Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Voor een Coyote bestaat er geen onderscheid tussen 0 , 1 of meerdere verkenners. Als je de wegherkenning ziet, staat daar achter hoeveel verkenners. Het is enkel wanneer er 0 verkenners zijn, dat het venster "dichtsbijzijnde" niet zichtbaar zal zijn. Als je géén wegherkenning hebt, zit je ofwel op een weg die niet in de db zit, of heb je geen gprs-verbinding. Ook al werkt uw snelheidsaanduiding en vaste radars etc.
    Inderdaad dan zegt hij normaal 0, ik heb het laatst ook gehad maar je krijgt inderdaad wel die bevestiging. Gisteren kwam er niks op behalve de toegestane snelheid en de snelheid dat ik reed. Na een 15 min kreeg ik dan toch het aantal verkenners rond me.
    Het kan inderdaad liggen dat hij die weg niet herkent maar ik denk eerder het tweede en dat is dat gprs signaal omdat ik iedere dag op die weg rij en altijd die bevestiging kreeg. En het was dan nog op de N32 Brugge - Torhout dus die is zeker gekend.

Comment

• Gisteren ook hetzelfde probleem gehad. toonde gewoon de toegelaten snelheid en mijn eigen snelheid op een zwarte ondergrond. De vaste palen toonde hij wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
        Van mij hangt ie aan de zonneklep. Ik ben niet super groot, dus heb er geen last van dat de klep
        altijd naar omlaag staat. Werkt perfect, niet zichtbaar, en niks te foefelen aan dashbord enzo.
        zo hebben wij het ook gedaan
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
          Heeft hier iemand in zijn A4 B8 (met MMI en de ganse santeboetiek) een mini coyote zitten? En zo ja, waar zetten jullie dat ding? Nota: ik wil die NIET op mijn dashboard en op de ruit kleven... Dacht hem ergens onderaan aan de asbak te plaatsen, maar moet dan een support laten maken en weet begot niet waar ik dat tussen kan maneuvreren. (het nadeel van een mooi op elkaar aansluitend interieur zonder speling tussen de onderdelen...)

Waar zetten jullie dat ding dus?

Pics aub!

De firma dankt U!
          In mijn A5 ligt de Coyote gewoon in de asbak. Eerst aanluiten in de cigarenaansteker, de kabel opvouwen in de asbak en de coyote ertussen klemmen. Werkt prima.

Comment

• Volledig mee eens !!!
            Wat voor belang heeft het nu om wel og geen sterren te hebben ?
            Diegene die de melding krijgt op zijn Coyote weet toch niet van welke verkenner die sterren zijn !!!!
            Het gaat erom om "collega bestuurders" zo goed mogelijk te verwiitigen van de aanwezigheid van mobiele flitsers.
            Het is in ieders belang om de info zo correct mogelijk door te geven. Als ieder gebruiker de spelregels volgt heeft iedereen er baat bij. De echte sterren zijn dan voor Coyote !!!!

Comment

• Ik ben ook aan't kijken om zo'n ding te hebben ... ik rij dan wel niet vaak te snel meer; 't is mij gewoon om de gemoedsrust te doen.

Ik denk dat ik voor een V1 zou gaan; zijn hier mensen met een V2 die kunnen argumenteren waarom de V2 zoveel beter is?
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                Volledig mee eens !!!
                Wat voor belang heeft het nu om wel og geen sterren te hebben ?
                Diegene die de melding krijgt op zijn Coyote weet toch niet van welke verkenner die sterren zijn !!!!
                Het gaat erom om "collega bestuurders" zo goed mogelijk te verwiitigen van de aanwezigheid van mobiele flitsers.
                Het is in ieders belang om de info zo correct mogelijk door te geven. Als ieder gebruiker de spelregels volgt heeft iedereen er baat bij. De echte sterren zijn dan voor Coyote !!!!
                Volledig mee eens...Ik ben dan ook voorstander om dat sterrensysteem volledig af te schaffen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                  Volledig mee eens...Ik ben dan ook voorstander om dat sterrensysteem volledig af te schaffen...

Afschaffen die sterren, dat zou inderdaad het beste zijn.
                  Ik vrees dat er nu regelmatig onjuiste aan- of afmeldingen gebeuren om zo snel mogelijk
                  één of meer sterren te krijgen. Hier heeft niemand iets aan, integendeel.
                  Men kan goed merken dat er steeds meer en meer gebruikers zijn, waardoor het systeem betrouwbaarder zou moeten worden. Hopelijk zal die "sterrenjacht" dit niet teniet doen.
                  Als gebruiker kunnen we alleen maar rekenen op de solidariteit en het gezond verstand van de andere leden.

Comment

• Er is slechts een kleine minderheid die zich bewust is van hun eigen sterren, en die überhaupt weet wat je daarvoor moet doen...
                    Ik blijf gewoon vrolijk doormelden, die 3 sterren komen vanzelf wel
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Die shizzle van vorig jaar, met dat sterrenmeisje, zou dat dan een PR-stunt van Coyote geweest zijn?
                      Dat sterrenmeisje is wat overkill, al die sterretjes krijg je nooit op die display...

Comment

• Precies toch nog redelijk wa kinderziektes met da spel als ik dat hier zo lees. Zouden er nochtans stilaan uit mogen zijn imho.
                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Ik ben ook aan't kijken om zo'n ding te hebben ... ik rij dan wel niet vaak te snel meer; 't is mij gewoon om de gemoedsrust te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            Precies toch nog redelijk wa kinderziektes met da spel als ik dat hier zo lees. Zouden er nochtans stilaan uit mogen zijn imho.
                            Ik heb mijn Coyote V1 nu een zestal maanden en ik vind dat het nog allemaal best meevalt Ik zou hem in elk geval niet meer kunnen missen !
                            Het geeft mij toch een gerust gevoel, zeker als er een tiental verkenners voor u rijden,

Ik overweeg nu de aankoop van de V2. Heeft iemand ervaring met het verschil tussen beide versies ? Zijn de voordelen groot genoeg om de overstap te doen ? Kan het abonnement van de V1 naar de V2 overgezet worden ?

Thanks voor de info.

Comment

• Ik ben eigenlijk méér tevreden van een V1 dan de V2. Persoonlijk heb ik weinig behoefte aan al die kleurtjes en kleine lettertjes, ik kan ze toch niet lezen zonder bril, en gesproken boodschappen gaan bij mij verloren in de muziek. V1 in't zicht, snelheidsaanduiding en "boodschap" tesamen met een attentie-piep, méér moet dat niet zijn.
                              Abonnement kan probleemloos overgezet worden, dat is hier al vaker aan bod gekomen.

Comment

• Toch redelijk content van de coyote we hebben hem al goed kunnen uittesten, boven de 200 begon het ding wel even te flippen, het gaf hele tijdje aan dat we 238 reden terwijl we dat niet eens gehaald hebben
                                Wat ik wel raar vind is dat hem geen verkenners aangeeft
                                Ik moet hem wel zo instellen dat hem maar 1 keer piept bij een vaste radar, mene pa werd gek toen we door leuven reden
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Zaterdag was er een probleem met het netwerk. had nul gprs info van thuis tot in Straatsburg. En dan ineens 2km voor de Duitse grens "PING" 172 nieuwe flitspalen, wegherkenning en aantal Coyotes. Was toen wel al 3 uur onderweg ofzo ....

Comment

• De 2 sterren zijn binnen

Gewoon geduld hebben zeker en goed (niet)bevestigen. Heb nog nooit de kans gehad als eerste melding te doen (tenzij misschien in de tegengestelde richting, want dat weet je dan niet, aangezien ie deze niet aan geeft bij mij).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                      De 2 sterren zijn binnen

Gewoon geduld hebben zeker en goed (niet)bevestigen. Heb nog nooit de kans gehad als eerste melding te doen (tenzij misschien in de tegengestelde richting, want dat weet je dan niet, aangezien ie deze niet aan geeft bij mij).
                                      dit zou misschien wel eens de reden kunnen zijn waarom er voor een mobiele 3 aparte meldingen gegeven worden (n/o tegenover u uiteraard)
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                        De 2 sterren zijn binnen

Hier ook geen meldingen van mobiele flitsers in de tegenovergestelde richting. Op N-baan is dat een afknapper, omdat men daar vrijwel altijd in 2 richtingen flitst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                          dit zou misschien wel eens de reden kunnen zijn waarom er voor een mobiele 3 aparte meldingen gegeven worden (n/o tegenover u uiteraard)
                                          Dat doe ik toch niet?

Ik zeg gewoon goed (niet) bevestigen omdat ik daarmee bedoelde correct: zijnde ja, indien aanwezig; zijnde nee, indien niet aanwezig .

Comment

Working...
                                          X