Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHoe kun je dan tevreden zijn?
Comment
-
Heeft hier iemand in zijn A4 B8 (met MMI en de ganse santeboetiek) een mini coyote zitten? En zo ja, waar zetten jullie dat ding? Nota: ik wil die NIET op mijn dashboard en op de ruit kleven... Dacht hem ergens onderaan aan de asbak te plaatsen, maar moet dan een support laten maken en weet begot niet waar ik dat tussen kan maneuvreren. (het nadeel van een mooi op elkaar aansluitend interieur zonder speling tussen de onderdelen...)
Waar zetten jullie dat ding dus?
Pics aub!
De firma dankt U!
Comment
-
Mijn coyote zegt al heel de tijd dat mijn abo gaat verlopen maar ik heb hem nog maar 1/2 jaar. Wanneer ik op de site inlog hangt er blijkbaar geen Coyote aan m'n abonnement. Raar...
Een mailtje naar het adres in dit topic heeft nog geen antwoord opgeleverd. Iemand die dit al meegemaakt heeft? Morgen vertrekken ze hier op reis en ze zouden hem toch graag gebruiken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMijn coyote zegt al heel de tijd dat mijn abo gaat verlopen maar ik heb hem nog maar 1/2 jaar. Wanneer ik op de site inlog hangt er blijkbaar geen Coyote aan m'n abonnement. Raar...
Een mailtje naar het adres in dit topic heeft nog geen antwoord opgeleverd. Iemand die dit al meegemaakt heeft? Morgen vertrekken ze hier op reis en ze zouden hem toch graag gebruiken...
Inloggen, aankopen met de Visa, en je kan dadelijk verder, MET abo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHoe snel rij jij wel niet met uwe fiets?
Comment
-
Het werd hier misschien al gepost maar vind het niet direct terug.
Ik merkte vanmorgen toen ik in de auto zat op de E411 en E19 dat de coyote niet meer afficheert hoeveel verkenners er voor mij zijn en op welke afstand. Hij heeft gps signaal, dus dat is het probleem niet, en voor de rest werkt hij. Hij geeft netjes de vaste aan alsook de risico zones maar dus niet meer het aantal verkenners en de afstand tussen deze. Ik heb hem verschillende keren opnieuw opgestart en gereset via het menu. Iemand tips hoe dit komt of hoe ik dit moet oplossen? Is het mogelijk om de coyote via een andere manier te resetten? dank alvast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHoe snel rij jij wel niet met uwe fiets?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenHet werd hier misschien al gepost maar vind het niet direct terug.
Ik merkte vanmorgen toen ik in de auto zat op de E411 en E19 dat de coyote niet meer afficheert hoeveel verkenners er voor mij zijn en op welke afstand. Hij heeft gps signaal, dus dat is het probleem niet, en voor de rest werkt hij. Hij geeft netjes de vaste aan alsook de risico zones maar dus niet meer het aantal verkenners en de afstand tussen deze. Ik heb hem verschillende keren opnieuw opgestart en gereset via het menu. Iemand tips hoe dit komt of hoe ik dit moet oplossen? Is het mogelijk om de coyote via een andere manier te resetten? dank alvast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenHet werd hier misschien al gepost maar vind het niet direct terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenAbonnement verlopen ?
Comment
-
ik kreeg al 2 dagen geen verkenners meer binnen, had al een mail gehad van marjan dat ik mocht omruilen omdat ik problemen had met vaste radars... daarnet dus een nieuwe gehaald. kreeg direct verkenners binnen en heel snel satelliet lock ook....
wat me nu wel opvalt is dat er mobistar staat bij GSM ipv SFR? zijn ze overgeschakeld op belgische simkaarten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenVan mij hangt ie aan de zonneklep. Ik ben niet super groot, dus heb er geen last van dat de klep
altijd naar omlaag staat. Werkt perfect, niet zichtbaar, en niks te foefelen aan dashbord enzo.
Comment
-
Ik heb het vandaag ook een paar keer gehad dat ik geen verkenners rond me zag, en er zitten er anders altijd. En als ze naar mobistar verhuisd zijn zoals ik hier lees dan zal het misschien daar wel aan liggen. Santé we zijn er wel mee.
Vroeger ooit eens bij mobistar geweest en nooit geen goeie ontvangst gehad. Ik blijf bij proximus, heb nog nooit miserie gehad. Deze week weeral 2 telefoons gehad van mobistar of we niet wilden verleggen met het bedrijf. Nee bedankt wi.
Comment
-
Voor een Coyote bestaat er geen onderscheid tussen 0 , 1 of meerdere verkenners. Als je de wegherkenning ziet, staat daar achter hoeveel verkenners. Het is enkel wanneer er 0 verkenners zijn, dat het venster "dichtsbijzijnde" niet zichtbaar zal zijn. Als je géén wegherkenning hebt, zit je ofwel op een weg die niet in de db zit, of heb je geen gprs-verbinding. Ook al werkt uw snelheidsaanduiding en vaste radars etc.
Comment
Comment