Op mijn traject kom ik geen valse meldingen meer tegen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gebruikt een stukske velcro. Dat kost 3 euro in de Carrefour, en daar heb je 1 meter velcro voor. Je gebruikt de velcro met de plastickant voor onderaan, en je toestellen voorzie je met het pluchegedeelte, zodat je een toestel gemakkellijk in een ander voertuig kan zetten. Als je dashboard bovenaan wat rond afgebogen is, geen enkel probleem, dan bevestig je enkel velcro van pakweg 2 cm langs elke kant van de coyote en hou je het midden vrij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHmja, maar het systeem kan natuurlijk niet bepalen welk hectometerpaaltje het juiste is... Diegene van 200 meter ervoor zijn tegenliggers die de flitser zien en dan melden, en diegenen die erna melden zijn voorliggers die de flitser passeren en dan melden. Scheelt weer 400 meter...
Ik heb geen coyote, maar voor zover ik weet kan je ook flitsers in tegenrichting melden. Als ik het goed voorheb, ga je meestal pas drukken nadat je de flitser gezien hebt (en er dus voorbij bent). Die 200m is dus wschl eerder 200m "te laat" van een tegenligger.
Misschien is het op te lossen door mobiele flitsers die dicht bij elkaar liggen te bundelen tot 1 flitser en vroeg genoeg beginnen te waarschuwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenIk heb geen coyote, maar voor zover ik weet kan je ook flitsers in tegenrichting melden. Als ik het goed voorheb, ga je meestal pas drukken nadat je de flitser gezien hebt (en er dus voorbij bent). Die 200m is dus wschl eerder 200m "te laat" van een tegenligger.
Misschien is het op te lossen door mobiele flitsers die dicht bij elkaar liggen te bundelen tot 1 flitser en vroeg genoeg beginnen te waarschuwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenHeb ook net een coyote V2 gekocht, maar ik heb een vraagje. Wat is eigenlijk het voordeel voor jezelf om sterren te hebben?
Denken dat je een superieur chauffeur bentPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten(Beetje olie op het vuur gooien):
Denken dat je een superieur chauffeur bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenHeb ook net een coyote V2 gekocht, maar ik heb een vraagje. Wat is eigenlijk het voordeel voor jezelf om sterren te hebben?
Voor de anderen daarentegen, een indicatie dat er +- betrouwbare verkenners voor u rijden.
Zoals ze zeggen in UK: your mileage may vary...
Comment
-
Comment
-
...en mijn 2de ster is er terug
Gisteren echter 'probleemsituatie' tegengekomen:
Flits op e40 kust richting bxl, thv parking middelkerke (Gumball parking )
Netjes mobiele melding gekregen, en toen bevestiging erop kwam, en ik wou drukken, kwam er alweer een nieuwe mobiele melding...
Dit tot 5x toe!
Soit, geen verwijt, ik beschouw het als een klein minpuntje
Comment
-
Ja, wat wil je ook... 19 verkenners na de spits op de E313!
Ik merk op dat sinds de update van de servers mijn Coyote zich bij elke rijbaanwissel een update geeft. Dus van de ene snelweg de andere snelweg opdraaien herkent ie meteen en weet je direct het aantal verkenners.
Comment
-
2 Domme vragen wellicht:
1.
Geeft een Coyote (v1) steeds een beep als je dropt naar 0 verkenners en/of als je start met 0 verkenners?
Ik twijfel er namelijk aan om deze steeds een beep te laten geven...
Jullie voorkeur = ?
2.
Wat betreft de 'ongevallen-functie' van de V1, kan je deze dmv LED ook laten weergeven, en/of in combinatie met 1 beep?
Zoja, over welke waarschuwingsafstand spreken we?
Ik twijfel eraan om dit in te schakelen namelijk, en zou graag jullie ervaringen hierover horen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binaryx Bekijk Berichten...en mijn 2de ster is er terug
ik wou eens testen hoe het systeem werkt .
Vandaag had ik 1 ster toe ik vertrok op de E40 een valse vallende Ster tegen gekomen die iemand al aangemeld had deze bevestigd na het checken of het er echt geen was ( wagen met pech in de middenberm !!!! volvo )
in de file merkte ik ineens tijdens door het menu te gaan dat ik een sterk terug gekregen heb .
dus ik heb een valse bevestigd met opzet niet om het systeem te verzieken maar om het eindelijk te kunnen snappen .
Comment
-
Misschien heeft het hier al eens gestaan, maar het is een beetje allendig om heel deze topic te gaan doorbladeren.
Hoe kan je een vaste camera aangeven als deze nog niet in het systeem zit?
Ik ben al op enkele plaatsen geweest waar er vaste camera's stonden, maar niet via de coyote doorkwamen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jestro Bekijk BerichtenMisschien heeft het hier al eens gestaan, maar het is een beetje allendig om heel deze topic te gaan doorbladeren.
Hoe kan je een vaste camera aangeven als deze nog niet in het systeem zit?
Ik ben al op enkele plaatsen geweest waar er vaste camera's stonden, maar niet via de coyote doorkwamen..
Op de v1 is het settings menu de linkerknop met het symbooltje van een sleutel (staat er wel enkel bij stilstand).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDe melding voor bevestigen van flitser zou sowieso minimaal 5-7sec moeten blijven staan, al is er vlakbij een andere melding. Die melding hoor je dan wel door het gepiep, maar je kan dan altijd nog eerst bevestigen.
Niet logisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pinni3 Bekijk BerichtenWel mijn ook en hoe dan nog ...
ik wou eens testen hoe het systeem werkt .
Vandaag had ik 1 ster toe ik vertrok op de E40 een valse vallende Ster tegen gekomen die iemand al aangemeld had deze bevestigd na het checken of het er echt geen was ( wagen met pech in de middenberm !!!! volvo )
in de file merkte ik ineens tijdens door het menu te gaan dat ik een sterk terug gekregen heb .
dus ik heb een valse bevestigd met opzet niet om het systeem te verzieken maar om het eindelijk te kunnen snappen .
Comment
Comment