Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de V1 had ik er vroeger ook problemen me. Daarom wacht ik ook nog om mij een v2 te kopen.
    Tot dit probleem van de baan is..

Comment

• De V1 haalt haar ontvangst van de achterkant. Beste werking is dus door de achterkant door de voorruit naar de hemel te richten. Daarmee krijg ik toch binnen een halve minuut een GPS fix.

Comment

• De gps van mijn V2 blijft het goed doen, ± 1 minuut voor GPS-ontvangst, zelfs in de stad.

Comment

• Geen probleem met ontvangst op V1 en V2 , ik heb zo'n speciale kl*teruit waardoor mijn GarminGPS niet werkt zonder buitenantenne, maar met de SIRFIII ontvangers van Coyote lukt het wel. Beide toestellen gaan wel eens spontaan op zoek naar satellieten, dan lijkt het alsof je ze opnieuw opgestart hebt, en vanuit die situatie gaan ze nooit iets vinden, dus telkens resetten en zelf opnieuw opstarten, en dan lukt het wel.

Comment

• dus als ik het goed begrijpmoet je constant de controles ook nog eens bevestigen?
            wat heeft dat met verkeersveiligheid te maken?
            Op de duur ben je constant achter je aan het kijken of de auto´s er wel staan

Comment

• Ook ik had 2 sterren en ben er nu 1 kwijt .

nu wat ik wel kan melden is dat ik soms gewoon de kans niet krijg .
              als je van Brussel naar luik rijd op de E40 en er staat er 1 aan de overkant te flitsen in Bertem achter de struikjes van de oprit krijg je eerst de melding, dan de vraag 0.4sec en direct de melding van de paal .

zou het daardoor komen dat ik ze verlies de ster ???
              1maal niet kunnen duwen van wegen het fotograferen van de pakezel .

en met de nayway controle op de E40 duwde ze ook af voor de zwaantjes dat voor de opvang naar de koffiebus ging

mijn toestel heeft al 2 maal bijna in de prullenbak gelegen ....
              maar het is nog altijd handig voor het jagen .

Comment

• Ja lap, ik zal dan ook mijn ene ster kwijt zijn

Ik heb tot nu toe nog geen melding moeten maken van flitsers of bevestigen dat er 1 staat.
                Iedere keer als ik een melding krijg van een mobiele staat er geen of reed hij vorige week juist weg dus ook maar nee drukken.

Op de E411 heb ik 2 meldingen gehad van mobiel terwijl er een vaste paal stond. Dus kreeg ik ook melding van een vaste paal. Begrijp niet goed waarom ze dan drukken hoor.

Op de ring maandag jl. ook melding van mobiel en niks te zien dus nee gedrukt. Nadat ik nee drukte, direct weer melding van mobiel, niks gezien maar ook niks gedrukt want je kan in de spits ook niet overal zitten kijken maar mijn vrouw zei ook niks gezien te hebben.

Dan op E40 in Erpe Mere weer melding mobiel, en weer niks te zien en heb hem genegeerd ( dus niks gedrukt) Denk dat er sommigen tussen zitten die de flauwe plezante uithangen ook.

Ter hoogte van Oostkamp op de E40 kreeg ik melding van een mobiele waar de V2 dame mooi zei: zone met maximum snelheid 70 km/h.
                Denk dat die bedoelt was voor de straat die evenwijdig naast de E40 loopt.

Mijn V2 doet het voorlopig wel goed en zeker als hij in onze auto aan de ruit hangt dan vind hij rapper de satelieten of dat hij bij mij in mijn camionet op de magneet staat. 'k Vind wel dat magneet wat straffer mocht zijn want als je op de gewone baan rijd dan staat hij er meer op te dansen dan wat anders.
                Denk dat ik nog zo'n pakket 2de gebruiker ga aanschaffen en hem ook aan mijn ruit hangen.

Comment

• mannekes geen zorgen over jullie sterren
                  voor mijn part heeft het hele forum er 10

Comment

• Mini Coyote V2 werkt perfect bij mij, na enkele seconden vind hij de satellieten.

Wel iets raar deze morgen, ik kreeg het aantal verkenners niet te zien. Hadden jullie ook dit probleem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                      Mini Coyote V2 werkt perfect bij mij, na enkele seconden vind hij de satellieten.

Wel iets raar deze morgen, ik kreeg het aantal verkenners niet te zien. Hadden jullie ook dit probleem?
                      Hier hetzelfde probleem vanmorgen, ik heb gezien trouwens dat ik mijn ster ook kwijt ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                        Mini Coyote V2 werkt perfect bij mij, na enkele seconden vind hij de satellieten.

ik ben van 2 naar niets gegaan, en dat zonder hem 2 dagen te gebruiken

Soit, ik krijg de laatste dagen nog enkel schermpje van max. snelheid en mijn snelheid, de rest toont hij niets meer

Comment

• Vanochtend hetzelfde... Enkel het uur wist ik

Comment

• straks mijn V2 ook eens gaan halen , heb er ineens eentje voor vaderdag gekocht ook , daarmee kan onze ouwe ook eens rustig naar de zee cruisen

Comment

• same here, geen GPRS ontvangst deze morgend

Comment

• Hier ook geen updates van verkenners dezemorgend, ben blij dat het niet alleen bij mij is dan...
                                Zal een algemeen probleem zijn.
                                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• .....
                                  Last edited by ; 07/07/2010, 15:05.

Comment

• DDke,

Nee abonnement is nog niet vervallen. Moet blijkbaar algemeen probleem zijn met de GPRS ontvangst. Wie moeten we hiervoor contacteren?

Comment

• Ok, blijkbaar was er een update vd servers bij Coyote, ook de Fransen hebben dit probleem ervaren deze ochtend.

quote van op het coyote forum:

"Une petite mise à jour de serveurs ce matin (plus longue que prévue) qui à générée des ralentissements.

Cette mise à jour faisait suite aux problèmes rencontrés récemment (afin d'optimiser le traffic en cas de perturbations du réseau).

Sébastien"
                                      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Zelfde probleem, maar het ding gaf wel de vaste flitspalen aan.
                                        Verder begin deze week plots mijn eerste ster (50u in gebruik) maar die was dan plots weer weg ook. Niet dat dat mij wreed interesseert, als het ding maar controles aangeeft en ik ze kan aangeven/bevestigen.

Tegenwoordig geen problemen meer om satellieten te vinden. Dingetje heeft z'n vaste plaats in het midden op m'n dashboard, dicht tegen de voorruit, en dat lijkt goed te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                          Ok, blijkbaar was er een update vd servers bij Coyote, ook de Fransen hebben dit probleem ervaren deze ochtend.
                                          Voor zover ik het begrepen heb, staan alle servers gewoon in Frankrijk, en wordt van daaruit alle verbindingen gemaakt. Wij als Belgen, de Nederlanders, de Luxemburgers hangen allemaal via de GPRS (roaming!) aan diezelfde server(s).
                                          Coyote Waver heeft een data-verbinding met die servers, waardoor bv. de klantendienst hier, of Marianne, rechtstreeks kan aanloggen op die server.
                                          Tenminste, ze denk ik dat het werkt, t'zou niet het eerste bedrijf zijn die zo'n netwerk heeft.

Comment

Working...
                                          X