Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En waar het vroeger een solovermaak was kan men, met de hedendaagse communicatietechnologie, die met sprongen vooruitgaat, bijna dag op dag, eventueel proberen om er een interactieve competitie van te maken ??
Eén van de redenen waarom een occasiewagen me nooit heeft aangesproken, als men ziet hoe ze hun polsen molesteren terwijl ze aan de verkeerslichten staan te wachten doet/deed m'n maag omkeren.
En waar het vroeger een solovermaak was kan men, met de hedendaagse communicatietechnologie, die met sprongen vooruitgaat, bijna dag op dag, eventueel proberen om er een interactieve competitie van te maken ??
Ach... Ik een Coyote, de madam achter mij aan het bellen in hare Audi, en de madam voor mij haar haren aan het kammen. Aan 120 km/u.
1.
Geeft een Coyote (v1) steeds een beep als je dropt naar 0 verkenners en/of als je start met 0 verkenners?
Ik twijfel er namelijk aan om deze steeds een beep te laten geven...
Jullie voorkeur = ?
2.
Wat betreft de 'ongevallen-functie' van de V1, kan je deze dmv LED ook laten weergeven, en/of in combinatie met 1 beep?
Zoja, over welke waarschuwingsafstand spreken we?
Ik twijfel eraan om dit in te schakelen namelijk, en zou graag jullie ervaringen hierover horen?
Nope, die kan daar evengoed staan voor controle op het dragen van de gordel of om collega's op t wachten...
Als je voor iedere blauwe streep een melding moet gaan doen, is het nut van de coyote mijn inziens ver te zoeken...
Dat er dan ook nog mensen zijn die jouw blauwe strepen bevestigen, dat kan er bij mij helemaal niet in...
En in Frankrijk, die mannen die met een verrekijkerke op hun dak 't aankomend verkeer in de gaten houden? Wat met die dan?
Ik meld als "mobiele flitser" elke post/patrouille waarvan logischerwijs kan worden aangenomen dat die daar staan met als hoofddoel het controleren op overdreven snelheid, en waarbij het daar voorbij sjeezen aan te hoge snelheid tot een nadelig gevolg zal leiden (onderschepping en boete). Een geparkeerde flikkenkar, twee zwaantjes die op een tussenstuk van de moto af met elkaar staan te tetteren, enz. die meld ik uiteraard niet. Een zwaantje dat samen met z'n collega in de rijrichting stil staat, draaiende motor, klaar om laagvliegers te onderscheppen, die meld ik wel, net zoals ik de blauwe Impreza's in Frankrijk meld, alhoewel die ook nooit "flitsen" (en alle collega's-Coyoters in Frankrijk doen dat met mij, daar is namelijk het welslagen van het systeem van afhankelijk). Ik zou het dus leuk vinden mochten Belgische collega's-Coyoters dat ook doen ipv zich domweg de nonreactie "aaah maar ik zag geen flitstoestel dus 'k ga niks melden hehe" te laten ontvallen...
effe een vraagske dat iemand mij gisteren stelde voordragen : stel je komt als eerste voorbij een pas opgesteld flitstoestel , en je duwt op het knopje op te verwittigen , hoe snel wordt dat dan doorgegeven aan het opkomende verkeer ? Bv iemand die 1 km achter mij rijdt gaat die dan die verwittiging al dadelijk zien , of moeten er eerst een paar bevestigingen van geweest zijn ?
Dat was iets waar ik niet echt kon op antwoorden .
Btw : ik ben super tevreden over de V2... super compleet apparaat voor z'n geld
En in Frankrijk, die mannen die met een verrekijkerke op hun dak 't aankomend verkeer in de gaten houden? Wat met die dan?
Ik meld als "mobiele flitser" elke post/patrouille waarvan logischerwijs kan worden aangenomen dat die daar staan met als hoofddoel het controleren op overdreven snelheid, en waarbij het daar voorbij sjeezen aan te hoge snelheid tot een nadelig gevolg zal leiden (onderschepping en boete). Een geparkeerde flikkenkar, twee zwaantjes die op een tussenstuk van de moto af met elkaar staan te tetteren, enz. die meld ik uiteraard niet. Een zwaantje dat samen met z'n collega in de rijrichting stil staat, draaiende motor, klaar om laagvliegers te onderscheppen, die meld ik wel, net zoals ik de blauwe Impreza's in Frankrijk meld, alhoewel die ook nooit "flitsen" (en alle collega's-Coyoters in Frankrijk doen dat met mij, daar is namelijk het welslagen van het systeem van afhankelijk). Ik zou het dus leuk vinden mochten Belgische collega's-Coyoters dat ook doen ipv zich domweg de nonreactie "aaah maar ik zag geen flitstoestel dus 'k ga niks melden hehe" te laten ontvallen...
Ik ben het volledig met GTA eens, ik rij nu ook regelmatig in frankrijk en daar werkt het systeem gewoon. Daar melden ze plotse files (dus van 130 - 0 plots) ook als obstakel, dan ben je al op je hoede als je komt af gevlamd. De politie controles na de peage melden ze ook, wat ik ook goed vind eerlijk gezegd, er stond er enen gisteren serieus naar mij te kijken aan de peage, maar ik kwam braaf af aan de correcte snelheid vermits ik al gewaarschuwd was dat ze er stonden. In frankrijk werkt het gewoon, maar ik kwam de grens nog maar over en ik had al een valse melding....
Ik heb gisteren ochtend een onaangekondigde mobiele werkplaats op de 3de rijstrook van de e17 als obstakel gemeld, ergens voorbij kruishoutem, het was echt een gevaarlijke situatie en ik vond het enigszins mijn plicht de coyote's na mij te waarschuwen. Ik kon amper zelf nog invoegen naar de 2de rijstrook omdat het totaal niet aangegeven stond.
effe een vraagske dat iemand mij gisteren stelde voordragen : stel je komt als eerste voorbij een pas opgesteld flitstoestel , en je duwt op het knopje op te verwittigen , hoe snel wordt dat dan doorgegeven aan het opkomende verkeer ? Bv iemand die 1 km achter mij rijdt gaat die dan die verwittiging al dadelijk zien , of moeten er eerst een paar bevestigingen van geweest zijn ?
Dat was iets waar ik niet echt kon op antwoorden .
Btw : ik ben super tevreden over de V2... super compleet apparaat voor z'n geld
Het duurt wel een paar seconden hoor. Melding verwerken in de DB, bepalen welke Coyotes in de buurt zijn, en dan melding uitsturen naar die toestellen...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
En in Frankrijk, die mannen die met een verrekijkerke op hun dak 't aankomend verkeer in de gaten houden? Wat met die dan?
Ik meld als "mobiele flitser" elke post/patrouille waarvan logischerwijs kan worden aangenomen dat die daar staan met als hoofddoel het controleren op overdreven snelheid, en waarbij het daar voorbij sjeezen aan te hoge snelheid tot een nadelig gevolg zal leiden (onderschepping en boete). Een geparkeerde flikkenkar, twee zwaantjes die op een tussenstuk van de moto af met elkaar staan te tetteren, enz. die meld ik uiteraard niet. .
Daar zit de nuance.... Jij legt de nuance zus, ik leg de nuance zo.
Die zwaantjes die met draaiende motor staan te wachten om te intercepteren, die meld ik ook, evenals die verrekijker/speedgun mannekes. De vraag is of iedereen zo denkt, en niet louter vanwege het sterretjes systeem de domste dingen eerst gaat melden.
Waar ik jou overigens niet van wil beschuldigen.
Sowieso houdt dat sterretjes systeem rekening met bevestigen/ontkennen, dus domweg alles gaan melden voor de lol zal je niet veel opbrengen als degenen die na je komen alles terug annuleren
Sowieso houdt dat sterretjes systeem rekening met bevestigen/ontkennen, dus domweg alles gaan melden voor de lol zal je niet veel opbrengen als degenen die na je komen alles terug annuleren
Of net andersom ... 18 meldingen van die WPR-Volvo op de dienstparking, ik meld hem af en who's to blame ?
Nadat ik vanochtend weeral eens een PV ontvangen had ben ik deze middag ook een V2-tje gaan halen...
2 meldingen gekregen van mobiele flitsers op mijn route, maar de melding verdween telkens ik er bijna was. Krijg je bij elke mobiele melding de vraag te bevestigen of te annuleren?
Nadat ik vanochtend weeral eens een PV ontvangen had ben ik deze middag ook een V2-tje gaan halen...
2 meldingen gekregen van mobiele flitsers op mijn route, maar de melding verdween telkens ik er bijna was. Krijg je bij elke mobiele melding de vraag te bevestigen of te annuleren?
Ik ben het volledig met GTA eens, ik rij nu ook regelmatig in frankrijk en daar werkt het systeem gewoon. Daar melden ze plotse files (dus van 130 - 0 plots) ook als obstakel, dan ben je al op je hoede als je komt af gevlamd. De politie controles na de peage melden ze ook, wat ik ook goed vind eerlijk gezegd, er stond er enen gisteren serieus naar mij te kijken aan de peage, maar ik kwam braaf af aan de correcte snelheid vermits ik al gewaarschuwd was dat ze er stonden. In frankrijk werkt het gewoon, maar ik kwam de grens nog maar over en ik had al een valse melding....
Dus een coyote uit België werkt wel in Frankrijk maar niet omgekeerd?
Bon, staan er nu eigenlijk ergens duidelijk de regels vermeld ivm melden van obstakels? Heb de indruk dat er velen maar drukken bij de minste redenen... Coyote zou deze duidelijk moeten definieren op hun site, of kijk ik daar over misschien?
Comment