Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vinden jullie die mini-Coyote dan niet duur? Na 2 jaar heb je 149 + 144 + 144 = 434 = 217€ per jaar betaald. Als ik even kijk de laatste 2 jaar ben ik 8 keer geflitst waarvan 2x met een mobiele radar, die 2x hebben mij 95€ per jaar gekost. Intussen weet ik de vaste nu toch staan of verschijnen op mijn tomtom en als je een lang stuk wil doorrijden hoor je de mobiele wel op q-music. Dus ik zie niet echt in waarom je er zoveel geld aan zou uitgeven, tenzij je constant wil racen of geen zin hebt om verkeersborden te lezen.

Is het ook niet vervelend bij elk kruispunt waar een flitser in kan zitten gebieb te horen, ik herinner mij inforad God wat irritant dat voortdurende gebieb bij 'zone-in'-'zone-uit', als je dan 1km te snel rijdt voortdurend tuut-tuut-tuut en geknipper enz. Als je dan op een ring rijdt met 8 kruispunten waar elk een camera kan inzitten dan hoor je dus 16 keer gebieb en je moet telkens al 100 meter voor dat kruispunt afremmen omdat je anders voortdurend getoeter krijgt, en dit tot 100 meter na het kruispunt. Alsof je op een kermis zit, op een gegeven moment zet je dat ding gewoon uit en rem je af vlak bij de flitsers die je weet staan klaar.

Of is dat niet zo bij die Coyote en geeft hij zo'n goed gevoel dan? Kan je vb selecteren welke 'palen' je niet meer wil horen?
    Last edited by ; 18/07/2010, 15:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten

Is het ook niet vervelend bij elk kruispunt waar een flitser in kan zitten gebieb te horen, ik herinner mij inforad God wat irritant dat voortdurende gebieb bij 'zone-in'-'zone-uit', als je dan 1km te snel rijdt voortdurend tuut-tuut-tuut en geknipper enz. Als je dan op een ring rijdt met 8 kruispunten waar elk een camera kan inzitten dan hoor je dus 16 keer gebieb en je moet telkens al 100 meter voor dat kruispunt afremmen omdat je anders voortdurend getoeter krijgt, en dit tot 100 meter na het kruispunt. Alsof je op een kermis zit, op een gegeven moment zet je dat ding gewoon uit en rem je af vlak bij de flitsers die je weet staan klaar.
      Dat kun je zelf kiezen, of hij geluid maakt of niet, daarnaast is er ook een verschil tussen mobiele en vaste. Perfect naar uw eigen voorkeur aan te passen dus.
      2012 Renault Megane RS

Comment

• allez ik heb mn kaske vandaag al terug verdiend!! in tienen op de ring stonden ze te flashen en had em niet gezien maar de coyote had me op tijd verwittigd!!

Die magneet die daar bij zit waar de coyote op bevestigd kan worden kan je die ook apart kopen.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          ik heb net m'n eerste sinds ik met Coyote rijd binnen).

wats gebeurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            Die magneet die daar bij zit waar de coyote op bevestigd kan worden kan je die ook apart kopen.?
            Ja, is zo'n "second car kit" of zoiets...
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Wil ik daarnet instappen in m'n wagen, zie ik m'n coyote bengelen aan de oplaadkabel.
              Blijkbaar is door de zon de kleefstrip op de achterkant z'n functie verloren...

Kga nu eens de tip proberen toe te passen van de velcro, en hopelijk vind ik een betere plaats dit keer, want boven de airvents was het ook niet ideaal aangezien de zon er regelmatig opzat en het scherm onleesbaar werd. Tips voor in een golf 4?
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                Ja, is zo'n "second car kit" of zoiets...
                Waar te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                  Waar te vinden?
                  Bij de Coyote dealers, desnoods bestellen?
                  ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Bij de Coyote dealers, desnoods bestellen?
                    Ah ok wij zijn coyote dealer eens navragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                      Ah ok wij zijn coyote dealer eens navragen
                      Hier staan de accesoires: http://www.coyotesystems.be/nl/index...&name=aankoop2
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik vertrek morgen naar Italie met de V2 aan de vooruit. Ben eens benieuwd wat het zal zijn in het buitenland. Ik heb gelezen op een forum van het Gardameer dat je beter maakt als je de grensovergang in zwitserland neemt, dat je beter maakt dat de coyote in de koffer ligt want als ze hem zien dat ze je auto aanslaan . Ok dat het niet mag, maar ik vindt die maatregel toch wel een beetje drastisch, niet??

Nu ja we zien wel, het is natuurlijk niet gezegd dat ze je gaan controleren aan de grensovergang maar 't is toch beter dat ze hem niet te zien krijgen.
                        Last edited by ; 18/07/2010, 22:18. Reden: bij plaatsen link.

Comment

• Ben net terug van Italië, via Frankrijk (Briançon) naar Torino en zo verder naar het zuiden. In Italië op de A1 naar Rome 0-2 verkenners, s'avonds zelfs niemand. Vanaf dat je autoweg neemt, is de herkenning er ook niet meer. Op de A12 tussen Genua en Pisa 0-1 verkenner(s). Vooral veel uitkijken voor mobiele flitskasten , allemaal duidelijk aangekondigd ! , en vrij veel trajectcontrole op het stuk naar Torino. Laat je niet vangen door de vele tunnels , als de Coyote het gps-signaal daar verliest tijdens je passage, ligt je berekend gemiddelde een pak lager en ga je automatisch méér gas bijgeven. Don't !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                            Ben net terug van Italië, via Frankrijk (Briançon) naar Torino en zo verder naar het zuiden. In Italië op de A1 naar Rome 0-2 verkenners, s'avonds zelfs niemand. Vanaf dat je autoweg neemt, is de herkenning er ook niet meer. Op de A12 tussen Genua en Pisa 0-1 verkenner(s). Vooral veel uitkijken voor mobiele flitskasten , allemaal duidelijk aangekondigd ! , en vrij veel trajectcontrole op het stuk naar Torino. Laat je niet vangen door de vele tunnels , als de Coyote het gps-signaal daar verliest tijdens je passage, ligt je berekend gemiddelde een pak lager en ga je automatisch méér gas bijgeven. Don't !
                            Hey Dirk,

Zegt de coyote de vaste radars dan nog en eventueel de mobiele??? Al zal het waarschijnlijk moeilijk zijn om te mobiele te weten gezien er bijna geen verkenners op de baan zijn.

Comment

• Vreemd dat je die Coyote abbo hier kan kopen en dan naar Italie kan gaan, je zou toch verwachten dat die GPRS verbinding vanuit Italie veel duurder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                Vreemd dat je die Coyote abbo hier kan kopen en dan naar Italie kan gaan, je zou toch verwachten dat die GPRS verbinding vanuit Italie veel duurder is.
                                Coyote heeft roaming overeenkomsten met de meeste providers in Europa. Zit mee in je abonnement vervat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Ik heb het ook al voorgehad. Zal Marjan efkes een mailtje sturen met vraag om uitleg.

vraag eens hoe het zit met die flitspalen in gentbrugge richting antwerpen ook...v2 geeft na 2 maand gemeld te zijn aan coyote nog steeds niks aan.

Comment

• Slechte ontvangst van GPS

Beste,

Daar ik veel in het buitenland zit is het erg gevaarlijk om de CAYOTE V2 zichtbaar op het dashbord te plaatsen. Door de CAYOTE op een minder gunstige plaats te moeten zetten en onzichtbaar voor de overheid in het buitenland heb ik geen GPS signalen meer dus is het toestel nutteloos geworden.

Heb het toestel deze morgen aangezet in de wagen en na 4:45 uren had ik nog geen signaal. Dit is ondertussen opgelost met een re-radiating antenne aan te sluiten die det ontvangst van de GPS signaal versterkt.

Na een test te hebben gedaan waar ik deze morgen geen signaal verkreeg had ik na de installatie 7 sats binnen de 20 seconden

Er moeten GEEN ingrepen gedaan worden op de COYOTE V2 (zoals openmaken of dergelijke), het enige wat U nodig heeft is een 12V cigaretten stekker in de buurt waar U de COYOTE V2 plaatst.

Dit is de antenne die ik aangeschaft heb : http://www.amazon.com/SBG-190-GPS-Re.../dp/B001UI4Z2A.

MVG
                                    Rolly
                                    Last edited by ; 19/07/2010, 13:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Datake Bekijk Berichten
                                      vraag eens hoe het zit met die flitspalen in gentbrugge richting antwerpen ook...v2 geeft na 2 maand gemeld te zijn aan coyote nog steeds niks aan.
                                      Inderdaad worden niet aangegeven.

Comment

• kreeg vandaag melding op coyote,toestel niet gebruiken boven de 55 graden ,had hem laten staan in de volle zon 8ter de vooruit,héhé
                                        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                          kreeg vandaag melding op coyote,toestel niet gebruiken boven de 55 graden ,had hem laten staan in de volle zon 8ter de vooruit,héhé
                                          Als het te warm wordt, dan brand het groene lampje vooraan ( toch bij de V1). En ik heb gemerkt dat de batterij dan ook enorm snel leeggaat. Met die warme weer laat ik het nooit in de wagen achter.
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X