bvb de E19 oprijdt en de eerste 4 min 59 seconden niet ziet dat je op de E19 rijdt en niet ziet hoeveel verkenners er voor je rijden.
                                  Je Coyote weet echter perfect dat jij op de E19 rijdt, want er zit een GPS in. Hij heeft alleen nog niet doorgekregen hoeveel gebruikers er hier zitten, want die komen pas om de 5 minuten.
                                  Moest je echter binnen die 5 minuten voorbij een locatie rijden waar een mobiele staat, dan is die locatie wel gekend in je Coyote en zal je dus gewxoon alarm ontvangen.

Hartelijk bedankt.

Dus die updates zijn enkel om de verkenners te updaten,thx mate

Comment

• Iemand een idee waar ze in het Antwerpse (liefst centrum-Wilrijk-Berchem-...) nog genoeg Coyotes V2 op voorraad hebben? Heb er 2 via auto5 besteld waar ze beloofd hadden dat het slechts 1 week zou duren, nu wacht ik al twee weken en kan de verkoper nog geen uitspraak doen wanneer ze terug binnen komen? Is dit overal zo, want ik las ergens dat Coyote zelf een tekort aan toestellen had, of kennen jullie adressen waar ze er nog genoeg in voorraad hebben?

Dank!

Comment

• Daarnet heb ik plots vastgesteld dat ik 2 sterren heb. Eerder deze week had ik er nog geen.
                                      Met men vorige Coyote had ik 1 ster, toen die in april stuk ging had ik er geen meer met men vervangtoestel.
                                      Ik heb deze week wel een aantal flitsers tegengekomen en kunnen bevestigen / ontkennen.
                                      Ik had eigenlijk de hoop op sterren net opgegeven
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Live is like a box of chocolats ...

Comment

• Inderdaad! Ik heb het ook opgemerkt
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X