Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mini coyote v1

Ik heb me vandaag een v1 gekocht (omdat v2 uit stok was)
    maar als ik hem aanzet krijg ik enkel het logo héél ff en een groen puntje met 2 groene strepen achter?
    Hoe kan ik het ID en serienr vinden ?
    heb al geprobeerd links s te drukken en ook al rechts maar er veranderd niets....
    of moet die eerst effectief de allereerste keer 4 u opladen ?

Comment

• Probeer hem eens een half uurtje aan de stekker te hangen, de groene led onderaan zal knipperen aan 2 sec. ritme, en probeer dan eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
        Probeer hem eens een half uurtje aan de stekker te hangen, de groene led onderaan zal knipperen aan 2 sec. ritme, en probeer dan eens.

Heb hem meegenomen op weg en aangezet , ik krijg enkel op het display 1 groene stip en daarnaast 2 groene lijnen en aan flitspalen knippert er onderaan (in de knop) afwisselend groen-oranje-rood tot ik net voorbij de flitspaal ben .
        Maar veronderstel dat er normaal je snelheid enz moet opkomen? niet?

Comment

• k'Heb de indruk dat uwe display niet correct werkt. Probleem zeker aankaarten bij de klantendienst, die lossen dat perfect en snel op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
            k'Heb de indruk dat uwe display niet correct werkt. Probleem zeker aankaarten bij de klantendienst, die lossen dat perfect en snel op.
            Ok bedankt ,
            Ik ga er morgen onmiddelijk mee terug naar de winkel
            Alvast bedankt voor de snelle antwoorden !

Comment

• Mijn coyote heeft van 't weekend overuren gedraaid.

Ik herken vrij snel de 2 wagens waarmee ze flitsen hier in de streek en maar liefst 4 keer mogen klikken
              Ik vermoed zelfs dat ik 2 maal de eerste was die hem afduwde (tussen Poperinge & Proven)
              Ook ene keer goed geholpen geweest op de ring Vlamertinge-Ieper na de brug, stonden vrij ambetant opgesteld

Ik ben hoe langer hoe meer tevreden lid te zijn van die community!
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Vandaag ook redelijk wat km's afgelegd, en de wegherkenning ging vandaag subliem.
                Binnen de paar seconden nieuwe N-route + behoorlijk wat verkenners.

Ook leuk dat ie bij een trajectcontrole je gemiddelde snelheid tussen de palen automatisch berekend :p

Comment

• En nog steeds geen sterren verdiend.Raar want ik doe alles zoals een goede coyote beaamt te doen.

Comment

• Be patient and you shall be rewarded.

Comment

• kan het zijn dat je nogal hard moet duwen om die lader in de sigarettenaansteker te krijgen?

Comment

• En ja hoor we hebben een ster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                          kan het zijn dat je nogal hard moet duwen om die lader in de sigarettenaansteker te krijgen?
                          Jah gewoon doorduwen
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• mijn grootste ergernis is die batterij, na 2dagen is die volledig leeg (en da's een gemiddeld gebruik van 2uur per dag) en regelmatig verliest die GPRS signaal.
                            ik was meer content van de V1

Comment

• ik krijg de indruk dat hoe meer coyotes er verkocht worden hoe slechter de kwali van de bakjes.
                              Is de productie te snel aan het draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                mijn grootste ergernis is die batterij, na 2dagen is die volledig leeg (en da's een gemiddeld gebruik van 2uur per dag) en regelmatig verliest die GPRS signaal.
                                ik was meer content van de V1
                                Mijn V2 werkt prima, geen klachten (hout vasthouden!), maar het verschil in kwaliteit van de batterij tov een V1 is idd. toch wel heel groot.

Comment

• Heb net een V2 gaan halen, vertrek morgen voor 2 weken richting Italie. Zal hem heel de weg gebruiken en jullie een verslag geven van hoe het is gegaan.

Comment

• Richting Italië moet je wel opletten als je in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland passeert, k'zou hem daar niet teveel in't zicht zetten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VlammendeRik Bekijk Berichten
                                      Heb net een V2 gaan halen, vertrek morgen voor 2 weken richting Italie. Zal hem heel de weg gebruiken en jullie een verslag geven van hoe het is gegaan.
                                      Moet je zeker doen, wij vertrekken op 19 juli naar het gardameer.
                                      En inderdaad Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk opletten met de Coyote. ( Heb ik ook van horen zeggen)

Alvast een goeie reis.

Greetz

Comment

• effe vraagje van totale coyoteleek. gebruikt er iemand dat ding ook op een motorfiets? is dat dan waterdicht; hoor je de signalen goed? zit er een bluetooth op die je kan koppelen met ene helmsysteem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                                          Moet je zeker doen, wij vertrekken op 19 juli naar het gardameer.
                                          En inderdaad Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk opletten met de Coyote. ( Heb ik ook van horen zeggen)

Alvast een goeie reis.

Greetz
                                          Bedankt voor de waarschuwing, was toch al van plan om het grootste deel door Frankrijk te rijden. Zal hem in Zwitserland dan maar effe weg leggen.

Jullie ook een goede (en flitsvrije) reis gewenst.

Rik

Comment

Working...
                                          X