Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En wanneer in de winkel?

Comment

• Bedankt Bobo!
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Melden per mail aan Marjan graag. Zij wil dit heel graag opvolgen!
        Vermeld even mijn naam (David) en het forum, dan weet ze waar het vandaan komt.
        Thanks!

Het zal hier ongetwijfeld al een aantal keren gestaan hebben, maar wat is haar emailadres precies?
        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Graag gedaan.
          En uiteraard ook een groen bolleke voor DDke.
          AutoMinded.be

Comment

• Two stars!

't Werd tijd, tedju...

Comment

• Woohoow, we kunnen de kapotte Coyote gewoon omruilen. Wat een service!
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Two stars!

't Werd tijd, tedju...
                Ik denk dat er gisteren éne achter z'n PC gekropen is om de sterren uit te delen.

Hier 1

Comment

• Inderdaad, sinds vandaag ook 2 sterren, en de nieuwe V2 die zeker nog geen 50u gedraaid heeft, had ook prijs. t'Is gelijk een lotje uit de loterij ... iedereen wint !

Comment

• Ik had het al eerder gepost maar ik heb er nu ook 1

Ik weet niet waarom er zoveel mensen duwen voor mobiele flitser als er een vaste paal staat??
                    Vandaag van de ardennen gekomen en er was niets anders dan mobiele flitsers, ik heb er geen 1 gezien buiten de vaste palen. Dan krijg je iedere keer 2 meldingen. Nu ja beter 2 meldingen dan geen 1 melding.

Comment

• Volgens mij hemmen ze Kimberlyke aangeworven.

Comment

• ik ook sinds gisteren of eergisteren men eerste ster, nogthans bijlange geen 50 uren gelopen...
                        Wat is hier nu de verklaring voor??

2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• het geklaag in dezen draad

Comment

• 2 sterren hier.

Comment

• Sinds vorige vrijdag had ik ook een ster, maar deze ben ik sinds vanmorgen kwijt ?
                              kan dat, sterren verliezen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                                Sinds vorige vrijdag had ik ook een ster, maar deze ben ik sinds vanmorgen kwijt ?
                                kan dat, sterren verliezen ?
                                Same shit...
                                Had 2 sterren, nu 1'tje..
                                Situatie afgelopen dagen:
                                Eergisteren melding gekregen van 3 mobiele radars op traject bxl <-> gent
                                1 daarvan niet bevestigd, 2x niet gereageerd (was niet 100% zeker, dus ga ik ook niet ja/nee zeggen)
                                Deze morgen 1'tje richting bxl, alweer vals, 'nee' gemeld..

Nu 1 ster ipv 2...
                                Is het negeren van mobiele flitsers nefast?

Comment

• Hihi ik sta ook terug op 1 ster

Comment

• Ik had eigenlijk nog enkele vraagjes over de werking van de v2 ....

Als je een obstakel meldt, dan komt er op het display : verklaring obstakel ?
                                    De beide buitenste knoppen dienen om te annuleren dan en de middelste doet niets meer.
                                    Hoe kan je dan een type van obstakel melden ?
                                    En welke obstakels moet je eigenlijk melden ? Vertragingen ? Files ? Hond op de rijweg ? Auto langs de kant ? ....
                                    Heel het obstakel gedoe is me niet echt duidelijk ...

Ook al enkele keren een melding gehad voor een mobiele flitser .... de afstandsteller telt af, maar op geen enkel moment krijg ik de vraag om te bevestigen of te ontkennen.
                                    Soms stopt hij ook gewoon met melden als ik op pakweg 200m van de flitser zogezegd sta ? Kan iemand dat even verduidelijken ?
                                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Lap, ook 1 ster terug kwijt, en dat zonder één enkele melding gemeld/bevestigd/afgemeld te hebben.
                                      Hoe betrouwbaar is het sterrensysteem ? Moet daar nog een meerwaarde in gezien worden als gebruiker, of toch maar beter op de kwantiteit dan op de kwaliteit van de verkenners rekenen ? Ook al zitten daar nogal wat speelvogels tussen die elke blauwgestreepte combi aanzien als een flitscontrole, een vaste paal telkens maar als mobiele blijven melden etc. ....

Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten
                                      Is het negeren van mobiele flitsers nefast?
                                      Ik heb deze vraag, en nog wat gelijkaardige vragen reeds gesteld aan Coyote, ik zit nog altijd op antwoord te wachten.
                                      Ik ga er ook van uit dat er situaties zijn die nefast voor uw credits kunnen zijn, ook al zijn ze gerechtvaardigd en correct. ( 18 verkenners melden een mobiele controle, maar hebben niet gezien dat er geen radar aan boord is, er geen camera op het dashboard staat, maar een boterhamdoos, ik als 19°de meldt deze correct af ... en wie geloven ze nu?)
                                      Last edited by ; 09/06/2010, 11:52.

Comment

• Hier hetzelfde .....

toevallig eind vorige week gezien dat ik 2 sterren had. Na het lezen van de posts hier ben ik terug gaan kijken en heb er nu nog maar 1.

Bwa geen ramp, mijn enthousiasme voor de coyote is hierdoor niet minder (wel blijkt hij na anderhalve maand niet meer zo vast in elkaar te steken ... )

Comment

• .....
                                          Last edited by ; 07/07/2010, 15:08.

Comment

Working...
                                          X