Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jullie moeten marianne aanklagen
    tenslotte zijn jullie met 70000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
      De coyote is ook bedoeld om ontspannen te kunnen rijden. Ik heb liever dat er een verdachte auto wordt gemeld. Er mogen nog 100 verkenners voor me zijn maar als ik een auto in de middenberm zie staan ga ik toch in de ankers...
      De enige manier om ontspannen te kunnen rijden is u aan de wettelijke snelheden houden. Anders moet je toch constant op je quivive zijn, het kan immers altijd dat je als eerste een nog niet gemeld controlepunt passeert, dus zo ontspannen rijden is er volgens mij toch niet bij. En plots in de ankers gaan is nog zo ontspannend voor het achteropkomend verkeer, maar wie maalt daar nu om ???
      Last edited by ; 14/06/2010, 22:55. Reden: oor het

Comment

• Ik heb vandaag mijn eertste ster terug . Na vorige week 2 dagen een ster gehad te hebben was die evenvlug weg als ze gekomen was, net als velen hier die hetzelfde tegenkwamen.
        Vandaag weer 2 meldingen gehad van een mobiele flitser in Brugge en weer 2 keer niks gezien. Is dit nu iedere keer iemand die drukt voor de fun of zijn ze iedere keer juist weg ik weet het niet. Feit is dat het in 2 straten was waar ik ze nog NOOIT weten staan heb. Alles kan tegenwoordig in Belgie maar het lijkt er wel op dat er sommigen mee aan het spelen zijn en die graag op de knoppekes duwen. Nu ja liever dat dan geflitst worden natuurlijk.

Het aantal coyote gebruikers is inderdaad wel gestegen want als ik kijk wat er iedere dag rond me en voor me zit op de gewone wegen dan is dit echt wel formidabel.
        Hopelijk blijft het systeem van coyote goed draaiende.

Comment

• Om je 2e ster te behalen, zijn er blijkbaar velen die voor het minste een mobiele melding doorgeven. Als ik daar passeer en krijg de vraag voor bevestiging, druk ik dan steevast op niet bevestigen, gezien er effectief geen flitsers staat.
          Wat voor effect heeft het afmelden van flitsers op je sterren ? Voorlopig heb ik er maar eentje, en ik heb daar ook geen prob mee, maar wil graag weten hoe een "eerlijke" gebruiker zijn strepen/sterren kan verdienen..

Zaterdagavond teruggekomen van Brugge, werd een FIETSER, dus geen flitser, gemeld op de radio. Wat denk je dat de Coyote aangaf ? Mobiele flitser, omdat er 2 politiewagens achteraan reden, met het verkeersbord opgeklapt, oplichtende pijlen. Flitsen was dus niet mogelijk en ik heb de melding dan ook niet bevestigd. Als we met zo'n toestanden moeten beginnen om een sterretje meer op je display te krijgen, dan hoeft het voor mij ook niet meer..

Comment

• Ik lig van die sterren nu echt is niet wakker hecht er ook op geen enkele manier belang aan. Snap er eigenlijk ook het nut niet van. Persoonlijk probeer ik dat toestel correct te gebruiken zowel als melder als afmelder of wat dan ook.
            Ik ben met alle plezier sterloos

Ps ik weet niet eens hoeveel ik er heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
              Om je 2e ster te behalen, zijn er blijkbaar velen die voor het minste een mobiele melding doorgeven. Als ik daar passeer en krijg de vraag voor bevestiging, druk ik dan steevast op niet bevestigen, gezien er effectief geen flitsers staat.
              Wat voor effect heeft het afmelden van flitsers op je sterren ? Voorlopig heb ik er maar eentje, en ik heb daar ook geen prob mee, maar wil graag weten hoe een "eerlijke" gebruiker zijn strepen/sterren kan verdienen..

Zaterdagavond teruggekomen van Brugge, werd een FIETSER, dus geen flitser, gemeld op de radio. Wat denk je dat de Coyote aangaf ? Mobiele flitser, omdat er 2 politiewagens achteraan reden, met het verkeersbord opgeklapt, oplichtende pijlen. Flitsen was dus niet mogelijk en ik heb de melding dan ook niet bevestigd. Als we met zo'n toestanden moeten beginnen om een sterretje meer op je display te krijgen, dan hoeft het voor mij ook niet meer..
              Meld jij dan een zwaantje die op een verbindingsstuk tussen af- en oprit staat te wachten tot er een vliegende Hollander passeert om van de baan te plukken?

Ik alvast wel. Ik meld "gebeurtenissen" die potentieel nadelig kunnen zijn voor een te snel rijdende mede-Coyoter. Een geparkeerd politievoertuig meld ik niet, evenmin controles van de douanepolitie bij camions en camionetten. Een alcoholcontrolesite meld ik wél, net als die "ambush" patrouilles, ook al staan ze - strict gezien - niet te "flitsen".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Meld jij dan een zwaantje die op een verbindingsstuk tussen af- en oprit staat te wachten tot er een vliegende Hollander passeert om van de baan te plukken?

Ik alvast wel. Ik meld "gebeurtenissen" die potentieel nadelig kunnen zijn voor een te snel rijdende mede-Coyoter. Een geparkeerd politievoertuig meld ik niet, evenmin controles van de douanepolitie bij camions en camionetten. Een alcoholcontrolesite meld ik wél, net als die "ambush" patrouilles, ook al staan ze - strict gezien - niet te "flitsen".
                Meld je dan een mobiele flitser of een obstakel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Nope, die kan daar evengoed staan voor controle op het dragen van de gordel of om collega's op t wachten...
                  Als je voor iedere blauwe streep een melding moet gaan doen, is het nut van de coyote mijn inziens ver te zoeken...
                  Dat er dan ook nog mensen zijn die jouw blauwe strepen bevestigen, dat kan er bij mij helemaal niet in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                    De enige manier om ontspannen te kunnen rijden is u aan de wettelijke snelheden houden. Anders moet je toch constant op je quivive zijn, het kan immers altijd dat je als eerste een nog niet gemeld controlepunt passeert, dus zo ontspannen rijden is er volgens mij toch niet bij. En plots in de ankers gaan is nog zo ontspannend voor het achteropkomend verkeer, maar wie maalt daar nu om ???
                    Inderdaad, wat is er nog leuk aan autorijden als je constant met dat ding in je wagen moet bezig zijn?
                    Valse meldingen, foute meldingen, zelf vanalles moeten ingeven...
                    Ik begrijp niet dat jullie van dat gedoe niet gek worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      Inderdaad, wat is er nog leuk aan autorijden als je constant met dat ding in je wagen moet bezig zijn?
                      Je moet iets doen om je bezig te houden als je 50 moet rijden waar je tot een jaar geleden 90 mocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

toch nog iemand hier die het begrepen heeft, dacht dat ik alleen was.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Je moet iets doen om je bezig te houden als je 50 moet rijden waar je tot een jaar geleden 90 mocht.
                          lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

toch nog iemand hier die het begrepen heeft, dacht dat ik alleen was.

vroeg het mij toch ook al effe af.
                            op de duur ben je meer met de coyote bezig dan met wat er voor uw ogen afspeeld.

"sorry meneer de agent. file niet gezien door het spelen met mijn coyote"

Comment

• Dat je er zo over denkt, toont aan dat je er nog nooit meegewerkt hebt. Al die handelingen duren niet langer als het verstellen van het volume, of de zender.

Comment

• Bij mij staat die Coyote enkel te jengelen. Enige keer dat ik die aanraak is na het zien van een flitser .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Dat je er zo over denkt, toont aan dat je er nog nooit meegewerkt hebt. Al die handelingen duren niet langer als het verstellen van het volume, of de zender.
                                  Dat klopt. Ik heb er ook geen.
                                  Ik ben wel al een hele tijd iedereen zijn bevindingen aan het lezen omdat ik twijfel om er eentje te kopen.
                                  Maar als ik zie wat je allemaal moet doen van bevestigen enzo heb ik gewoon mijn twijfels of het wel aangenaam rijden nog is.

Das alles

Comment

• Heb dit weekend maar 1 mobiele flitser moeten bevestigen.

Wel altijd een intens moment als je een aankondiging binnen krijgt en ze er effectief staan.

Comment

• .....
                                      Last edited by ; 07/07/2010, 15:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Bij mij staat die Coyote enkel te jengelen. Enige keer dat ik die aanraak is na het zien van een flitser .
                                        Same here...

Comment

• als ik weet dat ze er staan zou ik rond ernaartoe rijden om ze maar te kunnen melden : voor mij is dat geen werken

Comment

Working...
                                          X