Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn vader heeft zich een V2 aangeschaft, maar bouwkwaliteit

De knopjes werken niet goed en als je links aan de 'kast' komt, reageert de coyote alsof je op de knopjes drukt. Lijkt me toch niet normaal. Nog iemand met deze ervaring?

Voorlopig V1 >> V2 als je 't mij vraagt.
    nls2000

Comment

• m'n eerste boete sinds aankoop coyote is binnen.

168km/h in waregem, om 8.45 op een dinsdagmorgen. Voor mij dus een bewijs dat ik gelijk had over het verlies van signaal waar ik een tijdje terug over aan het klagen was, gezien het bijna onmogelijk is dat je op zo'n uur geen verkenners hebt.
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Als ze met een driepikkel achter geluidsschermen ofzo staan dan mag je natuurlijk nog zoveel verkenners hebben als je wil, geen kat die het merkt!

Comment

• Coyote is goed om te besparen op OI's, maar ik zou er mijn rijbewijs niet afhankelijk van maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            m'n eerste boete sinds aankoop coyote is binnen.

168km/h in waregem, om 8.45 op een dinsdagmorgen. Voor mij dus een bewijs dat ik gelijk had over het verlies van signaal waar ik een tijdje terug over aan het klagen was, gezien het bijna onmogelijk is dat je op zo'n uur geen verkenners hebt.
            Bij verlies van het signaal vallen de verkenners dan niet weg? Zo ja als je geen verkenners hebt is het op eigen risico niet?

Comment

• Die tweede ster... Nog voor de nieuwe versie van het OS op mijn V1 reed ik nog maar zeer weinig met de auto en de Coyote, en het is pas sinds deze week dat ik de Coyote nog eens meeneem...

Vrijdag dan voor de eerste keer een flitser gemeld toen ik nog geen sync met GPRS had (en dus ook geen verkenners kon zien) en even later een flitser bevestigd waar 9 Coyote's ook al bevestigd hadden...

En dan merk ik vandaag dat ik ook al 2 sterren heb...

Vraag me dus wel af waaraan ik die twee sterren heb verdiend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                m'n eerste boete sinds aankoop coyote is binnen.

Mijn broer hangt er daar ook aan, 9.27u dezelfde dag. Maar die heeft wel geen Coyote. Als je pech had stonden ze daar rechts in de struiken juist na TVH richting Kortrijk, die kan je bijna niet zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Mijn broer hangt er daar ook aan, 9.27u dezelfde dag. Maar die heeft wel geen Coyote. Als je pech had stonden ze daar rechts in de struiken juist na TVH richting Kortrijk, die kan je bijna niet zien.
                  Linkje in google maps? rij daar elke dag meermaals langs en zou echt niet weten waar ze daar staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                    Linkje in google maps? rij daar elke dag meermaals langs en zou echt niet weten waar ze daar staan.
                    Geen idee hoe je moet linken maar ik bedoel de Goelevenweg, Waregem. Die loopt parallel langs de E17 en ze hebben daar nog gestaan, maar das echt nie veel.

Zal morgen ff op die boete kijken van mijn broer om de exacte locatie te kennen.

Comment

Geen idee hoe je moet linken maar ik bedoel de Goelevenweg, Waregem. Die loopt parallel langs de E17 en ze hebben daar nog gestaan, maar das echt nie veel.

Zal morgen ff op die boete kijken van mijn broer om de exacte locatie te kennen.

Hier ergens http://maps.google.be/maps?f=q&sourc...04823&t=h&z=18

Wss nen 3 pikkel?

Comment

• Jep 3 pikkel, juist waar dat stukje weg doodloopt aan de E17. Maar das maar heel weinig dat ze daar staan. Jammer genoeg want t stuk tussen Waregem en Deerlijk er voor is net zo overzichtelijk om goed door te knallen

Comment

Jep 3 pikkel, juist waar dat stukje weg doodloopt aan de E17. Maar das maar heel weinig dat ze daar staan. Jammer genoeg want t stuk tussen Waregem en Deerlijk er voor is net zo overzichtelijk om goed door te knallen
                          Inderdaad het stuk waar TVH en andere bedrijven gevestigd zijn is zo

Comment

• Heeft sind vandaag zijn eerste ster en ik heb bij mijn weten zeker nog geen 50h gereden.
                            We zijn Vrijdag vertrokken naar de ardennen en heb er hier en daar mobiele moeten afmelden en ook een paar verkeersopstroppingen afgemeld.

Tot nu toe nog geen enkele mobiele flitser zelf gemeld alleen afgemeld. En kijk vandaag mijn eerste ster binnen.
                            Het zit dus wel ingewikkeld in elkaar. Niemand weet blijkbaar hoe het systeem in elkaar zit.

Gisteren naar Luxemburg gereden en op een bepaald moment geen enkele coyote voor me. Opletten was dus de boodschap.

Coyote werkt verder zoals het moet. Sommige opstoppingen waren terecht anderen waren al weer weg.
                            Last edited by ; 06/06/2010, 19:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                              Heeft sind vandaag zijn eerste ster en ik heb bij mijn weten zeker nog geen 50h gereden.
                              We zijn Vrijdag vertrokken naar de ardennen en heb er hier en daar mobiele moeten afmelden en ook een paar verkeersopstroppingen afgemeld.

Tot nu toe nog geen enkele mobiele flitser zelf gemeld alleen afgemeld. En kijk vandaag mijn eerste ster binnen.
                              Het zit dus wel ingewikkeld in elkaar. Niemand weet blijkbaar hoe het systeem in elkaar zit.

Gisteren naar Luxemburg gereden en op een bepaald moment geen enkele coyote voor me. Opletten was dus de boodschap.

Coyote werkt verder zoals het moet. Sommige opstoppingen waren terecht anderen waren al weer weg.
                              Wat moet het toch vermoeiend rijden zijn met zo'n Coyote.....
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• what the hell is "dump in progress"?

Comment

• Ik denk dat de boel gecrashed is

Comment

• Edit :

Bericht per ongeluk hier gepost, is nu te vinden bij "Feedback"
                                    Last edited by ; 07/06/2010, 10:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat de boel gecrashed is
                                      werkt terug normaal, snap er geen klitsen van

Comment

• Bestaat er een hoes - zoals bij GSM - voor rond de Coyote? Ik zit hier met een exemplaar die volledig uit elkaar valt en plakband oogt niet mooi...
                                        AutoMinded.be

Comment

• hier zie

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                          X