Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Voor zover ik het begrepen heb, staan alle servers gewoon in Frankrijk, en wordt van daaruit alle verbindingen gemaakt. Wij als Belgen, de Nederlanders, de Luxemburgers hangen allemaal via de GPRS (roaming!) aan diezelfde server(s).
    Coyote Waver heeft een data-verbinding met die servers, waardoor bv. de klantendienst hier, of Marianne, rechtstreeks kan aanloggen op die server.
    Tenminste, ze denk ik dat het werkt, t'zou niet het eerste bedrijf zijn die zo'n netwerk heeft.
    Waar een server staat maakt eigenlijk weinig uit. Eens je op je access point (in ons geval via Mobistar allicht) zit, gaat alles toch over internet.
    Coyote heeft met één of meerdere providers per land overeenkomsten afgesloten voor data roaming, daarom ook dat we 12EU per maand betalen aan abonnement.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• had ook 1 ster, deze is sinds dit weekend verdwenen...

deze morgen was er idd een globaal probleem, ik had gebeld met coyote en ze wisten mij te vertellen dat er ergens een update aan de gang was.

wat betreft de gps lock, ik had daar in het begin problemen mee, maar zoals hij nu hangt heb ik binnen de 20-30 seconden een goed gps signaal. hij zit met een brodit houder vast aan de ventilatie (zie fotoke)

over het algemeen ben ik zeer tevreden over het toestel, hier en daar zit er al eens een bugje in denk ik, heb al eens gehad dat het scherm bleef verversen en verversen etc, heb hem dan eens af en aan gezet en alles was weer ok. In frankrijk minstens al 3 boetes uitgespaard, de community daar is echt indrukwekkend.

ik heb al 2 maal gemerkt dat de 2 flitspalen op de e17 op viaduct in gentbrugge richting antwerpen niet gemeld worden (de andere kant dus van de traject test), ik heb ze deze morgen dus voor alle zekerheid eens doorgegeven op mijn coyote, maar ben niet zeker dat ze het ontvangen hebben vermits er precies gprs problemen waren deze morgen.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat wilt "SPEC" zeggen?

Comment

• average speed -> traject controles normaal
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Op de E34/E313?

Comment

• ik heb het ook maar na zoeken en googlen gevonden

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              en de "average-speed" controles werden als "spec" aangeduid
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• blijkbaar is het sterrensysteem aangepast (strikter) en heeft bijna iedereen een ster verloren:

Comment pouvez vous être sur de ne pas avoir oublié un signalement ? Peut-être d'avoir fait quelques erreurs (ce sont ceux qui ne font rien qui ne se trompent jamais )

On ne peut être sur de rien et moi le premier... Combien de fois j'ai eu des doutes sur telle ou telle confirmation ? Combien de mobiles j'ai pu ne pas signaler faute de ne pas les avoirs vus ? Personne n'est parfait.

Il faut aussi savoir se remettre en question (non pas que je dise que vous faites mal votre boulot), mais vous avez pu louper des choses ou mal signaler certaines choses.

Ajoutez à cela que depuis le lancement certaines choses ont changées, voilà qui peut faire la perte de votre étoile.

Et j'ajouterai même que comme vous l'avez remarqué, quasiment tout le monde à perdu une étoile, pourquoi ? Parce que le système s'est renforcé et devient plus strict. Pourquoi ? Parce que vous êtes le premier à vous plaindre du nombre de fausses alertes.

Si vous voulez en avoir pour votre argent, faites nous confiance.

Sébastien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Op de E34/E313?
                  Aan het tankstation net voor Antwerpen doet die van el padre dat ook, ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze daar een traject controle gingen plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                    blijkbaar is het sterrensysteem aangepast (strikter) en heeft bijna iedereen een ster verloren:
                    et pour les flamands, la meme chose

komt van coyote.fr zeker ?

Comment

• Kga mij ook eens een V2 gaan halen. Ziet er toch zoveel beter uit!
                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Aan het tankstation net voor Antwerpen doet die van el padre dat ook, ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze daar een traject controle gingen plaatsen.
                        Idd het is vlak voor je aan de antwerpse ring komt

Comment

• GEEN trajectcontrole , is een testopstelling waar verschillende nummerplaatlezers getest worden. Wie een beetje aandachtig kijkt , ziet dat er elke maand wel t'één en t'ander nieuw in de kerstboom hangt. Op de E19 thv Kleine Bareel ri. Antwerpen heb je ook zo'n site waar regelmatig nieuw materiaal hangt. Ter plaatse hangen bij beide site's van die stickers waarop staat " dit is geen snelheidscontrole blablaba" gevolgd door een telefoonnummer van de Administraite Wegen en Verkeer in Antwerpen. Als je daar naar belt, vragen naar " de Rudi " , da's de hoofdingenieur die die dingen superviseert. Maar de Coyote geeft idd. TUTOR als melding.
                          Overigens, de trajectcontrole in Turnhout, die wordt netjes weergegeven in de richting van Turnhout, maar als je uit de richting Turnhout komt naar ri. autosnelweg, houdt de Coyote er halverwege mee op, terwijl het einde van de trajectcontrole nog 800 meter verder is. Ik heb verschillende keren achter elkaar getest, en telkens hetzelfde resultaat. Iemand een idee vanwaar deze lapsus ?

Sterrensysteem strikter toegepast ? Da's zoals de spelregels van het spel veranderen tijdens het spel ... goe bezig.
                          Ik begin meer en meer te geloven dat die sterren willekeurig random uitgedeeld worden, en nu dus al terug ingetrokken ook, mijn goesting om consequent te bevestigen of te melden wordt minder en minder met de dag.
                          Last edited by ; 10/06/2010, 22:41.

Comment

• mijne was daarnet nog steeds niet in orde

Comment

• Trajectcontrole in Turnhout?

Waardadde juist?
                              Niks van gezien

Comment

• Komaan zeg, je koopt zo'n ding toch niet om sterren te krijgen...

Kan mij die Michelin-inspectie schelen, goed koken is de boodschap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  mijn goesting om consequent te bevestigen of te melden wordt minder en minder met de dag.
                                  als iedereen zo zou denken
                                  is onze coyote binnenkort waardeloos
                                  melden doen we voor mekaar
                                  niet voor de sterren

Comment

• ik heb al 2 maal gemerkt dat de 2 flitspalen op de e17 op viaduct in gentbrugge richting antwerpen niet gemeld worden (de andere kant dus van de traject test), ik heb ze deze morgen dus voor alle zekerheid eens doorgegeven op mijn coyote, maar ben niet zeker dat ze het ontvangen hebben vermits er precies gprs problemen waren deze morgen.[/quote]

Ja, dit is mij ook opgevallen vorige week toen ik daar voorbij kwam. Blijkbaar bug in het systeem, filtspalen op E17 in Gentbrugge richting Antwerpen worden nt doorgegeven door Coyote.
                                    Kan Marianne dit doorgeven misschien aan Coyote ?

Comment

• LOL, nu weer twee sterren op de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikSpeed Bekijk Berichten
                                        als iedereen zo zou denken
                                        is onze coyote binnenkort waardeloos
                                        melden doen we voor mekaar
                                        niet voor de sterren
                                        Wel alles hangt af van je sterren .
                                        waarom dan nog geloven in een systeem dat random sterren uitdeeld .
                                        Je bent een ster kwijt als je niet bevestigd .
                                        Wat als ik niet zeker ben en op de bestuurder voor me bezig ben ???
                                        Je word gestraft voor oplettend te zijn in het verkeer .
                                        diende het toestel juist niet om meer aandacht op de baan te krijgen .
                                        ik rijd ondertussen al bijna een jaar met de coyote .
                                        in het begin was het een plezier , nu daarintegen .
                                        het systeem staat of valt voor u persoon als je geen sterren genoeg hebt om eentje aan te melden of af te melden .

ik ben op dit moment nog wel positief over het toestel .
                                        maar het sterrensysteem mag er echt uit voor mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KrisVB Bekijk Berichten
                                          ik heb al 2 maal gemerkt dat de 2 flitspalen op de e17 op viaduct in gentbrugge richting antwerpen niet gemeld worden (de andere kant dus van de traject test), ik heb ze deze morgen dus voor alle zekerheid eens doorgegeven op mijn coyote, maar ben niet zeker dat ze het ontvangen hebben vermits er precies gprs problemen waren deze morgen.

Ja, dit is mij ook opgevallen vorige week toen ik daar voorbij kwam. Blijkbaar bug in het systeem, filtspalen op E17 in Gentbrugge richting Antwerpen worden nt doorgegeven door Coyote.
                                          Kan Marianne dit doorgeven misschien aan Coyote ?[/quote]

Nog nooit problemen mee gehad met mijn V1. (gisteren nog langsgereden)

En ze doorgeven door enkel op het knopje te drukken is ook niet de juiste oplossing hé

Comment

Working...
                                          X