Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verkenners

Kan iemand mij dat van die verkenners eens duidelijk maken?

3 verkenners km 2: dus er zijn 3 verkenners voor mij en de kortste rijd dus 2 km voor mij
    en dan 19 verkenners en niks bij kms???

bevinden de aangegeven verkenners zich op de weg waarop ik op dat ogenblik rij?
    ben ik juist dat hij de verkenner weergeeft die voor mij rijd als verkenner op 16 km , en kan dat ook op een "N weg" die dan 5 km verder ophoud toch 16 km staan ???

thx,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
      en kan dat ook op een "N weg" die dan 5 km verder ophoud toch 16 km staan ???
      Ja, want ze kijken gewoon naar wanneer die verkenner gepasseerd is op het punt dat jij zit, hoeveel minuten dat geleden is, en je snelheid. In functie daarvan wordt de afstand berekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bud Bekijk Berichten
        Kan iemand mij dat van die verkenners eens duidelijk maken?

3 verkenners km 2: dus er zijn 3 verkenners voor mij en de kortste rijd dus 2 km voor mij
        en dan 19 verkenners en niks bij kms???

bevinden de aangegeven verkenners zich op de weg waarop ik op dat ogenblik rij?
        ben ik juist dat hij de verkenner weergeeft die voor mij rijd als verkenner op 16 km , en kan dat ook op een "N weg" die dan 5 km verder ophoud toch 16 km staan ???

thx,
        Het aantal verkenners dat je ziet, is het aantal verkenners dat de laatste 30min op jouw locatie voorbijgekomen is.

Het # km is inderdaad de dichtsbijzijnde.
        Standaard staat die meting ingesteld op beide richtingen. Het kan dus zijn dat de verkenner in de tegengestelde richting rijdt.
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• UK -> geen weergave van wegnummers oid, geen weergave van aantal verkenners, enkel waarschuwingen voor vaste palen, gevaarlocaties en risicolocaties. Ik vermoed dat de GPRS-verbinding in de UK niet werkt, dus dat het "mobiele flitsers waarschuwen"-systeem in de UK gewoonweg niet actief is.

Iemand opheldering? Marjan?

Comment

• Vanmorgen naar Italië vertrokken, schrijf dit vanuit Briançon, opmerkelijk véél meer verkenners sinds de laatste roadtrip einde april. Dijon-Lyon 80-100 verkenners , ri. Grenoble nog altijd 40-60 verkenners. 1 correcte melding, 4 valse gehad. Een valse melding herken je al zeer snel omdat er dan bv. 18minuten x 0 keer gemeld staat. Jammer dat deze dan niet afgemeld worden door de 3 sterren-honden, temeer omdat zij hier talrijk vertegenwoordigd zijn.

Comment

• Ik snap het hele sterrensysteem toch ook niet helemaal ..... de eerste ster krijg je gewoon door de gebruiksduur dacht ik, en de 2de en 3de verdien je als "goede" gebruiker.
              En toch ben ik mijn eerste ster ook verloren ergens de laatste dagen ... NIet diat ik er erg mee inzit, uiteindelijk als het ding maar doet waar het voor dient; maar het doet wel serieus afbreuk aan de geloofwaardigheid van het sterrensysteem.
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ik had de V2 gisteren bijna baseball-gewijs uit het raam gesmeten... Voor de zoveelste keer vond hij geen GPS-signaal en stopt er dan ook gewoon mee. Om zot van te worden. Is dat normaal?

Comment

• Na een paar bladzijden gelezen te hebben dacht ik ook een coyote v2 te gaan aanschaffen maar na een ganse voormiddag en stuk namiddag half België doorkruist te hebben kunnen ze nergens een v2 aanbieden. Overal hetzelfde. backorder mijnheer. Ge kunt één reserveren maar dan vragen we de helft voorschot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                    Na een paar bladzijden gelezen te hebben dacht ik ook een coyote v2 te gaan aanschaffen maar na een ganse voormiddag en stuk namiddag half België doorkruist te hebben kunnen ze nergens een v2 aanbieden. Overal hetzelfde. backorder mijnheer. Ge kunt één reserveren maar dan vragen we de helft voorschot
                    Zaterdag bij ANM in Mechelen lager er nochtans nog een hele hoop

Comment

• ff aanmelden om dat te zeggen?

Comment

• Er zijn mensen die zich hier aanmelden om minder nuttige dingen te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Er zijn mensen die zich hier aanmelden om minder nuttige dingen te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azsx Bekijk Berichten
                            Zaterdag bij ANM in Mechelen lager er nochtans nog een hele hoop
                            Geweest en geen op voorraad. Er lagen wel een stapel dozen achter één van die bureaus maar dat was publiciteitsmateriaal. Lege dozen dus. Maar mijn vriendin heeft dus dicht aan haar werk één gevonden. 't Is te zeggen gekocht

Ik heb mij hier aangemeld omdat ze mij verteld hadden dat hier veel over de coyote werd besproken. En andere dingen natuurlijk. Dus JeVeE eerst nadenken voor ge iets zegt

Comment

Geweest en geen op voorraad. Er lagen wel een stapel dozen achter één van die bureaus maar dat was publiciteitsmateriaal. Lege dozen dus. Maar mijn vriendin heeft dus dicht aan haar werk één gevonden. 't Is te zeggen gekocht

Ik heb mij hier aangemeld omdat ze mij verteld hadden dat hier veel over de coyote werd besproken. En andere dingen natuurlijk. Dus JeVeE eerst nadenken voor ge iets zegt
                              JeVee had het niet op jou!
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                Ik had de V2 gisteren bijna baseball-gewijs uit het raam gesmeten... Voor de zoveelste keer vond hij geen GPS-signaal en stopt er dan ook gewoon mee. Om zot van te worden. Is dat normaal?
                                Ik heb geen zin om ganse topic hier door te nemen, maar hangt de Coyote op een juiste plek? In het begin had ik ook problemen, omdat ik hem op mijn dashboard plaatste. Dat bleek geen goeie locatie te zijn, dus nu hangt hij vastgeplakt bovenaan m'n voorruit, naast de achteruitkijkspiegel. Sindsdien geen enkel GPS signaal probleem meer!

Dat baseball-gewijs-uit-het-raam-smijten-gevoel ken ik. In Gent rijdt er blijkbaar een idioot die aan vaste flitspalen op zijn toestelletje duwt (ik vermoed om het geluid af te zetten) maar daarmee dan mobiele controles aangeeft. Zwaar minpunt aan het ding: zelf heb ik het ook al meermaals gehad dat ik het getuuterdetuut wil afzetten wanneer ik een paal nader, en soms gaat het goed, maar andere keren denkt hij dat ik een controle wil aangeven, en dan heb je maar 5 seconden om het te annuleren . Gelukkig ben ik altijd op tijd, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dat niét doorhebben.

Verder gisteren op E17 melding van een ongeval terwijl er niets aan de hand was en melding mobiele controle die nergens te vinden was. In het begin ging het nochtans allemaal redelijk goed, maar op dit moment twijfel ik om geld op tafel te leggen voor een abo... Gratis abo draait tot eind augustus, hopelijk nog enkele goeie ervaringen...

Comment

• Misschien toch even mijn GPS signal ervaring hier ook posten zoals het topic op flitsservice.be

Sinds ik mijn nieuwe wagen heb niets anders dan problemen met het warme weer .
                                  Met echt alles dat met GPS toestanden heeft te maken , oorzaak = warmtewerende voorruit.

Aangezien ik een tijdje in de inbouwsector heb gewerkt voor gsm, navigatie herrinerde ik me een trukje :

Als de wagen heet staat , met name de voorruit volledig in de vlakke zon (ook bij het rijden)
                                  Heb je weinig tot niets ontvangst op de normale plaatsen bij een warmtewerende voorruit .
                                  Zet airco aan , maar niet op je gezicht of voeten maar richt deze in een stand zodat de airco op de voorruit gaat blazen .
                                  Deze fix doet het bij al mijn GPS toestellen .

Hoop hier menig GPS/Mini Coyote gebruikers mee geholpen te hebben .

voorbeeld : gisteren 34 graden , 40 minuten lang geen fix op satelieten gehad , 7 keren de coyote gereboot .
                                  Hielp helemaal niet , airco op voorruit op MIN temp en vollebak op voorruit blazen **********5 min******** tadaaaaaaaaaaaaaaa GPS FIX

Comment

beter lezen vriend

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    JeVee had het niet op jou!
                                    correct

Comment

• Ik heb er nog enkele op stock. V2 @ 179.9€ Incl. BTW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                        Ik heb er nog enkele op stock. V2 @ 179.9€ Incl. BTW
                                        nice!

Comment

Working...
                                        X